Hoş geldinizz♥️
Biliyorum neredeyse 1 aydır wattpad'e erişemiyoruz hâlâ da öyle. Vpn sağ olsun yolumuza devam ediyoruz.
Bu arada Wattpad'de olduğu gibi Çizgi Studio'da ismim aynı eğer buradan sorun olursa orada da tüm bölümler mevcut.
Kaldığımız yerden devam edelim...
Derin bir nefes alınn,
Başlıyoruzzzz❤️🔥🍂🌑
"Aida?" Dedim hıçkırıklarım arasında boğuşurken.
Victoria'nın önüne geçip bana doğru ilerlediğinde ayağa kalkıp üzerine koştum ve sımsıkı sarıldım. Omzuna kafamı gömüp ağlamaya başladım. Şuan gerçekten rüyada gibi hissediyordum.
Victoria koşarak Darian'ın yanına gitti. Aida'dan ayrılıp yüzüne baktım. "İyiyim, Elena. Şu şoku başka zamana atlat olur mu?"
Kafamı bile sallayamadan Victoria'nın yanına gitmesiyle bende onun yanına gittim. Victoria gömleğini alttan açıp yarasına bakıyordu. "Ona dokunma!"
Bana dönüp sinirle baktı. "Şuan bunun sırası değil! Silahlılar her yerde olabilirler." Önüne dönüp yaraya tekrar baktı. Kalkıp dolapları karıştırmaya başladı. Yara için bir şeyler arıyordu.
Hâlâ olayın etkisinden çıkamamıştım. Neden Aida, Victoria'nın yanındaydı? Neden öldü demişlerdi? Darian'ın yarasına bakarak daldım. O kadar çok şey yaşanıyordu ki... Bunlar ne zaman bitecekti böyle?
Aida'ya döndüm. Silahları ile ilgileniyordu, birkaç tanesini yere koyup düzenlemeye çalışıyordu. "Neden öldüğünü söylediler?"
Sorumla beraber durdu. Eli silahına giderken havada kalmıştı. Yüzüme doğru döndü. "Planlanmış bir şeydi." Tekrar önüne döndü. Victoria gibi duygusuz davranıyordu.
"Onun gibisin..." Dedim dışa vurmasamda içimde durduramayacağım kadar büyük bir sinir vardı. Aida, Victoria'nın arkadaşımın katili olduğunu bile bile onun yanında olmasını göz ardı mı etmeliydim?
Kafasını sallayarak Victoria'ya doğru baktı. Elinde birkaç malzemeyle yanımıza doğru geliyordu.
"Neden Victoria'nın tarafındasın Aida? Onun neler yaptığını bilmiyor musun?"
Duygusuzca bana doğru yüzünü çevirip kaşlarını çattı. "Bence benim bildiklerim yarısı kadar bildiğin bir şey yoktur, Elena." Tekrar önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI SİS
Action~Kanlı Sis "Adaletin Kadını"~ "Senden nefret etmeme engel ol." dedim sırıtarak. Sesli bir şekilde güldü, yüzüme bakmadan elindeki silahıyla oynamaya devam etti. "Neden?" Çok küçük bir tebessümle suratına baktım. "Çünkü seni öldürürüm. Nefret ettiğim...