Bir villa ya gelmiştik. Bahçede otlar vardı. Arka kapıda,ön kapıta, her yerde korumalar vardı. Nereye gidiyorduk bilmiyorduk. İkimizide yukarı çıkardılar. Bir odaya saldılar bizi. Kapıyı arkadan kilitlediler. Aylin ağlayarak bana bakıyordu. Bense sadece olanları anlamaya çalışıyordum. Oda kız odasıydı. Her tarafda fotoraflar vadı. Aylinin fotorafları,annelerinin fotorafları.Ve bir de Batu. Kapının yanına giderek kolu aşağı çektim. Açılmadı. İçeride balkonda vardı. Balkonun kapı kulpunuda aşağı ittim o da açılmadı. Sadece bir tane açık olan küçük pencere vardı.
Aylin:Pişman oldun dimi?
Ben:Ne?
Aylin: Ben bunlara nasıl bulaştım diyorsun dimi?seninde hayatını karartıcak babam.
Ben:Asla! Pişman olmadım. Aksine iyki tanıyorum sizi. Bak Aylin buradan çıkacağız. İkimizde. Ve baban bana hiç bir şey yapamaz merak etme.
Aylin:Hadi gel otur. Çıkamayacağız buradan. Kendini paralama.
O an gerçektende bir şey yapamayacağımı anladım ve Aylinin yanına oturdum. Etrafıma baktım.
Aylin:Abimle nasıl tanıştın?madem burdayız bir birimizi tanıyalım.
Ben:Abinle tesadüf sayesinde tanıştım. Tesadüfler onu getiridi bana.
Aylin o an güldü. Hatta durmadan güldü.
Aylin: Tesadüfler? Yani bir insan tesadüflerle... ne biliyim ya...
Ben:Bende öyle düşünüyordum bir zamanlar. Tesadüfler insanı bir birine aşık eder mi ? Ama edermiş Aylin. Asıl aşk tesadüflerle başlarmış. Abin bana bunu gösterdi. Aşk bir mesajla"bu gün buluşalım, bu gün seni görmek istiyorum buraya gel...."değilmiş. Aşk benim için,benim düşüncemdede çok farklı bir şey. Aşk,Allahım acaba bu gün onu göre bilecekmiyim?Allahım salı çabuk gelsinde onu göreyim. Bak ben abini böyle sevdim. Korkuyla,göre bilicekmiyim korkusuyla. Göre bilmediğim günlerde sadece düşündüm. Acaba ne olduda göremedim?
Aylin hemen ardındam sözümü kesti ve kendi konuştu.
Aylin: Nerede tanıştınız?
Ben:Otobüste. Yani bizim aşkımızın başlama anı orası. Bir gün Leylayla gidiyordum eve. Otobüste gördüm abini. Böyle güzel gözleri vardı. Elinde telefonu kafasını kaldırmıyordu ben baktığım an. Bu böyle devam etti. Ben baktım,o baktı. Sonra bir gün markette gördüm abini. Kalbim durucaktı. Bir gün benim okulumda. Ve sonrada ben sizin okulda. Ve böyle devam edinece sevgili olduk. Bir az karışık ama benim için en güzel masal bu .
Aylin:Abim seni gerçekten çok seviyor. Melisa bana ailenden bahs etsene.
Ben: O hoo bebyim o işler bir az karışık ama sana anlatayım ailemi. Annem her şeyi kendi istedği olsun istiyor. Babam desem buralarda değil. Abim de babamla. Ben annemle kalıyorum... Biliyormusun,2 yıl öncesine kadar ailem beni şimdiki kadar sevmezdi. Yani biliyormusun nasıl. Bir şey olduğu an. O dana git Melisa. Her şey senin yüzünden Melisa. Daha erken gelmeliydin. Odana git. Misafir geliyor sakın ortaya çıkma senin gibi bakımsız bir kızı görmesinler. Odana git! Yani böyle beni odama kapatıyolardı. Oda ve ben. Ama sonradan abim başka ülkiye gitti. Ve her şey değişti.
Aylin:Seninde ailen karışıkmış. Aynı bizim ki gibi.
Ben:Hiç bir yer yok mu çıkammız için buradan?
Aylin:Yok!
Aylinle konuştuk. Ben onu sakinleştirmek için her şeyi yapmaya çalışıyordum. O da aynı şekilde beni.Batunun dilinden:
Artık kaç dakika olmuştu bilmiyordum. Melisa yoktu, sevdiğim kadın yoktu. Aynı şekildede Aylin yoktu. Hepimiz ne yapıcaktık bilmiyordum. Babam onları nereye götüre bilirdi?
Ateş: Abi sakin ol,bak bulucağız kızları.
Leyla:Ben onu yanlız bırakmamalıydım.
Milana:Offf!şimdi ne yapa biliriz?
Melek:Allah benim belamı versin!bende onu yanlız bıraktım.
Batu:Susun!Hepiniz susun! Bana bakın bunlardan biri benim sevdiğim kadın,diğeride canımdan çok sevdiğim kardeşim. Bulucam ben onları.
Aklımı kaçırıyor gibi hiss etdim. Ne yapıcaktım?nerden bulucaktım diye düşündüğüm anda Ceyhun aklıma geldi. Bu gün Aylinle orada,o masada durup konuşan Ceyhundu. Onu aradım.
Ben: Abi sen nerdesin? Abi sen gittin Aylinle,Melisayı aldılar
Ceyhun:Abi ben Ayline söyledim. Hemen eve gitmem gerekti. Ben Aylini sizin yanınıza bırakamadım ama,gitmesini söyledim. Abi şimdi ne yapıcağız!
Ben:Bilmiyorum Ceyhun,şu an herkes dışarda aklımızı kaçırdık. Milana, Ateş, Leyla, Melek, Utku her kes aklını kaçırdı. Abi sen bu kızların konumunu bulamazmısın? Sen yapıyordun. Bak Aylin yine kaçırmıştı babam bulmuştun !
Ceyhun: Abi yaparım,bulurum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç bir şey tesadüf değildir.
FantasyTesadüftu her şey.O gun bir yıl önceden görmüştüm onu ama ,bu sefer ki tesadüftü. Tesadüfleri severdim ama bu seferkini. Sevdimi ,sevmedimi ben bile bilmiyorum. Otobüsü sevmiyordum ,otobüsü sevdirdi bu sefer ki tesadüf bana. Belkide bunlar tesadüf...