13

735 55 12
                                    

bölüm çok gecikti:(
iyi okumalar...😞🫶🏼

.

Jeon Jungkook
Taehyung'un şoförü beni okula bıraktığında şok içinde okulun adının yazılı olduğu tabelayla bakışıyordum. Koskoca Jeon Üniversitesi, Kim Üniversitesi olmuştu.

Taehyung okulu satın almıştı.

Hemen telefonumu çıkartıp Taehyung'u aradım ve genelde kimsenin olmadığı arka bahçeye doğru adımlamaya başladım. Telefondan gelen kalın sesle konuştum.

'Bebeğim, bir şey mi oldu?'

'Evet Taehyung, bir şey oldu.'

'Söyle bana bebeğim, ne oldu?'

'Taehyung okulu satın mı aldın?'

'Ahh, bir an korkmuştum güzelim sana bir şey oldu diye, evet satın aldım."

'Taehyung! niye yaptın ki böyle bir şeyi?'

'O adamın okuluna gitmene izin veremezdim. Artık ikimizin olan okula gidiyorsun bebeğim. Mutlu ol."

'Yaa Taehyung teşekkür ederim, seni seviyorum.'

'Bende seni çok seviyorum canımın içi, kendine iyi bak. Bir şey olursa beni ara anında oradayım.'

'Tamam Taehyung, görüşürüzz' dedim ve öpücük atıp kapattım.

Canım sevgilim benim için okulu satın almıştı. Ben bu kadar sevgiyi hakedecek ne yapmıştım?

Daha fazla oyalanmadan okula girdim. Ben okula girer girmez beni gören herkes yanıma koşmuş, neden okula gelmediğimi sormuşlardı. Onları hasta oldum diyerek geçiştirmiştim. Hiçbirinin yapmacık ilgisine katlanamazdım şuan. Üst kata çıktığımda sınıfıma girdim ve Jin'i, Sehun'u, Soobin'i beklemeye başladım. O sırada da telefonuma bildirim gelmişti.

'Thv gönderisinde sizden bahsetti.'

Bir anlığına kalbim teklemişti. Hemen bildirime tıklayıp attığı posta baktım.

@thv

@thv

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

17.089.276 beğeni
thv; I am very happy with my little baby
2.127.098 yorumun tümünü gör

@jungkookiee; ❤️

Canım sevgilim benle beraber post atmıştı... Onu o kadar çok seviyordum ki canımı istese hiç düşünmeden verirdim. Taehyung'u hakedecek ne yapmıştım?

Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Arayan Taehyung'du.

'Alo, Taehyung?'

'Attığım gönderiden rahatsız olmadın değil mi güzelim?'

'O nasıl kelime öyle Taehyung? Bir kez daha aşık oldum sana. Ne rahatsız olması?'

Mafia Of My Heart - TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin