7. První

232 17 3
                                    

Harry seděl sám, v komnatě nejvyšší potřeby. Snapeovi dal vědět, že už tam bude čekat. Ležel na podlaze a přemýšlel, co mu udělal. Měl strach z toho, v jakém rozpoložení přijde. Komnata se otevřela a on vešel. ,,Ahoj." Vstal Harry ze země a usmál se na něj. ,,Ahoj, Harry." Pořád měl stejnou náladu jako u snídaně. Sotva se na něj podíval. ,,Jsi naštvaný... to kvůli té noci?" Zeptal se Harry. Snape si odfrknul a ignoroval ho. ,,Seve, sakra, co se děje?! Udělal jsem ti něco...?" Snape sklopil pohled. ,,Musíme trénovat, Harry." Harry to vzdal. Pochopil, že to nemá smysl. Stoupli si naproti sobě a souboj začal.

Snape byl tak mimo, že mu dělalo obtíže s Harrym bojovat. V jednu chvíli se nesoustředil a zasáhla ho kletba do ruky. Zkácel se na zem. Harry ji okamžitě odvolal a přiběhl k němu. ,,Severusi... Seve... jsi v pořádku?" Snape se držel za ruku a ve tváři měl bolest. ,,Sakra to jsem nechtěl!" Podíval se na Harryho, který sledoval jeho krvavý šrám na ruce. ,,To je v pořádku... alespoň se ti to konečně povedlo." Harry zavrtěl hlavou. ,,To není mnou... to je tebou... no tak, můžeš mi říct, co se s tebou děje?" Snape se mu zahleděl do očí. ,,Už se nemůžeme vídat." Harry zkřivil obličej. ,,Cože? Proč?" Snape mlčel. ,,Je to tím, že mě pořád nenávidíš, že jo... nedokážeš se mnou trávit čas, protože mě nemůžeš vystát..." Snape si odfrknul. ,,Tak to není, Harry..." Harry se postavil. ,,A jak teda? Čím jiným to je Seve?" Snape se podíval do země. ,,Nenuť mě to říkat..." Harry zkřížil ruce na prsou. ,,Ne, chci to vědět." Snape se nadechl a pevně se podíval Harrymu do očí. ,,Mám tě rád Harry a to není dobře..." Harry vykulil oči. ,,Jak jako rád?" Snape se prudce nadechl. ,,Hodně rád a... mám strach, že bych se do tebe časem zamiloval... nedokázal bych trpět vedle tebe, Harry... pořád bych chtěl něco víc." Snažil se uklidnit své prudce bijící srdce. ,,Ale kdo tvrdí, že to nemám stejně? Taky z toho mám strach. Seve..." Snape byl překvapený. ,,Harry, to je blbost... nemůžeš milovat někoho, jako jsem já... nezasloužíš si to." Harry si odfrkl a posadil se k němu na zem. ,,Severusi... i ty si zasloužíš lásku." Snape zavrtěl hlavou. ,,Ale nezasloužím si tebe, Harry." Harry se na něj smutně díval. Mezi prsty vzal jeho bradu a otočil tak jeho pohled na něj. ,,Ty oči Seve... ty oči jsou ta nejkrásnější věc, kterou jsem kdy viděl..." Severus se přerývavě nadechl. ,,Harry, ne..." Už bylo pozdě. Harry ho políbil.

Snape vytřeštil oči. Trvalo to ani ne pět vteřin a přesto se to stalo. Odtáhli se a Severus se zvedl. ,,Ne... ty ses zbláznil!" Harry byl překvapený jeho reakcí. ,,Co se děje, proč myslíš?" Snape po něm vrhl vražedný pohled. ,,Sakra, to byl můj první polibek, chápeš to?" Harry zalapal po dechu. ,,První?" Snape si odfrkl. ,,Ano, první!" Téměř zakřičel. ,,Omlouvám se..." Snape se zvedl a chtěl odejít, ale před tím, než to udělal se ještě otočil. ,,Potřebuji čas..." Harry osaměl a až v tu chvíli mu pořádně došlo, co vlastně udělal. U Merlina... On políbil Snapea!

Severus byl naštvaný. Naštvaný na Pottera, že mu to tak komplikuje. Pořád cítil jeho rty na těch svých a na svém oblečení jeho vůni. Byl prostě všude. Rozhodně nebyl zamilovaný, tím si byl jistý, ale měl ho rád a to bylo víc než si za posledních pár let dovolil. Jedna jeho stránka mu říkala, že to byl přeci jen polibek a že by to měl přejít a bavit se s ním dál. Druhá část něj ale říkala, že toho chtěl Potter využít pro svůj prospěch. Moc dobře věděl, která z nich je pravdivá. Nechtěl to udělat pro svůj prospěch. Třeba ani sám nevěděl, co dělá. Pak si uvědomil, že právě prožil svůj první polibek. Ve třiceti šesti letech. S Harrym Potterem. Přejel si po rtech a usmál se. Někdo ho políbil, jako první a dobrovolně.

,,Čau." Pozdravil Harryho Malfoy, když vlezl do pokoje. Opět tam byli jen oni dva. ,,Ahoj." Malfoy se posadil a zašklebil se. ,,Co se stalo Pottříku, máš nějakou blbou náladu." Harry se na něj zamračil. ,,Nech mě bejt, nemám na to náladu." Malfoy se naklonil. ,,Ale, že by ti nedala ta holka, se kterou jsi byl v noci?" Harry se prudce zvedl a zuřil. ,,Drž hubu a přestaň urážet lidi, o kterých nic nevíš!" Malfoy se zarazil. ,,Tak promiň, netušil jsem, že se tě to tak dotkne." Harry se posadil zpátky. ,,Nevíš, koho jsi urazil, Malfoy, kdyby tě slyšel, proklel by tě." Blonďák se zamračil. ,,Takže je to kluk, Merline, ty jsi gay?" Harry si povzdechl. ,,Nevím a asi to radši vědět nechci, vzhledem k tomu, kdo to je." Draco protočil očima. ,,Tak mi řekni, kdo to je." Harry se ušklíbl. ,,To sotva, jak mám vědět, že ti můžu věřit?" Draco vyhrnul rukávy. ,,Mám snad znamení zla?" Harry zavrtěl hlavou. ,,Ne, ale to neznamená, že nejsi na jeho straně." Draco si stoupl. ,,To jsi fakt takovej vůl? To bych zůstal ve Zmijozelu." Harry se zamračil. ,,Co když máš za úkol mě sledovat?" Draco se posadil vedle Harryho na jeho postel. ,,Složil jsem neporušitelný slib s Brumbálem a Severusem. Klidně se jich zeptej." Harry zvedl hlavu. ,,Já vím. Severus to říkal." Draco vytřeštil oči. ,,Počkat, vysvětli mi jednu věc Pottere... ty se s ním nějak bavíš?" Harry se zasmál. ,,Proč bych ho jinak oslovoval Severus." Draco nadzvedl obočí. ,,Vždyť se nenávidíte!" Rozhodil rukama. ,,Bejvávalo... teď jsme si bližší než... než by bylo vhodné." Blonďák zalapal po dechu. ,,On je ten chlap u kterého jsi spal, že jo." Harry přikývl. ,,No, neřekl bych, že s tebou vydrží v jedné místnosti, natož posteli." Harry zavrtěl hlavou. ,,Zas tak blízcí si nejseme... jsme přátelé, doufám..." Draco přikývl. ,,A mimochodem, pokud to někomu vyžvaníš, tak tě prokleju, to se neboj." Draco pokrčil rameny. ,,Komu bych to říkal, mám jen Severuse a... asi i tebe?" Harry se usmál. ,,Jo, máš mě." Draco se usmál zpátky.

V neděli za ním přišli Ron s Hermionou, že si potřebují promluvit. ,,Harry, nelíbí se mi, že se téměř nevidíme." Řekla Hermiona pevně. ,,A mně to, že ses zastal Malfoye." Harry protočil očima. ,,A je to tu zas. Kdy pochopíš, že by Malfoy dobrovolně do Nebelvíru nevkročil." Ron se zamračil. ,,Mám pocit, že už tě nechápu." Harry se na něj zhrzeně podíval. ,,Já taky." A odešel pryč. Neměl na to náladu.

,,Nechceš jít ven?" Zeptal se Harry Draca, který za celou dobu téměř nevylezl z pokoje. ,,Tak fajn."

15.9. 1996

Možná jsem jen zmatený
a všechno jen zdá se mi.
Možná že jsem vlastně rád,
že mohu začít milovat.

S.T.S

Pro tebe cokoliv / SnarryKde žijí příběhy. Začni objevovat