11bölüm.Leyla duydunmu?

7 0 0
                                    

Nerden bile bilirdim ki yeni okulum benim için zor,ama bir o kadar da güzel olucak....
Sabah bir az korku içinde kalktım yatağımdan. Elime telefonumu aldim.Hiç gitmek istemiyordum. Banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım. Ve aynada dün gece ağlamaktan şişen gözlerime baktım. Yüzüme soğuk su vurduktan sonra çıktım . Annem kahvaltı hazırlıyordu. Bu gün işe gitmemişti hayret.
Ben:Sen işe gittmedin mi?
Annem:Gidicem. Sanin kahvaltını hazırlıyordum.
Hiç bir şey demedim. Yukarı çıktım kiyafetlerimi giyindim. Ve bana mesaj geldi. Telefonumu elime aldığımda.
Batu:
Her şey iyi olucak. İyi dersler prenses.
Yazmıştı bana. Ağlamıyıcaktım. Söz vermiştim..... ve ardından bir mesaj daha.
Leyla:
İyi dersler. Seni çok seviyorum.
Telefonumu kapattım. Ve aynanın karşısına geçip saçımı at kuyruğu yaptım. Melekin odasına gittim. Oda hazırdı. Bana baktı.
"Nasılsın?"
"Derin bir kuyunun içine düşmüşte,kimsenin beni oradan çıkarmasını bekler gibiyim..."
Sarıldı bana. Ve dedi.
"Her şey iyi olucak"
Melekle aşağı inidik. Kahvaltı yapmadım. Melekle çıktık evden. Okula az kalmıştı. Binaya baktım,içeriye girdik.
O an bir şey hissettim,kafamı kaldırıp bakarsam etrafıma ağlarım. O yüzden hiç bir yere bakmadım. Öğretmenim beni sınıfıma koydu. Melekle benle aynı sınıftaydı. İçerdekilere baktım. Hepsi qaripti. Bir kız geldi yanıma,bana yer verdi.
-Burda otura bilirsin.
-Teşşekür ederim...
Sonra ne mi oldu.Hiç bir şey. Bazı derslerde Leylanın bana verdiği kaleme baktım ağladım.... evet sakince ağladım. Tabi hiç birinin haberi olmadı. Biride sormadı ki bu kız neden böyle durgun. Neden gözleri kıpkırmızı. Onlarda bana karşı bir sıcaklık alamadım. Hepsi bana qarip bakıyordu. Meleke değil,sadece bana. Dersi dinledim sonrasında. Yada öyle yapmış gibi rol yapdım. Neden mi?sadece düşündüm. Eski okulumu.   "Eski"arkadaşlarımı. Dediğim gibi artık yeni bir hayatım vardı. Ama ben bu hayatıda,bu okuluda hiç bir zaman sevmiyeceğim. Melekle,dışarı çıktık sonrasında. Yani zil vurulduktan sonra çıktık. Sadece gezdim. Ve attığım her addımda bir insanın bakışının bana döndüğünü hiss ettdim.Ve bu bakışlar artık beni rahatsız ediyordu.
Melek:Melisa.....Melisa ben sanırım artık deliriyorum.
Çok qarip bir halde,bana bunu söyledi.
Ben:Neden ne oldu?
Melek:Melisa... o burada.Batu burada...
Ben:Ne?!saçmalama nerede?
Melekin gösterdiği yere baktım. Ve evet oradaydı.
Melek:Nasıl yani o buradamı okuyormuş? Ama ben eski okulumuza geri döndüğünü sanmıştım. Melisa bu bir şans.
Ben: O burada.... Onunla aynı okuldayım. O benim yanı başımda artık.
Melek:Hadi gitsene yanına.
Ben:Hayır. O beni görmüyecek. Yani en azından bir az ondan kaçıcam. O beni daha onun yanı başında olduğumu bilmeyecek.
Melek:Ama neden?
Ben:Yakında anlarsın.
Sonrasında hiç bir şey olmadı. Eve geldiğimizde ikimizde odamıza girdik. Kiyafetlerimizi değiştirdik. Ve Melekle durmadan konuştuk. Sonra gecelemeye karar verdik. Kendimize şarap,kola pizza falan sifariş verdik. Durmadan yedik,içtik. Rahatladık. Ben ama sonrasında. Bir az dozu kaçırtım.
Melek bana hadi şu an içimizden geçen bir şeyi bağırarak söyleyelim dedi. O an o bağırışa o kadar ihtiyacım vardı ki. Her zaman hayır dediğim bir şeye bu sefer evet dedim. Kalktım ayağa ,bağlrarak söyledim hem de bu benden beklenilmiyicek bir bağırıştı. Ne dedin?sorduğunuzu duyar gibiyim. Hadi söyleyeyim o zaman.
Ben siz asla sevmeyeceğim! Anladınızmı ben yeni okulumuda, o çocuklarıda hiç bir zaman sevmiyicem! Sadece öyle yapıcam...
Ve Melek benim yanıma geldi,yaklaştı bana.
Melek:Rahatladın mı?
Ben:Evet.İyki varsın.
Melek:Sende.
Ve sonra Melek bir şey söyledi.
"Kesin sevmiyiceksin o okuluda, içindekileride".
"Ne demek istiyorsun?"
"Hiç"
Odama çıktım sonrasında. Yatağıma uzandım. Ve o an söyledim. Seni çok özledim Leyla. Ve sonra onu aradım. Açtı konuştuk. Her şeyi anlattım ona. Ve o gün ona bir söz verdim. Bir gün yanımda olucaksın Leyla. Bir gün seninle görüşücem.
Biliyorum şimdi diyorsunuzki siz yakın değilmisiniz bir birinize. Neden böyle konuşuyorsunuz?Ama bakın aramızda 4 sokak var ve bizim bir birimizle görüşmeyimiz çok zor bundan sonra...
Sonra telefonu kapatım. Artık hava kararmıştı. Baktım gök yüzüne,söyledim yıldızlara.
Duydunuzmu beni? Ben Leylayla bir gün görüşücem. O benim yanımda olucak bir gün. Duydunmu beni Leyla,bak seninleyim... SEN BİR GÜN BENİM YANIMDA OLUCAKSIN! Seni çok seviyorum.
Evet o bir az deli olsada, iyi kız. Ona gözüm kapalı güvenirim. Deli falan ama çok akılı laflar yapar o. O Leyla su gibi saf,temiz bir kız. İçide dışıda bir. O Leyla....

Hiç bir şey tesadüf değildir.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin