32.Sevgilim

559 38 27
                                    

Selam, dirildim de geldim.

_

2 ay sonra;

Hızla koşarak evimize geldim. Korumalar tek tek kapıyı açarken bende çetin'in odasına varmanın heyecanını yaşıyordum.

Yukarıya doğru gittiğim de çetinin kapısının önünde durdum ve hızla kapıyı açtım. "Çetin." diye bağırdım kapıyı açarken.

Ama oda boştu.

Arkamı tam dönecekken tam ensemde birinin olduğunu fark ettim. Sinsice gülümseyip arkamı döndüm. Çetindi.

Hemen kollarımı boynuna attım ve beni kucağına alsın diye zıpladım.

"Çetin sen nerdesin ya? Özledim çok, hadi bol bol öp beni." diye mızmızlandım. Çok özlemiştim ne yapayım?

Çetin sırıtıp ve beni kucağına aldı. "Oğlum beni ne kadar özlemiş bakim?" diye sordu.

Bu ne biçim bir soruydu? Sanki çocuk muydum? Evet çocuktum.

"Bir sürü kez çok ama çok özledim." diyip dudaklarına yapıştım.

Bir eli belimdeyken diğer eli çenemdeydi. Alt dudağını ağzımın içine alıp emmeye başladım.

"Mmm"

Mırıltılarım koridor da duyulurken umursamadım.

Son bir kez daha alt dudağını emdiğim de ayrıldım. Hemen yanağına bir öpücük bıraktım. Sonra alnını öptüm, çenesini, gözünü, burnunu öptüm. İşim bittiğin de ona bakmaya başladım.

"Ohh sevgilim ya." dedim. Halime kahkaha atmaya başladı.

Kahkahası bir süre sonra dinince göz kırptı. "Hayırdır bugün beni özledin? Yoksa bir şey mi isteyeceksin?" diye sordu.

"Bak ya insan sevgilisini özleyemez mi?" dedim çatık kaşlarımla.

"Özler tabi." dedi.

Gülümsedim. "Aşkım, bugün arkadaşlarla buluşacaz haberin olsun." diyip kucağından inecektim ki sımsıkı tuttu beni.

"Anladım ne için beni öptüğünü." dedi gözlerimin içine bakarken.

Özledim diye öptüm ama biraz da izin almak için. İki aydır doğru düzgün gezememiştim.

Gözlerimi dolu dolu yapıp, "ben seni özledim diye öptüm ama sen ne diyorsun bana." dedim dudağımı büzerek.

Çenemde ki elini dudağıma getirip sıktı. "Bak sen. O zaman bu gece film gecesi yapalım hem de özlem gideririz." diye fikir belirtti.

"Yok sevgilim." dedim hemen. Ama bugün arkadaşlarla gezecektik. "Önce biz gezelim falan sonra yorgunluğumu sen al. Nasıl fikir?" diye heyecanla sordum.

"Hm güzel de ama ben seni hem yormak hem de yorgunluğunu almak istesem..." diye söyledi yüzüme yaklaşırken.

Çok mu yakışıklıydı benim kocam?

Evet.

"Ama aşkım uzun zamandır buluşmuyorduk ki biz." dedim dudak büzerken.

Hiç bir hareketlenme olmayınca kafamı kaldırdım ve sevgilime baktım.

Amına koyayım yanlışlıkla etkilemişim sevgilimi. Derin bir şekilde bana bakarak yutkunuyordu.

"Çetin bir şey der misin?" diye sordum.

"Arda yarın git bugün benimle kal." dedi birden.

Ya yarın da izin istesem ve izin vermezse?

Neyse güveniyorum aşkıma.

"Tamam bugün sendeyim ama yarın kesinlikle izin veriyorsun tamam mı?" dedim gözlerinin içine bakarken.

"Sikeyim seni tamam." dedi ve birden dudaklarıma atıldı.

_

Arkadaşlar diğer bölüm hem final hem de smut bölüm olacağü için kısa kestim.

Diğer kitaplarıma başlıcam bir süre aktifim burda güzel kitap!ar yazıp okuruz.

Bölüm nasıldı?

💙

The Mafia bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin