Bugün benim için çok güzel bir gündü. Hyunglarım ile buluşmuş, hiç olmadığı kadar eğlenmiştim.Jungkooku özlemiştim. Yanında olmak istiyordum. Sanırım jungkooka karşı hislerim vardı. Bana yaklaştığında, dokunduğunda... Karnımda bir şeyler kıpırdıyor ve anında kızarıyorum.
Şuan evimize doğru yola çıkmıştım. Evimiz diyorum çünkü... Sanırım nedenini bende bilmiyorum(?)
Aklımda onunla yapabileceğim tonlarca plan oluşturmuştum bile!
Hoplaya zıplaya evime adımlandım. Bahçede gördüğüm jungkook ve jimin ile şaşırdım. Jimin benim ile konuşmak için mi gelmişti? Ama hyunglar ile olduğumun bilincinde idi oysaki.
Ciddi bir konu konuşuyorlar gibi gözküyordu.
"yoonginin derdi ne?" jungkookun sorduğu soru ile yerime sindim. Bunlar nereden tanışıyorlardı. "yoonginin bir derdi yok. Sorun sensin." yoongi?
Jimin ve yoongi? Yoongi dediği kişi sevgilisi yoongi mi idi?
Jungkookun arkadaşı yoongi jiminin sevgilisi mi idi?
"onu çok güzel manipule ediyorsun jimin."
"manipule?"
"evet, manipule. İyi bir oyuncusun. İnsanları güzel kandırıyorsun ama beni asla!"
"ben kimseyi manipule etmiyorum! Tanrı aşkına jungkook ne şaçmalıyorsun!"
"asıl sen ne şaçmalıyorsun? Taehyungu kandırıyorsun diğer arkadaşlarını da aynı şekilde. Peki ya yoongi onu hak ediyor musun? hayır!"
"tanrı aşkına! Hahaha! Bana yalanlardan bahsetme!" jungkooka doğru yürüdü. "yalan ölümler, sahte haberler... Taehyungun haberi varmı?bilse yanında bile kalmayacağına ant içebilirim!" neyden haberim yoktu? Hiç bir şey anlayamıyordum.
Kısa süren sesizliği jungkook bozdu. "beni dinle seni pis omega..." jimine doğru adımlandı. "kendi iğrenç boklarını kendine sakla. Ne taehyungu nede yoongiyi karıştırdığını görürsem, o iğrenç bedeninin tüm kanı yok eder bir kenara atarım ve kimse bulamaz. Yokluğun dahi fark edilmez." tam dibinde durdu. "En kısa sürede siktir olup git."
Jungkook kapıyı sertçe kapatıp eve girdi. Bahçede tek kalan jimin çılgına dönmüşe benziyordu.
Hiç bir bok anlamamıştım.
Yorgunluk ile sahile doğru adımlandım.
Final yakındır!!
Jimin kötümü olacak iyimi ben bile karar veremedim amkkhfjrkrkrü
Bok gibi bir bölüm olfu😭😭🖕😭🖕🖕😭🖕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunrise | Tk
FanfictionAlkol bağımlısı olan bir omega, insanlardan nefret eden bir vampir ile tanışır. Başlangıç: 7.01.2024