11

913 57 60
                                    

iyi okumalarr...💞

.

Jeon Jungkook
"Jungkook seni şu an çok fena öpmek istiyorum."

Duyduğum şeyle yavaşça gözlerimi açtım. Anlık gelen cesaretle;

"Öp o zaman." Dedim. Gözleri dudağıma kaydı, dudağının bir kenarı kıvrıldı ve bir anda dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Gözlerim kendiliğinden kapanırken elimi ensesine götürdüm. Heyecandan titremeye başlarken alt dudağımı dudaklarının arasına alarak dişledi. Hissettiğim acıyla ağzının içine boğukça inledim.

Öpüşmemiz yavaştı, sanki hissetmek istiyor gibiydi.

Dudaklarımızdan çıkan ıslak ses, beni daha çok itiyordu ona. Elleri belimi kavramıştı. Dilimi ağzının içine alarak emmeye başladığında kendimden geçiyormuş gibi hissettim.

İlk öpücüğüm artık Taehyung'undu, ve bundan hiç şikayetçi değildim.

Sıcak ağız içi, dilimi serbest bıraktığında soluklanmak için ayrıldık. Alnını alnıma yaslamıştı. İkimizde konuşmuyor, hızlı nefes alış verişlerimizi dinliyorduk.

Tanrım... tüm bu olanlar gerçek miydi?

Taehyung alınlarımızı ayırdığında gözlerimi yavaşça açtım, bana bakıyordu. Gözlerinin gözlerime derin bakışı, sanki bir şeyler anlatıyordu bana. Masal gibiydi gözleri, dipsiz bir kuyuydu sanki, ve ben o kuyuya düşmüştüm. Çıkmak da istemiyordum.

"O kadar güzelsin ki, aklımı kaybedecek gibi oluyorum. Sana baktığımda gerçeklik algımı kaybediyorum. Sanki... sanki gerçek değilsin, oyuncak bebekler canlansa seni kıskanırlar." Dedi fısıltıyla, ve ben nefes alamadım.

Az önce ilk kez öpüşmemizin ve şimdi bana böyle şeyler demesinin verdiği utançla dudaklarımı birbirine bastırarak gözlerimi kaçırdım.

"Kaçırma gözlerini, bana bak." verdiği emirle bile onu tekrar öpmek istiyordum.

Gözlerine baktım. "Utanıyorum ama..." dedim dürüstçe. Güldü, gülüşü o kadar güzeldi ki sabaha kadar izleyebilirdim. "Utanıyor mu benim güzel bebeğim, hmm?"

Belli belirsiz kafamı sallarken 'bebeğim' demesi beni heyecanlandırmıştı.

Ona sarılmak istiyordum fakat parmak ucuna çıksam bile ona yetişemediğim için aklıma gelen şeyi yaptım.

Ayaklarımla, ayaklarına basarak onun ayağı üzerinde parmak ucuma çıktım. Bana şaşkınla bakarken boynuna sarıldım ve yüzümü mis kokulu boynuna gömdüm.

"Güzel bebeğim benim, ne kadar da güzel bir hareket bu böyle." dedi kollarını belime sararken.

Yarım dakika kadar o şekilde durduktan sonra bacaklarımı elleriyle kaldırarak beni kucağına aldı. Bacaklarım beline bağlı bir şekilde yatağına doğru ilerledik.

Beni yatağa yatırdıktan sonra kendisi de yanıma yattı. Başım omzuna denk gelecek şekilde kendini ayarladıktan sonra kollarını bana sardı.

"Hadi bebeğim benim, uyuma zamanı." dedi. O öpüşme ve Taehyung'un şefkat dolu sesi zaten beni mayıştırmıştı.

"İyi geceler Taehyung." diye mırıldandım gözlerim kapalı bir şekilde.

"Sen varsan, bütün geceler iyi zaten bir tanem."

.

Sabah uyandığımda Taehyung'un kolları arasındaydım. O daha uyuyordu. Güzel yüzüne baktım. O kadar mükemmeldi ki... hiç bir kusuru yoktu. Sağ gözünün altındaki, burnunun ucundaki ve dudağının kenarında ki o benleri tek tek öpesim gelmişti. Bir gözü çift kapaklıyken diğer gözü tek kapaklıydı. Bu onu eşsizleştiriyordu.

Mafia Of My Heart - TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin