שלמות

208 26 0
                                    

אין סיכוי שעברתי את המבחן, ההורים כבר יודעים, הם שונאים אותי. שניהם, כמובן, סיימו את המבחן בהצטיינות, אחרת הם לא היו פה. אבל הם שונאים אותי. הם שונאים אותי שאני לא מביאה כבוד למשפחה, הם שונאים את העובדה שאני שונאת את השליטים, ובעיקר, הם שונאים אותי כי הם חושבים שבגללי לין נכשלה במבחן. לין גם שונאת אותי, כשהיא הלכה ליערות היא אמרה לי שהיא תאהב את היערות, כי שם היא לא תראה אותי יותר. לא היה לה שמץ של חיוך כשהיא אמרה את זה, ובכל זאת, אהבתי אותה, מאוד, היא בכל זאת אחותי, האחות היחידה שלי, דאגתי לה ורציתי להיות איתה, אבל היא דחתה אותי. טוב לפחות עכשיו היחס שלנו שווה, כל אחת שונאת את השנייה באותה מידה. עברה בערך שנה מאז שהיא הלכה.

אני הולכת בחדרי, קירות החדר מקיפים אותי. החדר המושלם בבית המושלם עם החיים המושלמים שההורים שלי קיבלו ביחד עם ההצלחה במבחן. אני מסתכלת מהחלון אל כיפת הברזל הגדולה שמקיפה אותנו. מאז שהמדענים גילו שהשמש לא טובה לנו, לאף אחד אסור לצאת לשמש, הנורות הגבוהות שמוצבות בכל פינה בעיר מאירות לנו את היום ונחלשות מעט בלילה, הן מפזרות מעט ויטמין D, מעט.
פעם ראיתי סדק בכיפה, הוא היה כל כך צר, כל כך קטן, אבל ראיתי אותו. צוות התיקונים תיקן את הסדק כל כל מהר שאור השמש לא הספיק להגיע עד אלינו, אבל ראיתי את השמיים, לשבריר שנייה ראיתי נקודה תכולה יפהפיה מעבר לסדק, ואז זה נגמר. אה וכמעט שכחתי, רשמו לי על זה נקודה רעה. הנקודות הרעות מגיעות לכל ילד מתחת גיל 14 שראה אור שמש, כל נקודה מורידה לך ניקוד במבחן. יופי, עכשיו בכלל אין לי סיכוי לעבור את המבחן.
אני עוצמת עיניים, נשכבת על המיטה המושלמת שלי, 'הלוואי שלא הייתי פה', אני חושבת, כי רק המחשבות שלנו לא מושלמות בעולם המושלם הזה. אני מסתכלת על שערי הפזור סביבי, הוא חלק, ארוך וגולש, בפעם האחרונה שצבעתי אותו זה היה בכחול סגול. צבעתי עם הצבעים המיוחדים האלה שנעלמים אחרי חודש. אני עושה את זה כל פעם, אני רוצה להיות שונה בעולם המושלם והזהה הזה, כבר צבעתי בירוק ורוד, בכתום צהוב ובעוד כמה צבעים מוזרים, אבל למי אכפת... בטח לא לי.
צפצוף ההודעה נשמע בכל הבית, אני רצה למסך לראות את הציון, המספר כתוב בגדול ובולט על המסך ומתחתיו 5 מילים בודדות, 5 מילים עם משמעות ענקית.

*****

החלטתי להמשיך את הספר בכל זאת למרות שאין כוכבים ותגובות, יצא לי די טוב וזה משתפר בהמשך, מקווה שתאהבו את הספר :)

סודותWhere stories live. Discover now