Arkadaşlar bi oy vermek bu kadar zor olmamalı 3 5 kişi anca oyluyor bölümleri.Mesela 14 kişi gördüyse 3 kişi oyluyor.
Lütfen oylamayı unutmayın
Keyifli okumalar çiçeklerim🌸🌸🌸
Kalkıp aynadan kendime baktım.Sol göğsümün üstündeki al bayrak çekti yine dikkatimi.Yüzümde tebessüm oluştu yine.Ne çok seviyordum bu bayrağı.Bordo beremi de takıp odadan çıktım.
Düello vardı bugün.Ama içimden bi ses o düelloyu yapamadan bişey olucak diyo.Hadi bakalım hayırlısı.
Bahçeye gidip timin yanına ilerledim.Yanlarına gittiğimde düello'yu konuşuyorlardı.Yanı boş olan Alp'in yanına oturdum ve ne konuştuklarını dinledim.
Buğra "Ooo komutanım rakibiniz de geldi" dedi ki Albay'ın postası geldi ve Albay'ın çağırdığını söyledi.
Hep beraber Albay'ın odasına doğru ilerledik.Kapının önüne gelince Alp kapıyı tıklattı.İçeriden gelen "Gel" komutuyla içeri girdik ve Albay konuşmaya başladı.
"Uzatmaya gerek yok çocuklar gizli görev var.Semih diye bir iş adamı.Terör örgütüne çalışıyor fakat iş dünyasında iyi yardımsever biri olarak tanınıyor ve bu gece konser veriyor.Çağırdığı kişiler de büyük ihtimalle terör örgütüne çalışıyor.Ama bu bilgi kesin değil.Adam da işimize yarayacak flash bellek ve dosyalar var.Sizden istediğimiz ise bu gece ki konsere gidip flash belleği ve işimize yarayacak olan dosyaları buraya getirmeniz.Plan da şu Alp ve Tuana eş,Buğra Tuana'nın kardeşi,Mert Alp'in kardeşi,Kerem garson,Emre vale ve Tarık da Alp'in en yakın arkadaşı."
İçimden biliyodum diye geçirdim.
Bu arada timle lojman tutmuştuk.Bu yüzden şimdi oraya gidecektik.Lojmana geldiğimiz de odama çıkıp giyindim.Kırmızı mini bi elbise giyip bej rengi çantamı taktım.
Sonra da ayaklarıma kırmızı topuklu ayakkabılarımı giyip odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEV TİMİ
Mystery / ThrillerÜsteğmen Tuana Bozkurt vatan sevgisiyle dolu olup işini çok severek yapıyordu. Askeriyede hiç birşey belli etmese de asıl gerçekler canını fazlasıyla yakıyordu. Peki bu kadar canını yakan gerçekler neydi? Gelin hep beraber öğrenelim Küfür ve argo iç...