الڤوت والكومنت لأخر حلقه وصله الحلقة لألف ڤوت يا حبيباتي»
»»»» اللهم صلي وسلم علي سيدنا محمد»
""
في الفيوم وداخل منزل رضوان"كان يجلس برفقة صفوان ومعهم زيدان الذي، جلسئ معهم بعدما رحبوا بهي وبعد تناوله للشاي وبعد لحظات أتت حياة وجلست بجانب صفوان"فقد طلب زيدان حضورها لتستمع آلي ما أتي لقوله "
الكلام اللي هجوله كان لزم تحضريه ياست الداكتورة"لأنه يخص نادية"خير يابني ايه الحكاية.!؟
سأله رضوان بأستفهام.. وأجابة زيدان "
نادية لما چات وجعدت عندي جالتلي ان كل همها أنها تنتجم منكم"واولكم الداكتورة".. ومش هكدب عليكم وجولكم اني كنت مضايج أو عارضتها لاء أنا كنت موافج علي عمايلها".. ولما عرفت أني عايز أتچوز الداكتورة جررت أنها تحرضني عليكم أكتر".. بس الظروف خلت صفوان هو اللي يتچوزك وعشان أكده أنا أتراجعت عن فكرة سمع كلامها".. بس غلها من نحيتك مخلصش ويوم ما چئتوا عندينا حطتلك چوة طبج المرجة بورده"كانت عايزه تخليكي شمامه او زي ما بتسموها اكدة مدمنه"
بس بردك ربنا نچاكي وصفوان شربها بدالك"تلونت عيناها بدموع الخوف ونظرت إلي صفوان بقلب كاد ينخلع"
يعني أنت يا صفوان بقيت مدمن"لاء متخفيش عليا انا طبعا مكنتش عارف الطبق في ايه"بس لما تعبت عملت تحليل واكتشفت ان في نسبة مخدر دخلت جسمي ".. والدكتور لحقني وكتبلي ادوية وحقن خدتها وبقيت زي الفل"
وليه يابني مقولتلناش "
الموضوع كان بسيط ياجدي وأنتهي خلاص"
اكمل ذيدان"
كان انتهي بالنسبالكم بس بالنسبة لنادية مكنش انتهي "هي طبعا معچبهاش اللي عميلته "وانك نچيت حياة عشان اكدة كانت رايدة تچوز حسان لورد اختي عشان يبجالها عين چوة الدار وتجدر توصل لحياة من تاني" ولما دية كمان فشلت"
جررتي انها تصطاد أضعف واحد فيكم واجلكم فهم ووعي"..«مازن» وجدرت فعلا تچنده»حدقه عيونهم بصدمه جعلت ذيدان يكمل"
ماتتخضوش چوي اكده"كل الحكاية أن مازن عمل حادثة من مدة جريبه وراح القسم ونادية هي اللي طلعته"وأستدرچته لدارنا وهناك لعبة لعبتها"وحطتله حبوب هلوسه مخدره وخلته يدخل علي أختي جوضة نومها بعد ما خدرتها"ووجفت تصور اللي بيحصل چوة وهو ولدكم بينهش عرض أختي".. وبعد مارچع داره وافتكر كل اللي حوصل "لجي نادية بتكلمه وبتهدده بالڤيديو".. ومجدرش يجولها حاچة غير السمع والطاعه.. بس بعد كام يوم من تانيب ضميرة راح لورد وحكلها كول اللي حوصل وطلب مساعدتها عشان يجدره يخرچة من المصيبه داي" اختي اتصدمت وچاتلها حالة الصرع"وابنكم چري وهملها ولما فاچت چريت علي اوضة نادية تدور علي الڤيديو ولما لجته دخلت عليها نادية وبدأت تهددها أنها هتجلب الحكاية وتجول ان أختي علي علاجة بولدكم.. وجتها أختي متحملتش وثارت".. وضربت نادية بالسكين"
وطلعت تچري وچابلت مازن اللي خدها علي شجته اللي في المنصوره".. وجلها انه هيتچوزها أول ما يطلع لها بطاجه بس أختي مجدرتش تتحمل انها هملت دارها وتاني يوم اتخانجت معا مازن وچريت بره البيت وركبت عربيه معا واحد خسيس نهش عرضها ورماها وسط الزرع الحد لما لجاها والاد حلال وخدوها عالمستشفي"وهناك فرجت الحياة بين يدي بعد ما برأت ولدكم من چريمته"
أنت تقرأ
عصيان الورثة
Romanceعصيانهم عباره عن ملحمه نارية ستشتعل بينهم شرارة الكراهية والحقد: هي فتاة قادمة للبحث عن حقها وميراثها الضائع بين أيادي أهلها الذين يرفضون الأعتراف بهي: وقفت أمامهم بشراسه للدفاع عن ورثها المنهوب: لكنها لم تكن تدرك أنها وقفت أمام النار الذي علي وشك ح...