-Karakter ve Kitap Hakkında Ön Bilgiler-

679 33 47
                                    

!Lütfen okumadan geçmeyin!

➼ Her ülke kendi milli hayvanının görünüşünü kuşanır, - kulak, kuyruk, kanat vb. -  milli hayvanının özelliklerine sahiptir - iyi görme yetisi, hız yetisi, uçabilme yetisi, gece görüşü yetisi vb. - ve o milli hayvanın beslenme şeklinden ve yaşam tarzından hoşlanır - vahşi bir hayvan ise öldürmekten, kandan, ülke öldürmekten vb. hoşlanır gibi - 

➼ Hiç bir ülke kendi kardeşleriyle aynı evde kalmaz veya babalarından miras kalan bir evde yaşamazlar. Tabii bir ülkenin çocuğu varsa bu bir istisnadır, çocuğu ile anne/baba aynı evde yaşar. Bu istisna dışında her ülkenin kendine ait bir evi vardır  ve orada yaşar. Bir ülke yıkıldığında evi tamamen terk edilir veya yıkılır. 

➼ Hiçbir ülkenin yeme-içme gibi bir ihtiyaçları yoktur. Yeme-içme onlar için sadece zevk meselesidir. 

➼ Ülkelerin dinleri yönetimlerine bağlıdır. Örneğin, şeriat ise müslüman. Layık ise dinsiz (her dine sahip)

➼ Eğer bir ülke bir başka ülkeyi öldürürse, bu anında bütün dünyaya yayılır ve ölen ülkeyi kimin öldürdüğü bilinir. 

➼ Ülkelerin yaşadıkları yer genel olarak üye oldukları birliklere bağlıdır. Örneğin, eğer ülke NATO üyesi ise Amerika'da yaşar. Tabii boş zamanlarında kendi topraklarına veya başka ülkelere gidebilirler ancak bunun için izinleri gerekir. Örneğin, eğer Türkiye kendi topraklarına veya başka bir ülkeye gitmek ister ise Amerika'dan izin almak zorundadır. 

➼ Para, söz konusu değildir. Ülkeler, her-hangi bir dükkandan bir şeyler alırsa para ödemez. Her şey ücretsizdir.

➼ Devlet binalara, kamuya bağlı yerler ve hizmet binalarını insanlar yönetir. Bir ülkenin her-hangi bir işte çalışması söz konusu değildir. 

➼ Ülkeler, insanlardan üstün oldukları için toplum içinde resmi görünmeleri gerekir. 

➼ Ülkeler kendi tarihinde ki önem taşıyan aksesuarları giyer. Örneğin, Rusya ushanka takar. Türkiye fes vs. 

➼ Eğer bir ülke, bir vatandaşı katlederse yargılanmaz. Ancak vatandaşın memleket ülkesi, vatandaşı katleden ülkeye hesap sorabilir. Örneğin, Türkiye bir Çin vatandaşını öldürürse insanlar ne düşünürse, ne derse desin yargılanmaz. Ancak Çin, Türkiye ile bu konu hakkında tartışabilir.

➼ Bir ülkenin hamile kalması söz konusu değildir. Ülkelerin çocukları aslında bir zamanlar kendi topraklarında bulunan ancak zamanla topraklarından ayrılan ve atalarının miras topraklarından var-olur. 


☁ Karakter Cinsiyetleri ve Görünüşleri (Sadece önemli olanları yazacağım) ☁

Türkiye; Erkek. Uzun boylu, uzun ve dalgalı saçlı, kızıl saçlıdır ancak önden saçının bir tutamı beyazdır, sağ gözü genetik olarak simsiyah, (beyaz yer dahi yok) sol gözü pastel kırmızı.

Azerbaycan; Erkek. Kısa boylu, biraz uzun saçlı, (arkadan at kuyruğu yapacak kadar uzun değil) pastel mavi saç rengi var, sol gözü pastel kırmızı, sağ gözü beyaz.

Kuzey Kıbrıs; Kız. Kısa boylu, uzun ve dalgalı  bir saçı var, beyaz bir saç rengine sahip, iki gözü de pastel kırmızı.

Amerika; Erkek. Uzun boylu, amerikan kesimi saç stili var, beyaz bir saç rengine sahip, sol gözü pastel mavi, sağ gözü beyaz. 

İngiltere; Erkek. Orta boylu, asimetrik saç stiline sahip, mavi ve beyaz saç rengi var, iki gözü de koyu kırmızı.

Rusya; Erkek. Uzun boylu, (baya uzun .d)  yanlar üst bölüme oranla daha kısa kesilen (internete aynısını yazın çıkar) saç modeli var, beyaz saç rengine sahip, iki gözü de pastel mavi.

Almanya; Kız. Orta boylu, Marilyn Monroe'nin saç modeline sahip, siyah saç rengine sahip, iki gözü de açık kırmızı.

➼ Not; Eğer saç modellerini anlamadıysanız internete yazıp araştırabilirsiniz.

➼ Not2; Ülkelerin yaşı kuruluş tarihlerine bağlı değildir. İnsan yaşı olarak gösterilir yaşları.

➼ Not3; Ülkeler insansı değildir. Kendi bayraklarının renklerine sahiptirler. Örneğin, Türkiye al kırmızı bir ten rengine sahip ve yüzünün tam ortasında bir ay-yıldız vardır. 

☁ Ülkelerin Yaşları (Sadece birkaçını yazdım) ☁

Türkiye; 18

Azerbaycan; 21

Kuzey Kıbrıs; 11

Amerika; 23

İngiltere; 25

Rusya; 24

Almanya; 17

➼ Not4; Benim kurgumda İngiltere, Amerika'nın babası değil kardeşidir. 


✎ Kitabın ilk bölümünü daha yeni yazmaya başladım. Yarına yetiştirmeye çalışacağım. En geç Çarşamba günü ilk bölümü yayımlarım. Umarım beğenirsiniz :3 ♥

꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂

Sağ Göz -Countryhumans-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin