Arif baygın bir şekilde yerde dururken yavaş yavaş ayılmaya başlıyordu. Yüzünü buruşturup saçını çekti. Başı ağrı yapıyordu. Gözlerini yavaş bir şekilde açtı.
Karşısında sandalye de oturmuş bir adamve arkasındabir sürü adam vardı.
Arif yutkunup,"ne oluyor?" diye sordu uykulu sesiyle.
"Günaydın güzellik." dedi adam ayağa kalkarken.
Arif gözünü kapatıp açtı ve bir göz gezdirdi depoyu. Sadece ortada ışık vardı. Heryer karanlıktı.
"Ne işim var burda? Ne için ben burdayım? Siz kimsiniz?" diye ard arda sorular sordu.
"Birincisi misafirimsin, ikincisi ise çok sebepten burdasın. Son olarakta biz babanın en yakın arkadaşlarıyız." dedi.
Arif gözünü sonuna kadar açıp, "babam mı? Ne alaka?" dedi tedirgin olmuşken.
"İşte arkadaşımızdı ama ne yapalım senin biricik sevgilin öldürdü onu. Tüh çok üzüldüm biliyor musun? Ama ne var biliyor musun iyi ki de öldürdü çünkü artık ben ondan daha da üstünüm." dedi arife yaklaşarak.
"Sizde de alışkanlık olmuş." dedi arif. Adam kaşlarını çattı anlamayarak.
"Anlamadım?" diye sordu.
"Anlasaydın keşke de neyse sizin kadar kötü biri değilim nede olsa. Köpeklik diyorum sizde alışkanlık olmuş. Satan satana. Bir iş için nasıl da kuduruyorsun ama. Tüh çok üzüldüm." diyip nefes aldı. "Ňeyse beni bırakın daa gideyim evime. Sizle uğraşacak değilim. Bir kez kaçırılmak yetti bana." dedi bıkmış bir sesle.
"Burayı park sandın herhalde? Buraya giren istediği zaman çıkıyor diye bir kural yok. Asıl kural ben ne zaman istersem burdan çıkılacak." dedi adam ayakta dolaşırken.
Arif bir şey demedi.
"Nasıl sevgioli oldun hala anlamış değilim. Bir babanın katili ile sevgili olmak?" dedi arife bakıp.
"Cenanım katil değil." dedi birden.
Adam kahkaha atıp, "katil değil mi cenanın?" diye söyledi.
Arif başını salladı onu ciddi sanıp.
Adam gülüp arkasına dönüp, "hapları getir." dedi.
Arkada ki adam öne gelip bir poşet verdi cengize. Cengiz eline alıp poşeti açtı. Bir hap çıkarıp arife doğru adımladı. Arif korkudan geri geri gitmeye başladı. Adam tam dibine gelip, "bunu yut." dedi.
Arif olumsuz anlamda başını salladı hızla. "İstemiyorum." dedi.
Cengiz arifin saçını tuttu, "iç yoksa cenan ölür." dei tehtid edip.
"Hayır bir şey yapamazsınız." dedi arifin gözleri dolarken.
"Açın görüntüleri." dedi adam.
Arifin tam karşısında bir görüntü açıldı. İçinde eli ayağı bağlı bir adam vardı yüzü kapalıydı. Cenana benziyordu. Başında da bir tane adam vardı silahlı.
Adam önüne dönüp arife baktı, "yutuyor musun yoksa öldüreyim mi?" dedi.
Arifin gözünden bir yaş düşerken, "cenan değil ki o." dedi kendini kandırıp.
"İçecek misin yoksa sıksın mı üçe kadar sayıyorum." dedi adam.
Arif ağlarken cengiz saymaya başladı.
"1"
"2"
"3"
diyecekken arif,"tamam tamam vurmayın. Yutacam." dedi aglayarak.
Adam elinde ki hapı verdi. Arif eline aldı titreyerek ve ağzına attı. Adam poşetten iki tane daha çıkarıp onları da verdi. Arif ikisini daha yutarken yüzüný buruşturdu.
Cengiz arifin saçını karıştırıp ayağa kalktı, "görüntüleri açın ve boşaltın burayı." dedi çıkarken.
Arifin dört bir yanından görüntüler açılırken korktu.
Birinci görüntü; babasının öldüğü görüntülerdi.
İkinci görüntü; annesinin asıldığı görüntülerdi.
Üçünçü görüntü; cenanın eli bağlı olduğu görüntüydü.
Dördüncü görüntü ise; cenanla tepede yaşadıkları anlardı.
Her birinde sesler yükselirken arif gözyaşları içinde kaldı. Eliyle kulağını kapattı, "kapatın ne olur." diye bağırdı.
Gözlerini kapatıp derin derin nefesler almaya başladı. Eli titriyordu aşırı derecede.
"Resim çizmem lazım." dedi yere eğildi. Elini indirip yere öylesine çiziyordu bir şeyler titreyerek.
Sesler yükselirken arif başını kaldırdı karşısında ki görüntüye baktı, babasının vurulduğu an. "Baba." dedi ağlayarak.
Ayağa kalkıp babasının görüntüsünün önüne geldi. "Baba kalk ayağa." dedi ağlayarak. "Baba kalkar mısın." dedi kendini kaybedip.
Elini sıkıp arkasına döndü, "annem sen yaşıyorsun seninle konuştum çünkü." dedi ağlayarak ona doğru gidecekken. Cenanın görüntüsünü görüp durdu ortada. "Cenan o sen değilsin lütfen." dedi yalvararak.
Etrafında dönüp olduğu yere çöktü, "yalvarırım kapatın." dedi eliyle başına vurarak.
Gözlerini kapattı ve uzandı yere. "Ne olur yalvarırım kapatın dayanamıyorum." dedi yorgun sesiyle.
Gözlerini sımsıkı kapatıp eliyle kulaklarını tıkayıp sessizçe ağlamaya başladı.
_
Nasıldı bölüm?
💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Mafia bxb
РазноеGördüğü görüntüyle kaza yapan çocuk aylarca komada kaldı ve bunun sebebi ise ona çarpan kişinin onunla beraber aylarca komada kalan kişiydi. Rüyalarında gördüğü adamın aşk hayatına gireceğini de bilmiyordu. mafya × psikolog ressam