Hoş geldinizzz
Normaldende uzun olan bölümüze tabiki...
Umarım sizi yoracak türden olmamıştır.Oy vermeyi ve güzel yorumlarınızı eksik etmeyinnn❤️
O zamannn
Derin bir nefes alın,Başlıyoruzzz❤️🔥
🍂🌑🟥
~Elena Robinson'un ağzından(Kısa)Patlama vakası şikayetiyle olay yerine gelmiştik.Bu patlama olayları neden bitmiyordu sahi?
Parçalara ayrılmış bir sürü ceset gördüğümde midem hiç olmadığı kadar çok bulanmıştı.
Darian tam iki gündür teşkilata gelmiyordu.Jack,bir haftalık izin aldığını söylemişti.Şu aralar iyi değildi zaten,dinlenmek ona iyi gelecektir diye düşündüm.
Yanımda Jack vardı ve birkaç meslektaşım.
"Kadın bomba patlatmayı seviyor."
"Ben müslümanım,oruç zamanında gelsin her gün patlıyor."
Arkadaşımın bu cümlesine gülmeden edememiştim.
"Bomba patlayalı ne kadar oluyor?"
"Ses duyulur duyulmaz alarmlar çaldı.Birkaç dakikada hemen geldik yani çok bir vakit geçtiği söylenemez."
"Herkes yine kalabalık oluşturmuş."
"Kadın gündemde,çok konuşuluyor.Gazeteciler,haberciler onun sayesinde bu kadar para kazanıyor hatta geçen gün gazeteci bir arkadaşım senelerdir edemedikleri geliri elde ettiklerini söyledi.Habercilerde nerede cinayet var oraya gidiyorlar."
"Ben olsam bende giderdim.Hiç peşini bırakmazdım.Şahsen cinayetin değil katilin."diyerek yanıtladım.
"Buna şaşırmadık."diyerek yanıtladı Jack,uzaktan.Güldüm.
Patlama sesiyle herkes çığlıklar kopararak gürültü oluşturdu."Neler oluyor yine?!"
Işığı bile görmeden gökyüzüne baktım.Aklıma diğer toplu cinayet gelmişti oda aynı şekilde olmuştu.Bombalıydı ve gökten bez parçası düşmüştü.Onun olacağından emindim.
Herkesin bakışları gökten düşen bez parçasındaydı.Işıklı bir aletten düşüyordu.Bu alet her ne ise adeta çok büyük bir patlama sesi oluşturuyordu veya taklit ediyordu.
Bez parçası her zamanki gibi cesetlerin üzerine düştü.Bez parçasının üzerinde kan renginde bir yazı vardı-yine-ama sorun şuydu ki bu sefer farklı olan şey bez parçasının üzerinde olan katilin kocaman imzasıydı ve yazı onun altındaydı.Ne kadar küçük olmasa da imzaya göre küçük bir yazıydı büyük harflerle yazılmıştı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI SİS
Action~Kanlı Sis "Adaletin Kadını"~ "Senden nefret etmeme engel ol." dedim sırıtarak. Sesli bir şekilde güldü, yüzüme bakmadan elindeki silahıyla oynamaya devam etti. "Neden?" Çok küçük bir tebessümle suratına baktım. "Çünkü seni öldürürüm. Nefret ettiğim...