13.arifi mutlu etme operasyonu

2.7K 194 113
                                    

Selam, diğer bölüm kısa yazdığım için bu bölümü direkt atayım dedim.

Bir şey diyecem siz niye bana hiç edit yapmıyorsunuz? Bunu fark ettim bir yazar olarak size trip atarım. Kitaplarıma edit yapın ulan.

Neyse beklerim her zaman. İyi okumalar diliyorum.

_

Salih, bekir, cem, erman, murat, barış ve daha bir sürü adam.

Tüm adamlar arifin odasın da oturmuş ve arifin uyanmasını bekliyordu. Bekir hepsini bir yere çekmiş ve arifi mutlu edecez bugün diye yarım saattir bekliyorlardı.

Salih, "bekir herşeyi boşver gel sen beni mutlu et bence." diye fikir sundu.

Arkadan murat salihin ensesine vurup, "kes arifi uyandıracaksın. Zaten sinirliyim bu çocuğa." dedi derin bir nefes alıp.

Erman, "neden sinirlisin lan çocuğa?" diye sordu.

Murat nefes alıp, "bir ara adımı sordu bende murat dedim. Bana dedi ki koyayım da tur at. Bunu geçtim hangi takımlısın diye sordu fenerbahçe dedim bana dedi ki sana girsin her bahçe." diye duygusal bir şekilde konuştu.

Bekir ve salih birbirine bakıp kahkaha attılar. Arkadan biri, "koyayım da tur at ne haber?" dedi alayla.

Cem, "bunu ermana da yaptı. Bana dedi ki ermanın selamı var. Erman yanımdaydı halbuki. Dedim ne saçmalıyorsun erman yanımda diye. Bana dedi ki o erman değilki doberman. Çocuk bile biliyor köpek oldugunu." dedi kahkahayla anlattı.

Erman sinirlenip, "çok biliyorsun sen sanki. Buna da sivilcem dedi." dedi alayla erman.

Bekir ve salih gülmekten kızarırken barış yaralı koluyla, "siz yine iyisiniz. Bana dedi ki gel yarrağımla yarış." dedi üzgünce.

Bekir dayanamayıp kendini yere atıp güldü, "bu arif benim idolüm." dedi gülerken.

Barış, "yok ben gidiyorum ya dalga geçiyorlar amk." dedi sinirle.

Arkadan bir adam, "valla abisi bu cocuğun eline düşmediğiniz kalmıştı. Oda oldu." dedi gülerken.

Bekir karnını tuttu, "tamam tamam bu kadar yeter çok güldüm." dedi gülüşünü durdururken.

Arif yavaş yavaş hareket ederken bekir hızla kalkıp arife doğru gidip başında durdu. Arkasından diğer adamlarda gelip bekirin arkasında durdular.

Arif gözlerini ovup bir kaç kez kırpıştırarak açtı. Karşısında gördüğü adamlara bakıp, "allahım çok gencim yarrabim bugün gelme benim canımı alma. Azrailini gönder başımdan lütfen. Bir de hepsi bana bakıyor. Siyahlar içindeler. İyyy hiç sevmem bu rengi. Kışt kışt gidin ulan." dedi yorganı sıkıca tutup.

Bekir, "tamam bu bizim arifimiz." dedi memnuniyetle.

"Ooo beko bey beni görmeye mi geldin sen acaba?" diye sordu sırtını yatak başlığına yaslayıp.

"Tabiki de arif bey. Sizsiz ben yaşayamam ki." dedi arifin dilinden konuşup.

Arif gülümseyerek, "siz niye azrail gibi kapımda nöbet tutuyorsunuz lan?" dedi sinirle.

Murat, "ya arifçim dedik arifi özledik bizde bir bakalım dedik." diye açıklama yaptı.

"Ooo koyayım da tur at'ta burdaymış. Ne haber?" dedi eğlenceyle.

Bekir ve salih tekrar kahkaha atarken murat, "kesin lan." dedi sinirle.

Arif, "sen kes lan. Bak ben adam vurmuş bir insanım elim kana bulaşmış vallahi elim beni dinlemez anında seni öldürür." dedi açıklamayla.

The Mafia bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin