27/12/1991
Nasıl bir his? Anlatsana biraz,
Öz olmana rağmen, üvey muamelesi almak?
Nasıl bir his? Anlasan keşke biraz,
Türk olmana rağmen zorla ruslaştırılmak...Rusya Federasyonu.
Babası kılıklı.
Gerçekten umudum vardı. Sovyet Türk olduğumu kabullenmese de o kabullenir diye bir umudum vardı.
Hayır.
Hiçbir şey değişmedi.
Sovyet hala yaşıyor fikrimce,
Bayrak değiştirdi sadece...Elim kolum bağlı, ama Şanghay'a değil. Rusya'ya bağlı.
O ne derse yapmak zorundayım. Aksi yok.
Soykırım sadece savaşla mı olmalı?
Psikolojik baskı da bir soykırım olmaz mı?
Kan yere akmıyor ama,
Gözyaşları da bir damla kan sayılmaz mı?İmza;
Kazakistan Cumhuriyeti.--3. Şahıs Anlatım--
[Salı Günü - Saat 00.57]
Azerbaycan pencereden, karanlık Bakü sokaklarına bakıyordu. Bakü sokakları bugün ayrı bir çekiciydi.
Kaldırımda diğer günlerin aksine nice insanlar vardı. Kimisi kadın kimisi erkek.
Açık hava konseri vardı. Bu yüzden insanlar sokaktaydı ve konsere gidiyorlardı.
Konserin renkli ışıkları gökyüzünde dolaşıyordu.Azerbaycan, pencerenin pervazına yasladığı elini geri çekerek odanın gerisine doğru ilerledi ve pencereden uzaklaştı.
Sütlaç kafesinde bir türlü durmayıp, sürekli ciyakladığından Azerbaycan onun kafesini açmış ve dolaşmasına izin vermişti.
Yorgun gözleriyle bitkin düşmüş ülke, yatağına uzandı ve tavanı seyretti. Bilir misiniz bilmem?En doğru aydınlanmalar en saçma anlarda gelir.
Tavana bakan gözlerini yavaşça kapattı genç ülke. Rahatsızca kımıldanarak sol tarafına döndü ve üzerindeki yorganı yataktan aşağı attı. Gözlerini sıktı çünkü uykusu olmasına rağmen içindeki his uyumasını engelliyordu. Sağ tarafına döndü ve eliyle uzanarak şifonyerin üzerindeki telefonunu aldı ve açtı.
Azerbaycan;
Lan, Kırgızistan şu sıralar Özbekistan'ın damarına daha da batıyor ksjdhfshgdg, fark ettin mi?
00.12 -GönderildiAzerbaycan;
Türkiğğğğ.
00.12 -GönderildiAzerbaycan;
Qırmızı alma? Yaxşısan?
00.32 -GönderildiAzerbaycan;
Mesajlarıma bax >:d
00.32 -GönderildiAzerbaycan;
Qırmızı alma, mesajlara bax >:/
00.33 -GönderildiAzerbaycan;
Yaxşısan?
00.42 -GönderildiHayır. Türkiye hala mesajları görmemişti.
Azerbaycan homurdanarak telefonu geri şifonyre koydu ve sırtını dönerek gözlerini kapattı. Uyuyabilir miydi kendisi de bilmiyordu ama en azından deneyecekti.
Yere düşen kırlenti umursamadı. Bacaklarını kendine çekerek cenin pozisyonu alan genç ülke de farkındaydı, bir şeyler yolunda değildi. Zaten şu sıralar ne yolunda gitmişti ki?
Son 20 yıldır hiç bir şey yolunda değildi. Eskiden de mükemmel değildi ancak bu derece de değildi. Sesleri bastırılmıştı. Farkındalardı. Her biri. Ama yapacakta bir şey yoktu ki? Sonuç olarak karşılarında Bizans yoktu, üstün körüklü olduklarını düşünen faşistler yoktu. Onların devri bitmişti.
Ancak karşılarındaki rakiplerinde onlardan pek farkı olduğu söylenemezdi? Döneklilik yapan ikiyüzlü İtalya'nın Bizans'tan bir farkı yoktu, Dünya lideri olduğu için ipleri elinde sanan Amerika'nın faşistlerden bir farkı yoktu, kendilerini bir şey sandıkları için aksi fikirlere bok atan Arapların Komünistlerden bir farkı yoktu, kendi düşüncelerini halkına ve çevresine dayatan, güçlü olduklarını iddia eden Fransa'nın Britanya'dan bir farkı yoktu, söyledikleri yalanlarla kendilerini ve taraflarını kandıran Ermenilerin zamanın Fransa döneminden farkı yoktu, Katolik Kilisesi.
(Biraz daha devam edersem çok fena uluslararası linç yice-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sağ Göz -Countryhumans-
FanfikceTürkiye'nin sağ gözü genetik problemlerden dolayı tamamen kapkaradır. Ancak bu görüşünü etkilemez. Bu karanlık göz bir nevi Türkiye'nin duygularına göre aktifleşir. Üzüldüğünde, streslendiğinde ve sinirlendiğinde sağ gözünden siyah, koyu kırmızı kan...