5.görev

3.6K 238 246
                                    

Selam. Bu bölümü uzun yazıyorum. Yorum yaparsanız sevinirim. Unutmayın yorumlarınız bana motive veriyor.

 Unutmayın yorumlarınız bana motive veriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cenan...

_

Arif zar zor olsa bile siyahlar için de bir pantolon ve tişört giymişti. Hiçbirini sıkıntı yapmadı ama pantolonu üstüne çok büyük gelmişti resmen.

Arif adamı odadan çıkmış bilerek konuşmaya başlamıtı, 'bedenime uygun bir pantolon getirseniz zaten dünya yıkılacak. Hep şov peşindesiniz. Sırf yalvaralım diye büyük beden getirmemişseniz adım da Arif değil. Ne çekilmez heriflersiniz. Ben kaçırıldım, tamam da. Böyle olacaksa hiç kaçırmayın daha iyi. Mafya lideri artist artist gelsin benim canımı yaksın, sizler de onun izinden gidiyorsunuz. Azıcık adam olun. Atamızın izinden gidelim. Cenan kim ya? Gelsin ona da gösterecem.' Diye söylenmişti ama arkada ki adamı fark etmemişti.

Adam önüne dönmüş, 'ne dedin sen?' diye sormuştu.

Arif, üç saniye öksürdükten sonra adama dönmüş, 'mafya bey, siz varya Adamsınız adam. Bu sözlerimin hepsi onlara, size değil asla. Siz öyle misiniz? Hayır. Sen bana pantolon getirdin, tişört getirdin. En önemlisi de rengi siyah. Çok severim. Keşke herkes senin gibi anlayışlı olsa ama olmuyor. Bir ara ders ver bunlara.' diyip geçirtirmişti.

Adam, arife sırıtıp odadan çıkmıştı.

Şu an Arif araba da iki adamla oturmuş birilerini bekliyorlardı.

Arifin önünde iki adam oturmuş arife bakıyordu. Arifte hiçbir şey bozmamak için adamlara tek kaşını kaldırarak bakıyordu.

Şu an o kadar sıkılmıştı ki birşeyler yapmak istiyordu, "çok sıkıcısınız." Diye önünde ki adamalara söyledi.

Adamlar bir şey demedi.

"Kukla mısınız?" Diye sordu bu sefer.

Yine bir ses gelmedi adamlardan.

"Niye konuşmuyorsunuz benimle?" Diye sordu.

Yine bir şey demedi.

"Siz kımıldayabiliyor musunuz peki?" Diye sordu.

Yine bir tepki vermediler.

Arif fırsat bu fırsat diyerek ayağa kalktı, "kendinize iyi bakın, görüşürüz." Diyerek kapı koluna elini değdirdi. Çıkmak için bir adım atacakken, adamlardan biri yakasından tutup yerine oturtmuştu.

"Yaa yeter. Konuşun o zaman. Ya da fenerli varya onu bana getirin. O olmazsa Bekir ve Salih getirin. Siz cidden sıkıcı insanlarsınız." Dedi.

Adamlar yine konuşmadı.

Arif bir nefes alıp, "adınız ne?" Diye sordu onlara karşı.

Adamlar sadece arife bakmakla yetindi.

The Mafia bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin