Co robi, że się rumienisz

299 15 14
                                    

🥰Norbert Huber🥰

Zawsze kiedy się przebierasz i stajesz przed lustrem czujesz jak siatkarz wypala w twoim ciele dziurę. Najlepsze uczucie jest wtedy, gdy brunet niekontrolowanie zerknie na ciebie i nie potrafi oderwać od ciebie swoich oczu. Wygląda to tak jakby zapadł w jakiś trans. Według ciebie wtedy zawsze słodko wygląda.

🤩Tomasz Fornal🤩

W związku z tym, że to ty jesteś osobą gotującą w waszym domu, dość często przebywasz w kuchni. Czas tam spędzony umilają ci drobne gesty blondyna. Uwielbiasz kiedy podchodzi do ciebie i przytula cię od tyłu szepcząc do ucha czułe słówka.

Marcin Janusz

Ciężko ci się przyznać ale jesteś dość dużym śpiochem. Wprost kochasz spać i mogłabyś to robić jak najdłużej. Marcin jest kompletnym przeciwieństwem ciebie co może być powiązane z jego porannymi treningami. W związku z tym, że siatkarz często wstaje wcześniej od ciebie, chcąc się pożegnać daję ci buziaka w czółko. Ten mały gest zawsze sprawia, że robi ci się ciepło na sercu.

😚Bartosz Kurek😚

 Oboje z Bartkiem kochacie urządzać maratony filmowe, na których nie brakuje przytulasów i przelotnych buziaków. Najbardziej lubisz gdy chłopak mówi ci jak bardzo cię kocha. Potrafi to powtórzyć kilkanaście razy i zawsze sprawia to, że na twoje policzki wkrada się rumieniec.

😎Bartosz Bednorz😎

 Z Bartkiem często wychodzicie na wspólne spacery. Mimo, że to jest jedna z najnormalniejszych rzeczy jakie robią pary to zawsze ciepło zalewa twoje serce gdy chłopak splata wasze dłonie w uścisku. Zawsze uśmiechasz się pod nosem czując ciepłą skórę rąk bruneta.

😇Aleksander Śliwka😇

 W związku z tym, że jedną z waszych wspólnych pasji jest gotowanie, dużo czasu spędzacie w kuchni. Zawsze po ugotowaniu jakiejś potrawy próbujecie jej przy dobrym filmie. Uwielbiasz jak Olek w pewnym sensie dokarmia cię waszym dziełem na talerzu. Twierdzisz, iż zawsze jedzenie smakuje wtedy lepiej.

😏Kuba Kochanowski😏

 Ty wraz z Kubą często jeździcie na jakieś wycieczki w nowe miejsca. Oczywiście o ile Kuba może i nie ma wyjazdu. W związku z tym, że auto chłopaka ma automatyczną skrzynię biegów, siatkarz często kładzie swoją dłoń na twoim kolanie. Niby mały gest, a ty mimo wszystko to uwielbiasz.

🤪Karol Kłos🤪

 Chyba każda dziewczyna ma takie dni, w których staje przed lustrem i jedyne co może powiedzieć to: „wyglądam okropnie". Otóż zawsze twoim promyczkiem szczęścia staje się wtedy Karol, starający się za wszelką cenę wmówić ci, że jesteś najpiękniejsza na całym świecie. Ty jak zawsze twierdzisz, że wiesz swoje, ale miło jest słyszeć jak bardzo cię kocha.

😝Kamil Semeniuk😝

Twoje serce zawsze mięknie, kiedy słyszysz od Kamile jakieś czułeprzezwisko. Szczególne uczucie rozlewa się po twoim ciele jeśli jesteście wtowarzystwie jego bądź twoich przyjaciół, a on pieszczotliwie nazywa cię swoimmisiem.

Nasze złote asyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz