Evet ölmüşüm :(
_
Bir hafta geçmişti. Tam tamına o olaydan sonra bir hafta geçmişti ve ben daha çetinle konuşmamıştım.
Benim kendime süre vermem gerekiyordu. Olanlar oldu ama hepsi birer rüyaydı ama rüyamda ki sima çetindi. Ve beni komaya koyan kişi de çetindi. Ama benle beraber oda komalık olmuştu. Benden önce uyanmış ve başımda beklemişti. Ve ben uyanmaya yakın o hastaneden çıkmıştı. Ama bu sefer de bana bir şey olmasın diye beni takip ediyormuştu ki aşık olacağını bilmiyordu. Aşık olduğunu neden daha önce söylemedi derseniz, önce benim olayları hatırlıyor mu hatırlamıyor mu diye bekliyordu. Hatırlamasaydım daha bana aşık olduğunu söylemeyecekmiş. Çünkü beni bu duruma o sokmuş ve kendisi yapamazmış. Ama hatırladığımı söylediğim de ise bana açıldı ve beni zorlamıyor. Cevabımı bekliyordu. Ben nasıl bir cevap verebilirim ki ona?
Koltukta oturma pozisyonuna geçtim. Aslında ona karşï ben bir şey hissediyor muydum? bilmiyorum. Ama onu her gördüğüm de boynumu kanatacak bir şekilde kaşıyordum. Bile bile değildi.
Aslında ona alışana kadar işin flört kısmına bakmalıyım. Rahatsız olacak mıyım diye bakacam.
Telefonu koltuğun üstünden alıp mesaj kutusuna girdim ve yazmaya başladım.
Arda: öncelikle selam
Arda: Fikrini bir haftadır düşündüm taşındım ve bir şeye karar verdim.
Arda: aslında sadece sana alışmak için işin flört kısmına girelim. Hem kendi açımdan hemde bizim açımızdan.
Arda: bir şeyleri kararlaştırıp ondan sonra ileriye gideriz.
Arda: olur mu?
Yazar yazmaz direkt telefonu kapattım. Kalbim niye hızlı atıyor?
Adam yakışıklıydı, gideri vardı. Bir kız olsaydım kesinlikle peşinde kuyruk olmuştum bile. Ama ben oyalanıyordum. İyisini yapıyordum bence.
Telefondan bildirim gelince korkup telefonu yere fırlattım. Sonra aklıma gelmiş olacak ki yerden aldım ve açtım. Çetin yazmış.
Elim titreye titreye mesaj kutusuna girdim.
Çetin: sen nasıl istersen güzelim.
Güzelim mi? Bana güzelim dedi. Demesin. demesin. Ya da siktir et desin.
Arda: teşekkür ederim zaman tanıdığın için.
Çetin: ne demek her zaman.
Arda: 💙
Çetin: bugün bir şeyler yapalım mı?
Arda: hayır yorgunum yapmayalım.
Çetin: yorgunsan ben geleyim sana
Arda: olmaz yinede. Ben erkenden yatacam çetin.
Çetin: tamam gelip beraber yatalım.
Arda: iyi günler
Yaa kalpten gidecem şimdi. Bu ne? Kalbim atmayı kesse iyi olacakta olmuyor.
Çetin: dur dur nereye?
Cevap vermicem. Bence yatsam iyi olacak.
Başımı yastığa koydum ve gözlerimi kapatıp uyudum.
_
Kısa oldu ama ilham yoktu bu aralar.
Dedim fazla beklemeyin kısa da olsa atayım dedim.
Bölüm nasıldı?
💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Mafia bxb
AcakGördüğü görüntüyle kaza yapan çocuk aylarca komada kaldı ve bunun sebebi ise ona çarpan kişinin onunla beraber aylarca komada kalan kişiydi. Rüyalarında gördüğü adamın aşk hayatına gireceğini de bilmiyordu. mafya × psikolog ressam