BURASI, HER YANGINDA, HEP İLK KURTARILACAKLARI ATEŞE ATAN SİZ İKİYÜZLÜLERİN CENNETİ;
BÜYÜYEMEDEN YAŞLANAN BİZ
ÇOCUKLARIN CEHENNEMİ.5 Bölüm; Kibrit çöpü kadar değerimiz yoktu bu hayatta
𒆜
Ben ruhu ölü bir çocuktum. Bunun hep farkındaydım sadece bir umut birinin bunu görmesini istedim. Olmadı kimse beni görmedi ölü ruhunu sırtlamış zavallı beni kimse görmedi yada görmek istemediler.
Kendime fiziksel olarak değil de ruhsal olarak zarar verdiğimin farkındayım ama buna engel olamıyordum. Kurşun yarasının nasıl acı verici olduğunu bildiğim gibi bıçak yarasının da acısını biliyordum. Ama şuan çektiğim acının daha acı verici olduğunu söyleye bilirim.
Karşımda çocuk parkı vardı parkın içinde annesiyle birlikte oyun oynayan kız çocuğu neşe içinde koşturup duruyordu annesinin kahkahası bana ulaşınca zar zor yutkuna bildim. Yaklaşık dört saattir onları izliyordum arabadan bile inmemiştim.
Dizlerimin üzerindeki sigara paketini elime alıp içinden bir dal alarak dudaklarıma götürüp çakmağı aradım ama sikik çakmak yoktu. Bana uzatılan kibriti alarak sigarayı ateşledim. Kibrit sonuna kadar yanmış parmağımı da yakmıştı kibriti camdan dışarı attım.
Sigaradan derin bir nefes alıp camdan dışarı üfledim. Parmağımın acısı kalbimdeki acının yanında bir hiçti bir bacağımı salamaya başladım. "Anneme onunla oyun oynamak istediğimizi söylediğimiz de bize verdiği cevap neydi?" Karşımdaki koltuğa oturmuş benim gibi onları izleyen piçe bakmadan sorusuna cevap verdim.
"Hiçbir şey söylemeden öylece baktıktan sonra ikimize de tokat atmış oyun oynayacak yaşı çoktan geçtiğimizi söylemişti." Masum bir istek anca bu kadar acımasızca red edile bilirdi dilimi dudaklarımın üzerinde gezdirdim. "Seni neden buraya getirdiği mi sormayacak mısın?"
Sigaradan derin bir nefes alınca yanaklarım içe çöktü. "Sana vurdum, sende piçlik olsun diye beni buraya getirdin." Elmacık kemiği morarmış dudağı patlamıştı sanat eseri gibi görünüyordu gülmemek için alt dudağımı dişlemeye başladım. Beni tehdit etmesinin üzerinden üç gün geçmişti ama ona olan sinirim geçmiyordu.
"Öz annenin nasıl göründüğünü gör diye seni buraya getirdim." Aslında kadını ilk gördüğümde hiçbir şey hissetmedim aslında çocuğuyla olan ilişkisi beni derinden yaralamıştı. Çocuğuna değer verdiği belliydi bu noktada kendimi değersiz hissettiren de buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kesik izi
DiversosAile kurgusu-Erkek versiyon "Yıkılan sadece hayallerim değil bendim de..." Umut insana korkunç şeyler yaptırabiliyor.. •Kitabımda reklam yorumu istemiyorum! Yapanları siliyorum ve engelliyorum! Başlangıç: 21.01.2024