HER CANAVARIN ARKASINDA BİR İNSAN OLDUĞU FİKRİNDEN HEP ÇOK ETKİLENDİM.
4 Bölüm; Yıkılmadım ama ayaktada değilim
𒆜
Defalarca kez ölümle tehdit edilmiş ve ölümden dönmüştüm.
Ölmekten korkuyor muyum?
Ölümden korkmak ve ben... İnsanların bilmediği bir şey varsa benim o safhayı çoktan geçtiğimdi. Ölüm bir bilinmezlikti ve korkulan şeyde o bilinmezliğin neler getireceğiydi. Ben o bilinmezliğe bir kez adım atmıştım. O soğukluğu bir kez iliklerime kadar hissetmiştim. Ben artık ölümün nasıl hissettirdiğini biliyordum ve kesinlikle korktuğum şeyler arasında artık kendi ölümüm yoktu.
Şuan bunu çok iyi anlaya biliyordum. Abimin ölmesinden deli gibi korkuyordum. Adam tek koluyla beni sarmıştı sarılıyor gibi görünüyor olsak da durum böyle değildi. Geri geri yürüyorduk o durunca mecburen durmak zorunda kaldım.
"Bak ne söyleyeceğim beni birine benzetme ihtimalin var mı?" Ormanda duyulan tek ses silah sesleriydi sorduğum soruya cevap vermemişti ama dikkatli bir şekilde bana bakıp önüne döndüğünü görmüştüm.
"Babana annene ne bileyim ailenin her hangi bir üyesine benziyor muyum?" Başıma dayalı silahın baskısı artmıştı. "Kes lan sesini." Sorumun cevabı bu değildi anasını satayım. "Büyük görünüyorsun senin anne baban ölmüştür şimdi onları saymazsak ila ki birine benziyorum dur." Abim ortalıkta gözükmüyordu umarım iyidir.
"Ne saçmalıyorsun oğlum sen?"
Oğlum kelimesini duyunca irkildim. Dişlerimi gıcırdatım. "Oğlun değilim." Yanımızdan geçip giden kurşunların maddi hesabı yoktu titrek bir nefes aldım. Beni kendisine siper etmişti oruspu çocuğu arada o da ateş ediyordu bu yüzden kulaklarım çınlıyordu"İstesen de oğlum olmazsın bu yüzden kes sesini." Bana yavaştan geliyorlardı sinirlenmeye başlamıştım ve bu hiç iyi değildi en iyisi alaya almak. "Bugün yine klavyenin caps lock tuşunu açık unutmuşsun yine olduğundan büyük konuşuyorsun." Birden beni çevirip sırtımı arkamdaki ağacın gövdesine çarptı.
Acıyla karışık bir nefes aldım. Ateş saçan gözlerini gözlerime dikti ov birileri sinirlendi sırıtma ya başladım. "Oğlum amacın ne lan senin?" Kaşlarım havalandı dilimi dişlerimin üzerinde gezdirdim.
"Seninde bir dediğin diğerini tutmuyor oğlun muyum değil miyim?" Kırmızı renk görmüş boğa gibi bakıyordu yüzme yediğim yumruk ile neye uğradığı mı şaşırdım. Amına koyayım eli ağırdı piçin. onun arkasına yaklaşan kişiyi görünce onu yeterince oyaladığımı anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kesik izi
DiversosAile kurgusu-Erkek versiyon "Yıkılan sadece hayallerim değil bendim de..." Umut insana korkunç şeyler yaptırabiliyor.. •Kitabımda reklam yorumu istemiyorum! Yapanları siliyorum ve engelliyorum! Başlangıç: 21.01.2024