🥰Norbert Huber🥰
Ty w nim: wizualnie uwielbiasz jego wzrost i oczy, natomiast z charakteru to, że zawsze nie ważne w jakiej sytuacji potrafi cię rozweselić i zawsze dostrzega pozytywy.
On w tobie: On wprost kocha w tobie twoją wyrozumiałość połączoną z dobrym poczuciem humoru. Z wyglądu uwielbia twoje nogi.
🤩Tomasz Fornal🤩
Ty: Kochasz w nim to że mimo ciągłych ironii, czy żartów potraficie się zrozumieć, a na dodatek skrywa w sobie duszę romantyka. Wizualnie kochasz jego uśmiech i rozjaśniane włosy.
On: Lubi w tobie twoją skromność, za to z wyglądu kocha twoje lekko różowe usta.
☺Marcin Janusz☺
Ty: Uwielbiasz w nim opiekuńczość, dzięki której w sumie się poznaliście, a z wyglądu lubisz jego ciepłe dłonie i włosy.
On: Lubi w tobie twoją wrażliwość i empatie. Wizualnie kocha w tobie twoją figurę i lekko zadarty nosek.
😚Bartosz Kurek😚
Ty: Od zawsze Bartek imponował ci swoją odpowiedzialnością i empatią. Oczywiście lubisz jego wzrost i uśmiech.
On: Wprost kocha twoją pracowitość i obowiązkowość. Z wyglądu lubi twoje włosy i lekko zaróżowione policzki.
😎Bartosz Bednorz😎
Ty: Lubisz kiedy czasami jest o ciebie zazdrosny, tym samym zawsze daje ci do zrozumienia jak bardzo cię kocha. Z wyglądu kochasz jego uśmiech i włosy.
On: Ubóstwia w tobie twoją pewność siebie i towarzyskość. Z wyglądu lubi twoje dłonie i oczy.
😇Aleksander Śliwka😇
Ty: Kochasz w nim jego dobroduszność. Zawsze jest w stanie pomóc innym. Z wyglądu lubisz jego wzrost i oczy.
On: Kocha w tobie twoją zaradność, ponieważ zawsze znajdziesz rozwiązanie jakiejś sytuacji. Wizualnie lubi twoje nogi i usta.
😏Kuba Kochanowski😏
Ty: Wprost kochasz w nim to, że jest bardzo szczerą osobą, która nie owija w bawełnę. Z wyglądu uwielbiasz jego dłonie i usta.
On: Uwielbia w tobie to, że jesteś wielką romantyczką i nie szczędzisz sobie czułości. Z wyglądu kocha twoje nogi i oczy.
🤪Karol Kłos🤪
Ty: Uwielbiasz w nim jego poczucie humoru i to, że w każdej sytuacji dostrzega pozytywy. Wizualnie uwielbiasz jego oczy i uśmiech.
On: Kocha w tobie to, że zawsze potrafisz go zrozumieć i okazać wsparcie. Uwielbia twoje włosy i oczy.
😝Kamil Semeniuk😝
Ty: Jedną z wielu dobrych cech Kamila jest to, że utrzymuje porządek i jest on osobą spokojną, która zawsze cię wysłucha. Od pierwszego wejrzenia zakochałaś się w jego oczach.
On: Uważa, że twoją największą zaletą jest inteligencja, która jego zdaniem dodaje ci uroku. Wizualnie uwielbia twoje nogi i słodki uśmiech.
CZYTASZ
Nasze złote asy
Фанфик"Nasze złote asy"- są to preferencje z udziałem naszych polskich siatkarzy. W rolach głównych: -Norbert Huber, -Tomasz Fornal, -Marcin Janusz, -Bartosz Kurek, -Aleksander Śliwka, -Bartosz Bednorz, -Jakub Kochanowski, -Karol Kłos. Serdecznie zaprasza...