uzun zaman oldu be..
.
jumgkook'tan
Taehyung'u beklerken içimde kötü bir his vardı. Taehyung'a bir şey olmasından o kadar korkuyordum ki, sanki zarar göreceğini hissediyordum. Ama umarım bu hislerimde yanılıyorumdur.Taehyung'un gitmesi üzerinden 7 saat geçmişti ve ben artık gerçekten endişelenmeye başlamıştım. Tek isteğim, sağ salim evimize gelip beni sıcak kollarının arasına almasıydı.
Aradığımda da açmıyordu, gerçekten çok korkuyordum. Taehyung'a bir şey olmuş olabilme ihtimali beni ağlama derecesine getiriyordu.
En azından telefonlarımı açsa, sesini duysam bir nebze içim rahatlardı.
Biraz uyumaya çalışsa mıydım acaba? Belki uyandığımda Taehyung'um gelmiş, bana sarılmış olurdu. Evet evet, uyumayı denemeliyim.
.
Uyuyamıyorum. Yaklaşık 2 buçuk saattir gözüm kapalı bir şekilde beklesem de asla uyuyamadım. İçimdeki o korku asla gitmiyor, her an Taehyung'u düşünmemi sağlıyordu. Sadece ve sadece sesini duymak istiyordum.
Hâlâ gözlerim kapalı yatarken çalan telefonun sesi, sessiz odayı doldurdu.
Yerimden hızla kalkarken arayan kişinin Taehyung olmasını umdum. Telefonuma uzandığımda arayanın Taehyung olduğunu görünce içimden sevinç çığlıkları atarak telefonu açtım.
'Alo, Taehyung?' sesim heyecanlı çıkmıştı.
'Bebeğim, ne yapıyorsun?'
'Seni düşünüyorum Taehyung, neredesin? Çok özledim seni.'
'Hmm, bebeğim özlemiş mi beni? Ben de bebeğimi çok özledim. Merak etme birtanem, sen uyumaya çalış biraz tamam mı? Benim ne zaman geleceğim belli değil.'
'Taehyung nolur bende geleyim yanına, nolur geleyim. Çok merak ediyorum seni.'
'Merak etme birtanem, şu an gelemezsin yanıma. Burası senin için tehli-'
Silah sesi.
'TAEHYUNG! NE OLUYOR? Taehyung iyi misin? ne olur cevap ver.'
Ağlamaya başlıyorum. Taehyung cevap vermiyor.
'T.Taehyung o.orada m.mısın nolur c.cevap ver...'
'Bebeğim... buradayım. Bana bir şey olmadı bir tanem ağlama lütfen. Şimdi kapatmam lazım ama seni tekrardan arayacağım. Seni çok seviyorum...'
Ve telefon kapandı.
Taehyung'un silahlı yerlerde ne işi vardı? Taehyung şu an ne yapıyordu? Babam kaçmayı başarmış mıydı? Ya kaçtıysa ve beni bulursa, o zaman ne olacaktı?
Gerçekten aklımda o kadar çok soru vardı ki cevaplandıramadığım. Hepsinin cevabını merak ediyordum.
Galiba artık bir şeyler yapmalıydım. Ama ne yapacağımı, Taehyung'a nasıl ulaşacağımı asla bilmiyordum.
Odamda stresle dolaşırken bir anda aklıma gelen fikirle durdum.
Taehyung'un şoförü Taehyung'un nerede olduğunu mutlaka bilirdi. Ona sorabilirdim kesinlikle. Gerçi Taehyung onu uyarmış olmalıydı ve bana söylemezdi belki de ama... Şansımı denemeliydim!
.
"Şoför bey nolur söyleyin bana Taehyung'un nerede olduğunu, söz aramızda kalacak. Gerçekten, bana güvenebilirsiniz." diye yalvarıyordum yarım saattir şoföre. Ama nafile!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Of My Heart - TK
FanfictionEvrenin sahibi, Mafya Kim Taehyung, baş düşmanının oğlunu kaçırır. Yaş Farkı! düz yazı ağırlıklı + texting