5

1.3K 68 19
                                    

İyi okumalar...💞

.

Jeon Jungkook
Taehyungla şu an lunaparkın önündeydik. Tanrım, gitmeyelim diyip getirmişti beni...

"Hani kafeye gidecektik Taehyung?" Yüzüme baktı. "O kadar üzüleceğini bilseydim zaten söylemezdim." dedi kısık bir sesle. Çok anlamamıştım. Ama üstelemedim çünkü bir an önce girip oynamak istiyordum. "Hadi Taehyung ilk neye binelim?" Kaşlarını kaldırarak baktı yüzüme. "Binelim derken? Benim bineceğimi düşünmüyorsun herhalde ufaklık." O zaman niye gelmişti? "O zaman neden geldin! Bineceksin benimle." Dudağının kenarı kıvrıldı. "Eh, sen emrettiysen, bineriz..."

Ben emrettiysem mi... Tanrım.

.

Tanrım... çok yorulmuştum. Nihayet eve gelmiştik Taehyung'la. Bakın size neler yaşadığımızı anlatayım. Taehyungla bilet almıştık. İlk çarpışan arabalara binecektik. Taehyung ben senle bineyim dese de kabul etmemiştim. Eğlencesi çıkmazdı. Benim arabamın rengi lacivertti. Laciverte binebilmek için küçük bir çocuğu itmek zorunda kalmıştım. Taehyung çocuğun annesinden özür dileyerek beni oturtmuştu arabaya. Kendisi de pembe bir arabaya binmişti. Onun o arabanın içindeki halini görünce kahkahayı patlatmıştım. Çünkü pembe bir arabanın içinde dünyanın son derece ciddi bir adamı oturuyordu. Üstelik simsiyahtı giydiği şeyler. Güldüğümü görünce bana biraz kötü bakmıştı, korkup susmuştum bende.

Çarpışan arabalarda çok eğlenmiştik. Ama iki sevgili bana bir anda çok hızlı çarpınca bende arkamdaki bariyerlere aşırı hızlı çarptım. Kafamı çok kötü vurmuştum. Taehyung sevgililere daha yavaş kullanmaları gerektiğini söyleyip kızmıştı. Daha sonrasında oyunun ortasında arabadan inerek beni de çıkartmıştı. Kızmıştım ona, alt tarafı kafamı vurmuştum, oyundan çıkmanın anlamı neydi? Sonrasında kafama bir buz buldu. Gün boyu acıyor mu diyip durdu. Ben de her seferinde hayır dedim.

Aslına bakarsanız şu an bile zonkluyordu. Neyse.

Çarpışan arabadan sonra Taehyung uzun bir süre kafama buz tutmuştu. Ben en sonunda sıkılınca kalkmıştık. Dönme dolapa binmiştik. Dönme dolapta Taehyung çok rahattı. Ben biraz korkmuştum. İlk başta karşılıklı oturuyorduk ama sonra Taehyung yanıma geldi. İki tur döndükten sonra ondan da indik.

Son olarak 360 derece dönen bir şeye ben tek başıma binmiştim. Taehyung'a çok fazla ısrar etsem de bindirememiştim. Bana da binmememi söylese de binmiştim. Dönüp dururken "Taehyung" diye bağırıyordum bir kere "durdurun" diye bağırmıştım. Taehyung'da bunu duymuş olmalı ki ordaki görevlilere durdurmaları için para bile vermişti. En sonunda beş dakikalık aleti ikinci dakikasında durdurmayı başarmıştı. Herkes çok kızgındı. Ben de kızmıştım Taehyung'a. Durdurun diye bağırmış olabilirdim. Ama eğleniyordum yine de.

Taehyung kızdığımı görünce beni başka bir alete bindirmeye çalışmıştı. Ama midem bulandığı için kabul etmemiştim.

Ordan sonra da akşam olmuştu zaten. Eve gelmiştik. Akşam yemeğini yiyip odalarımıza çekilmiştik. Odaya girmeden önce Taehyung telefonuma kendi numarasını kaydetmişti.

.

Taehyung;
Uyudun mu ufaklık (03.07)

Küçüğüm;
Uyumadım (03.07)

Taehyung;
Neden?

Küçüğüm;
Uyku tutmadı
Sen neden uyumadın?

Taehyung;
Seni düşünüyordum/
Beni de uyku tutmadı
Kahve içmek ister misin?

Küçüğüm;
Bu saatte mi/
Olur, içerim

Mafia Of My Heart - TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin