Bazen yaşadığımız şeyler öylesine ağır gelir ki, altında eziliriz. Hayatın getirdiği acılar, haksızlıklar ve hayal kırıklıkları bizi boğar. Ancak unutmayın, intihar bir çıkış yolu değildir. Her karanlık gecenin bir sabahı vardır, her fırtınanın ardından güneş yeniden doğar. Zorluklarla boğuşurken, en derin yaralarımızı saran zamanın iyileştirici gücünü küçümsememeliyiz. Hayat, her şeye rağmen, yaşanmaya değer ve her zorluk, aslında içimizdeki gücü keşfetmemiz için bir fırsattır. Kendimize, sevdiklerimize ve yarınlara olan inancımızı yitirmemeliyiz. Çünkü her şeye rağmen, umut hep vardır.
Mavi Gri- Altüst Olmuşum
BAZI VEDALAR, SESSİZCE GELİR VE KALBİMİZDE DERİN İZLER BIRAKIR.
Her veda acı vericidir
𒆜
Bütün çocuklar güzeldi değil mi?
Onları harap edenler neden hep aileleri olmak zorundaydı? Kimisi doğrudan, kimisi gizlice yok ediyordu çocuklarını. Benim ailem de öyleydi...Dışarıdan bakıldığında her şey mükemmel görünürdü. Güler yüzler, kusursuz evler, her şey yerli yerindeydi. Ama içimizde fırtınalar kopuyordu. Babamın sert bakışları, annemin sürekli endişeli hali, abimin üzerimdeki baskısı... Hepsi bir araya geldiğinde bir çocuğun masum dünyasını nasıl karartabileceğini anlıyordum.
Salon, geçmişin ihtişamını yansıtan bir zarafetle doluydu; yüksek tavanlar, altın varaklı süslemeler ve kristal avizelerle süslü, her biri titrek mum ışığında parıldayan bir gösteriş sergiliyordu. Duvarlar, ailenin zengin tarihini ve kültürünü anlatan eski ustaların tablolarıyla donatılmıştı, masalar ise beyaz keten örtülerle kaplanmış, üzerlerine gümüş şamdanlar, taze kesilmiş çiçekler ve ince porselen tabaklar özenle yerleştirilmişti. Orkestra, köşede hafif bir vals melodisi çalarak, misafirlerin zarif elbiseler ve parlak takım elbiseler içinde sohbet edip nazikçe dans ettikleri mermer zemin üzerindeki dolaşmalarına eşlik ediyordu. Salonun ortasında, büyük ve gösterişli bir pasta, üzerinde zarif süslemeler ve yanında yanıp sönen şamdanlarla doğum günü sahibinin onuruna hazırlanmıştı.
Üzerimde jilet gibi bir takım elbise vardı, bugün için özenle hazırlanmıştım. Anne... onun doğum günüydü bugün ona bir ömür boyu unutamayacağı bir doğum günü yaşatmaya kararlıydım. Gözlerim onun mutluluğunu izlerken içimdeki karmaşık duyguların döngüsü devam ediyordu. Ruhsuz bakışlarım önümdeki kadına değindi. "Annem çok mutlu oldu." Dedi. Tülin, Samimiyetsiz bir gülümseme belirdi yüzümde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kesik izi
RandomAile kurgusu-Erkek versiyon "Yıkılan sadece hayallerim değil bendim de..." Umut insana korkunç şeyler yaptırabiliyor.. •Kitabımda reklam yorumu istemiyorum! Yapanları siliyorum ve engelliyorum! Başlangıç: 21.01.2024