Yeni bir gün başlamıştı ama ben daha dünde kalmıştım. Penceremden içeri giren gün ışığı yüzünden uyuyamıyordum. Ve bu olanları düşünmeme sebep oluyordu.Yatakta durmanın bir anlamı olmadığına karar verip kalktım. Kapının tıklanması ile kalktığım yatağa geri yatım. "taehyung?" gelen ses ile uyuyormuş gibi yaptım. Bir süre daha seslenip, tıkladıktan sonra içeriye girdi. Bir süre hiç ses yapmadı ve durdu. Yatağıma doğru geldi ve oturur bir pozisyon aldı. Yüzü yüzüme yakın bir şekildeydi. Bir süre daha böyle durduktan sonra "uyumadığınu biliyorum..." dedi. "kapıyı tıklamadan önce kalkmıştın değil mi?" sırıttı. "hadi kalk kahvaltı hazır." dedi ve odadan çıktı.
Tanrım... Çığlık atmak istiyorum. Ölmek istiyorum, öleyim lütfen!
Utanç ile yataktan çıkıp lavaboya ilerledim. İşlerimi hallettim ve utanç krizlerime de devam ettim. Hayır! Aşağı inip yüzüne bakamazdım!
Zoraki adımlarla aşağı indim. Masaya oturmuş telefonuna bakıyordu. "ah, geldin mi? Hadi kahvaltıya." deyip eli ile masayı gösterdi. Yavaş adımlarla masaya oturup kahvaltımı yemeye başlamıştım.
Kahvaltım bittikten sonra masayı toplamaya çalıştım. Ama değenekler ile yapamıyordum. "bırak. Bunları yapmak için buradayım." dediğinde durdum. Haklıydı bunun için buradaydı ve zaten bu halde hiç bir şey yapamazdım.
"keşke yardım edebilsem." ifadesiz kaldı ve konuşmadı.
Mutfağı topladıktan sonra içeri girdi. Arkasından bende giderken zorlanıyordum. Zorlandığımı fark etmiş olacak ki arkasına döndü. "zorlanıyor musun?" cevabımı beklemeden beni kucağına aldı. Tanrı şahit ki o an öyle karmaşık duygular yaşadım ki... Sanki bu an sonsuzdu, hiç bitmiyordu.
Beni kucağından indirdi ve koltuğa bıraktı. Tutuğum nesefimi bıraktın. Kızardığıma o kadar emindim ki... Yanıyordum resmen. Jungkookdan hoşlanmıyordum öyle değil mi? Tanrım...
"ben işe gidiyorum. Bir şey olursa beni ararsın." deyip giderken kolundan tutup durdurdum. "numaran yok ki?"
"ah, telefonunu ver." telefonumu pna uzattım. O da numarasını girip bana verdi. "dediğim gibi bir şey olursa ya da bir şeye ihtiyacın olursa beni ara yada mesaj at. Tamam mı?" başımı onaylar anlamda salladım.
Bu jungkook, ilk başlarda ki jungkook muydu?
.
Taeye arkadaş mı bulsammmmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunrise | Tk
FanfictionAlkol bağımlısı olan bir omega, insanlardan nefret eden bir vampir ile tanışır. Başlangıç: 7.01.2024