Kısa süre içinde 1k izlenme olmuşuz. Hepinize teşekkür ederim. Buda benim sürprizli bir bölümüm. İyi nokumalar. Ve tebriklerimi beklerim. Nol nol yorum yapmayı da unutmayınız.!!!
_
Aradan iki gün geçmişti. Arif ne yapmış ne etmişti yemeği yemişti. Şimdi ise karnı tok ama canı sıkılıyordu. Kapıya doğru gidip açtı. Bir tane koruma görünce ona gülümseyip, "ya ben çok sıkıldım biraz bu villada dolaşsam. Zaten benim gibi bir gariban nasıl kaçabilir ki hım?" Diye söylendi.
"Geç içeri." Dedi adam sadece.
Arif, "yaa bana kralınızı getirsenize bakalım. Kaçmam diyorum sadece odada kala kala sıkıldım. Yemin ederim ki sadece dolaşıp gelecem." Diye diretti.
Adam tam konuşacakken Bekir geldi. "Ne oluyor?" Diye sert bir tonla konuştu.
Arifin bir dudağı kıvrılıp, "yaa Beko sesin efso." Dedi.
Yanında ki koruma gülünce Bekir ona döndü, "komik mi koçum?" Diye sordu sert bir tonla.
"Hayır abi komik değil." Dedi emin bir sesle kendini toparlayıp.
Arif, "ya Beko çok iyisin cidden sağol. Ben evde dolaşmak istiyorum, burda canım çok sıkılıyor. Zaten bir şey de yapmam." Dedi bekire bakarken.
"İyi dolaş ama dikkatli ol." Dedi.
Arif iki defa zıplayıp bekirin kolunu tutup ısırdı. "Sen cidden çok ama çok iyisin." Diyip yanda ki korumaya baktı, "adın ne senin?" Diye sordu tek kaşını kaldırıp.
"Adım emir." Dedi.
"Emirlerime bu sefer uy." Diyip ordan uzaklaştı.
Arkasından Bekir ona gülerken umursamadı Arif.
Arif merdivenlerden seke seke inip karşısına çıkan koridora girdi. Koridor çok uzun olduğu için koşa koşa en başa gitti ama sağında bir koridor daha vardı. Orasını da koşa koşa gidip en başta durdu. Karşısında koskacaman cam vardı ve dışarıyı görüyordu. Cama yapışıp ohladı ve eliyle Bir şey çizdi cama. "Help ne" yazdı.
"İnşallah beni kurtarırlar." Diyip arkasına döndü. Bir sürü oda vardı bir tane odayı açıp içeri girdi. Odada bir sürü dolap vardı sadece. Bir dolabı açıp içine baktı. Bir sürü alkollü içecekler vardı. Geri kapatıp odadan çıktı. Yanında ki odaya girdi koltuk vardı bu odada sadece.
O odadan da çıkıp biraz ilerleyip başka bir odaya girdi. Ve karşısında murat ve tanımadığı bir kaç kişi vardı. Ellerinde de içki vardı. Arif onlara bakıp, "afiyet olsun." Diyip elini havaya kaldırıp göğsüne vurdu. Sonra ise kapıyı kapatıp çıktı. Tam adım atacakken kapı birden açılıp murat çıktı içinden, "ne yapıyorsun burda?" Diye sordu.
Arif, "Beko izin verdi evde dolaşmama." Diye açıkladı.
"Beko kim lan?" Diye sordu murat.
"Beko derin dondurucu. Koyayım da tur at abi." Diye Murat'a ithafen konuştu.
"Ya ben bir daha seninle konuşmayacam. Ne iğrenç bir insansın lan sen." Diyip hemen arkasına dönüp tekrar odaya geçip kapıyı kapattı.
"Ne oldu da bu böyle oldu sayın koyayım da tur at'a." Diyip başını olumsuz anlamda salladı.
Tekrar yürümeye başladı bir oda bulup içeri girdi. İçerisi siyahlâr içindeydi. Tam ortada koskocaman siyah bir yatak kenarlarda sade siyah dolaplar vardı. Hemen arif odaya gidip yatağın üstüne çıkıp zıplamaya başladı.
Bir iki dakika keyifle zıpladıktan sonra odanın içinde bir oda bulup içeriye girdi. Giyinme odasıydı. Hemen etrafından dönüp odanın içinde ki eşyalara baktı bir yüzük bulup eline takıp ordan çıktı. Kapalı bir oda daha bulup oraya gitti. Kapıyı açıp içine girdi ama girmez olaydı. Cenan banyo ediyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Mafia bxb
De TodoGördüğü görüntüyle kaza yapan çocuk aylarca komada kaldı ve bunun sebebi ise ona çarpan kişinin onunla beraber aylarca komada kalan kişiydi. Rüyalarında gördüğü adamın aşk hayatına gireceğini de bilmiyordu. mafya × psikolog ressam