13 bölüm. Sen varsın diye

12 0 0
                                    

Bu gün okula gitmiyicektim. Sadece evde oturmak istiyordum. Annem benim okula gitmeme karşı çıkmamıştı.Bende her kes gittikten sonra kendime kahve yaptım,pencerenin önüne geçtim ve dışarıya baktım. Düşünmeye başladım sadece. Ben şimdi Batunun sevgilisimiyim? O sözü söylemek bile bana qarip geliyordu. Her şey tasadüftü aslında. Otobüstü gördüğüm bir çocuktu o. Onunla aynı markette karşılaştık, okulumda karşılaştık. En önemliside bu kez onun okulunda karşılaştık. Tesadüftü hepsi ama bu tesadüflerin bu yere kadar geliceğini asla düşünmemiştim. Size bir şey diyeyim. Hep inanın tesadüflere. Hep inanın, nerden bilerdim ki, kendi okulumdan çıktığım gün bu yeni okul bana böyle suprizle gelicekti. Tamam üzülüyordum ama yinede mutluydum. Şimdi ne olucaktı bilmiyordum. Nasıl davranmalıydım onuda bilmiyordum. Kalktım, bardağımı yıkadım. Yıl başı geldiği için ağaçı kurmaya karar verdim. Her şeyi getirdim. Ağacımı kurdum, etrafı süsledim. Sonra kurabiye yaptım. Ve şarkı açtım televiziyonda.   Mutluydum. Kendi kendime dans ediyordum evde.  Hemde kendime kahvaltı hazırlıyordum. Şarkı bittiği için başka bir şarkı açtım,aslında karşıma çıkan ilk şarkıya tıkladım. Ve bu şarkıyı çok seviyordum. En azından anlamlı sözleri vardı. Sonra domatesimi,çatalımı koydum masaya,şarkıya eşlik ede ede.
Güzel sevgilim,kalabilirsin
Pekala, gidebilirsin
Neden uzun uzun sarılmadın bana?
Diyordu şarkının sözlerinde.Kendimi şarkıya epey bir kaptırmıştım.Ve böyle devam etti şarkı.
"Yine bana gel
Seni gördüğüm ilk gün gibi
Gözünü kapat ve öp beni"

Kahvaltıya otuacaktım ki,telefonum çaldı. Elime aldığımda arayan Batuydu,ama o şu anda derste olmalıydı.Telefonu açtım.
Ben: Batu?
Batu:Seni gördüğüm ilk gün gibi,
Gözünü kapat ve öp beni.
İnanamıyordum. Nasıl yani,hiç bir şey anlamamıştım ama bu benim az önce dinlediğim şarkıydı. Ve Batu sonra bunu söyledi bana.
"Çok güzel dans ediyorsun Melisa."
"Batu, sen...sen nerdesin?"
Evet tahmin ettiğimdi.
"Pencerenin önünde"
Kapıyı açtığımda ona kızarmış bir formada baktım. Evet utanmıştım. Batu beni dans ederken gördü. Offf çok rezil olmuştum.Onun omzuna vurdum.
Batu:Bu neydi şimdi anlamadım?
Ben:Sen...Sen geliyorsun neden haber vermiyorsun. Tamam geldin neden pencereden izliyorsun...
Batu:Sen utandınmı?
Sesizce durdum,hiç bir şey söylemedim. İçeri geçtim hiç içeri davet bile etmedim çocuğu.
Batu:Melisa ciddi olamasın? Bak içeri geçiyorum.Bak geçtim.
Ayakabılarını kapının önünde çıkardı ve içeri geçti. Bense hiç aldırış bile etmedim. Gerçekten kulaklarıma kadar kızarmıştım.
Batu:Melisa... sen gerçekten utandınmı?
Ben:Batuuu!ben..sen... sen gelmişsin beni dans ederken gördün...off neyse ya!
Batu: Ben..Sen...Sen...(Dedi gülerek)
Benle alay ediyordu. Ve ardınca kekeliyorsun dedi bana. Mutfaka geçtim ve ekmek alıyordum ki,salondan gelen seslere kulak verdim.
"Dünyanın en güzel kızı
Hem kalpsiz hem kalp hırsızı"
Batu yanıma gelidi. Baktı bana,sarıldı bana.Bende sarıldım tabiki.
Batu:Melisa çok güzelsin.Sen dünyanın en güzel kızısın.
Ben:Batu,ben güzel değilim. Yani en güzel değilim.
Batu:Benim gözümde en güzel kız sensin.Sen çok güzelsin. Bu güne kadar gördüğüm en güzelsin sen.
Batu böyle söylerken benim içim gidiyordu. Sonrasında o gitmek istedi,ama ben bırakmadım. Oturduk ve yemek yedik.Konuştuk.
Ben:Sen neden bu gün okula gitmedin?
Batu:Ben gitmiştim okula,seni görmeyince merak ettim ve kaçtım.
Ben:İnanmıyorum. Gerçekten beni görmek için kaçtın mı? Neden yapıyorsun bunu?
Batu:Anlamadım...ne yapıyorum ki?
Ben:Beni şımartıyorsun sen.Ben artık çok utanıyorum.
Batu:Sen şımarılmaya layık bir kızsın. Hem  yine olsa yine kaçardım.Seni görmek için. Melek sağ olun.
Ben:Melek ne alaka?
Batu:Evinizi nasıl buldum sanıyorsun?Melek kaçtığımı görünce bana konumu verdi.Bende öyle geldim.
Ben:Bu Meleki öldüreceğim ben bir gün,yani neden bana haber vermiyor ki?
Batu:Ben istemedim. Seni böyle dans ederken görmek istedim.(gülerek dedi)
Ben:Batuuu. Bak seni döverim.
Batu:Gerçekten das etmeyi severmisin?
Ben:Yani... kendimi müzike kaptırmıştım ne yaptığımın farkında bile değildim. Zaten yalnız olduğum için öyle dans ettim.
Batu:Tamam o zaman...
Ben:Ne tamamı?
Batu:Bu dansı bana lütfedermisin  hanım efendi?
Ben:Nasıl yani?
Batu:Böyle yani...
Kaldırdı beni ayağa,muzik açtı . Dans ettim onunla. Kendimi bir kuş kadar özgür hiss ediyordum. Çok mutluydum. Ona bırakmıştım kendimi. Sadece dans ettim. Baktı sonrasında bana ve ne söyledi biliyormusunuz?Bana çok küçüksün dedi. Yani bunu söylemesi...
Ben tabi ki bir azcık trip atmış kimi oldum ama doğru söylüyordu.Sonra yeniden kahvaltıya oturduk,konuştuk. İkimizle ilgili. Batunun en sevdiği renk yeşilmiş.En sevdiği hayvan kedi, yemekse sarmaymış birde mercimek çorbası. Ama ona kardeşin varmı diye sorduğumda kızmış gibiydi...
Batu:Melisa benim sana bir şey anlatmam gerek. Bak bu söylediklerimden sonra benden ayrılada bilirsin,bana kızada bilirsin. Ama ne olur beni suçlama.
Korkmuştu. O da, ben de.
Ben:Anlat tamam...
Batu: Benim...ben annemle kalıyorum.
Ben:Baban, o nerde ki?
Batu:Bak tek nefeste analatıcam. Ama ne olur dinle beni. Benim annem babamla istiyerek evlenmemiş. Annesi, babası  zorla evlendirmiş babamla. Yani annemin kalbi başkası için atıyordu. Ama benim babam annemi istiyordu.
Batu bunları anlatırken ben sadece onu dinledim.
Batu:Babam... benim babam...annemi tehdit etmiş.... eğer annemle evlenmezse
kardeşini öldüreceğini söylemiş. Benim babam tam bir piskopat Melisa. Şu an yinede bizim peşimizde ama. Şu an tek istediği benim kardeşimi yanına götürmek. Ve ben buna asla izin vermem.
Batunun söylediklerine şok olmuştum. Ne söyliyicektim...
Ben:Batu...
Batu:Özür dilerim...
Ben:Sen hiç bir şey yapmadın ve bu yüzden sen ayrılmam. Birlikte hall ederiz ne olursa olsun birlikte. Tamam şimdi bir şey sorucam. Kardeşinin ismi ne? ve neden babana vermezsinki kardeşini?
Batu:Kız kardeşim var, İsmi Aylin.Bak eğer babam Aylini bizden alırsa,biz bir daha onu göremeyiz. Ona hayat vermez Melisa. Zorba o. Hatta o benim babam bile değil.... ben ona baba derken utanıyorum. Şu an dediğim gibi yinede kardeşimi istiyor. Onu almadan hiç bir yere gitmez.Kardeşiminde 18 yaşı var. Ama dediğim gibi kız sokağa çıkarken bile korkuyor. Melisa ben buyum. Benim hayatım bu,böyle özür dilerim daha önce anlatmam gerkti. Özür dilerim.
Ben: Özür dileme. Sen böyle olmasını istemezdin ki. Hem bak Batu tamam şok oldum. Hatta ne diyeceğimi bile bilmiyorum. Ama ben varım. Ben seni çok seviyorum. Ve baban,annen artık kim oluraa olsun ister beni öldürseler ben seni bırakmam.
Batu baktı bana,sarıldı bana. O da beni çok sevdiğini söyledi.
Batu:Melisa.... seninle otobüste karşılaştığımızda,en sevdiğin organ ne diye sormuştum ya. Sende bana ne alaka diye sormuştun,hatırlıyormusun?
Ben:Evettt,sende benim ki kalp demiştin. Bende neden diye sorduğumda öylesine cevap verdin.Hiç hatırlamamı?söyle artık neden kalp?
Batu:Melisa en sevdiğim organ kalp...Çünki sen varsın diye,orada sen varsın diye.
Güldüm o an.
Ben:Ciddi olamasın?
Batu:Ben seni o zamandan seviyorum prenses. Bu yüzden kalp en sevdiğim organ oldu. Sen varsın.Ve hep sen olucaksın.Kalbimi çaldın kız sen benim kalp hırsızı...

Hiç bir şey tesadüf değildir.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin