1. Bölüm

3.6K 138 19
                                    

KANADI KIRIK BİR KUŞA UÇA BİLECEĞİNİ VAD EDİYORSUN AVUKAT

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KANADI KIRIK BİR KUŞA UÇA BİLECEĞİNİ VAD EDİYORSUN AVUKAT...

1 Bölüm; Mahkûm

𒆜

Koluma girmiş gardiyan önünde durduğum demir kapıyı açıp beni öne iti odanın içine adım atar atmaz demir kapı sert bir şekilde ardımdan kapanarak kulak tırmalayan bir ses çıkardı. Ağır adımlarla masanın etrafından dolaşıp sandalyeye geçip oturdum.

Kelepçeli ellerimi masanın üzerinde birleştirip sandalyeye yaslandım. Odanın içinde bir masa iki sandalye ve tepemizde sarkan lamba dan başka bir şey yoktu dört duvar arasında sıkışıp kalmıştım. Başımı kaldırıp ona baktım.

Bir bacağını diğerinin üzerine atmıştı üzerinde yine takım elbise vardı ağır bir şekilde içtiği sigaranın dumanı havaya üfledi. Önünde dosya yoktu bu demek oluyor ki diğerleri gibi benden ümidi kesmişti."Benden ümidi kestin mi avukat?" Diye sordum.

Ceketinin iç cebinden sigara tablasını çıkardı. Sigarayı ağır hareketlerle dudaklarına götürüp dumanı çektikten sonra bir süre bekledi."Senden ümidi keseli çok oluyor." dedi, kendi kendine. Beni değil de kendini cevaplıyormuş gibi sessiz konuşmuştu. Sanki bu gerçeği o da yeni kabulleniyormuş gibiydi.

"Neden burda olduğumu sormayacak mısın?" Kaşlarını kaldırarak benden cevap bekliyordu dilimi dişlerimin üzerinde gezdirdim. Görüş günü değildi duruşmaya daha iki ay vardı buraya gelmesi için hiçbir nedeni yoktu.

Kameralara kısa bir bakış atıp tekrar önüme döndüm. Kameralar kayıt almıyordu kaşlarım havalandı."O burda mı?"

"Hayır senden ve benden başka kimse yok burda."

Öne eğildim.

"Neden burdasın avukat?"

Oda benim gibi öne eğildi.

"Teklifi düşündün mü?"

Geri çekilip kısık gözlerle bakmaya başladım.

"Ne teklifi?"

Bu durumdan sıkılmış gibi görünüyordu ama umrumda değildi o piçin teklifini asla ama asla kabul etmem. "Neyden bahsettiği mi gayet iyi biliyorsun." Bezmiş bir edayla ona baktım. "O piçe söyle cevabım hâlâ aynı."

Kesik izi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin