🥀 5. Bölüm 🥀

342 28 4
                                    

Uzun zamandır bölüm atmadığımın farkındayım arkadaşlar. Ama bu zamanlarım çok yoğun ve tempolu geçiyor. Buyüzden de yazıp atmaya fırsatım olmuyor. Sizden bu süre boyunca beni sabırla beklemenizi umuyor ve youtube kanalıma abone olup bildirimleri açmayı unutmamanızı rica ediyorum.

Herkese iyi okumalar...

#KöyGüzeli2

Yazar...
Güzel geçen geceyle birlikte yüzlerine vuran güneşin rahatsız edici ısısıyla gözlerini açıp etrafına bakan Baran göğsünün üzerinde uyuyan karısını farkederek onu izlemeye başlarken kendi kendine " Beni kendinden mahrum etmek var mıydı be zalımın kızı? Hasret kaldım sana. " Diyerek konuşmayı da ihmal etmedi. Her santimini ezbere bildiği yüzünü seyre dalmış olduğu anlarda karısının kıpırdanmaya başlamasıyla uyanık olduğundan habersiz olduğu için kıpırdanırken boynuna doladığı kollarını biraz daha sıklaştıran Dilan bir süre sonra kulağına gelen hırıltılı sesle gözlerini açıp etrafına bakarak nerde olduğunu anlamaya çalıştı.

" Di. Dilan. Dilan, tek bir hareket. Da. Daha edeyim deme. "

Kocasının sesiyle ona dönerken söylediği sözlerden ne söylemek istediğini anlamayarak sordu ona.

" Neden canım? Neden hareket etmeyeyim? "

Sorduğu soru karşısında bir süre sessiz kalan sonra da derin bir nefes alıp vererek karısını belinden kavrayıp yatağa yatıran Baran kendisine

" Ne. Ne yapıyorsun Baran? "

Diye soran karısının kulağına doğru yaklaşarak ona

" Üstümde hareket ederken bilmeden bana sürtünüyorsun canım ve bu da benim canımı yakıyor. O yüzden senden ricam. Bir daha yapma bunu. Sonuçları senin için hiç iyi olmaz çünkü. "

Dedi. Söylediği son sözlerle birlikte kendini bir anda içine iten kocasının hamlesi ile aniden nefesi kesilirken yaptığı hamleyle daha ne olduğunu anlamadan bocalan kesik kesik almaya başladığı nefeslerle ona

" Bi. Bil. Biliyor mu. Musun? Çok özlemişim bu hamleyi. Başta kessede nefesimi sonradan çok iyi geliyor i. İnan. İnan bana. "

Diyen Dilan bir süre beklediği halde gelmeyen cevapla birlikte merak ederek ne olduğunu anlamak için aniden oluşan hamlenin şiddetiyle geriye doğru yasladığı başını kocasına çevirerek yüzüne baktı ve kendisine şaşkınlıkla bakan kocasını görmesi ile başını kaldırıp kocasının şaşkınlıktan açık kalmış olan dudaklarına minik bir buse kondurup geri çekildi.

Dudaklarına değen dudaklarla kendine gelirken ona

" Sen inanılmaz bir kadınsın Dilan Karabey ve ben bu kadına aşığım. Hemde çok. "

Diyen Baran altından sürünerek çıkıp da yataktan kalkarak arkasını dönen ve üstünü düzeltirken kendisine

" Benim kadar değil Barancığım. Kimse seni benim kadar sevemez çünkü. Sen bile. "

Deyip gülümseyerek göz kırptıktan sonra konuşmasını kendisine

" Neyse, çok oyalandık yatakta. Daha Berivan teyzeye, ziyarete gideceğiz. Çok işimiz var. Hadi kalk da üzerini değiştir hemen. Bende lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayayım. Sonra da hazırlanıp aşağıya ineriz. Allahtan gece banyo yaptıktan sonra valiz hazırladım. Yoksa ne yapardım şimdi? Hadi çabuk ol. "

Diyerek bitirip giden karısıyla öylece kalakaldı.

Baran...
Duyduğum kapı sesiyle kendime gelirken kendi kendime " Sonum olacak bu kadın. Yemin ederim sonum olacak. Seviyorum seni Dilan Karabey. Çok seviyorum lan. " Diye söylendikten sonra yataktan kalkıp dolaba geçtim ve gün içinde rahat gezmek için giyeceğim spor kıyafetler aramaya başladım.

Bir süre bekledikten sonra banyodan çıkan güzel karıma gülümserken yanıma gelip yanağımı öptükten sonra bana

" Hadi Baran Karabey. Giyinme sırası sende. Sonra da aşağıya inip kahvaltı edeceğiz ve konaktakilerle vedalaşıp Berivan teyzeye gideceğiz. O kadar özledim ki onu. En az 1 ay kalmak istiyorum orada. "

Diyen sözleri ile ona

" O da seni özlemiştir güzel karım. Hemen hazırlanıp gidelim. 1 ay kalma meselesine gelince işlerim olmasaydı kalırdık ama malum işler beklemez. Hım, neyse. Sen aşağıya in. Ben de giyinip geleyim. "

Deyip dudaklarına minik bir buse kondurduktan sonra yanından ayrılıp kıyafetlerimi elime alarak lavaboya geçtim ve ardımdan odadan çıkan karımın aşağıya inmesi ile işe elimi yüzümü yıkamakla başladım.

Dilan...
Merdivenleri inip masaya oturmamla bana

" Günaydın. "

Diyen aileme

" Günaydın. "

Deyip kahvaltımı yapmaya başlarken bir süre sonra yanımıza gelip bize

" Günaydın herkese. "

Deyip bana bakarak göz kırpan Baran ile utanarak başımı eğip gülümsedim. Beni böyle utandırması kızdırsa da hoşuma gidiyor ve mutlu oluyordum nedense. Elimdeki çatal bıçakla peyniri kesip yerken Baran'ın Karabey ailesine

" Hazır herkes buradayken haber vereyim size. Biz birazdan Dilan'la birlikte 1 haftalığına Berivan teyzeye, ziyarete gideceğiz. "

Diyerek gideceğimizi haber vermesi ile elindeki çatalı sertçe tabağına vururken ona

" Şaşırdın mı sen torun? Bu haldeyken ne ziyareti bu şimdi? Daha yeni yeni toparlanmaya başladın. Bi dur da dinlen önce. "

Diyen Azade hanımın bir anda gösterdiği tepki ile peynirden sonra yediğim emek parçası boğazıma takılınca durmadan öksürmeye başladım.

Yazar...
Karısının öksürük krizine girmesi ile bir anda paniğe kapılan Baran ayağa kalkıp yanına giderek bir eli ile sırtına hafif hafif vurmaya başlarken diğer eliyle su bardağını alıp ağzına götürerek içmesini sağladı. Öksürüğü geçince de derin nefesler alıp veren karısına

" İyi misin? İyi misin? Bir şey söyle. "

Demesi ile kendisine

" İyi. İyiyim. İyiyim ben. Merak etme. "

Diyen karısının iyi olmasıyla derin bir nefes alıp verdi. Sonra da karısının paniğe kapılarak boğulmasına sebep olan babaannesine dönerken öfkeyle bakıp ona

" Bu, seni ilgilendirmez Azade hanım. Ben istedim ve gideceğim. Bu ailenin reisi, ağası bensem eğer kimsenin de bana engel olmasına izin vermem. Bı böyle biline. "

Diyerek son noktayı koydu. Ona dönmesi ile ayağa kalkan karısına

" Yürü Dilan, gidiyoruz. "

Deyip elinden tutarken de Kadriye'ye

" Melek'le birlikte bavullarımızı aşağıya indir Kadriye abla. Gidiyoruz. "

Diye emretmeyi de ihmal etmedi.

Öğle...
Sessizlik içinde geçen yolculukla Berivan teyzenin köyüne varan Baran kendisi ile birlikte arabadan inen Dilan'ın elinden tutup kapıya doğru yürürken tıkladığı kapının bir süre sonra açılmasıyla kendisi ile karısına sarılarak kendilerine

" Baran, evladım. Köy Güzeli. Ne güzel süpriz oldu bu böyle? Hoşgeldiniz, hoşgeldiniz. Buyrun, buyrun. Geçin içeri. "

Diyen kadının yol vermesi ile karısıyla birlikte içeriye girdi ve salona geçerek kendisine

" Siz oturun çocuklar, ben de gidip çay doldurup geleyim. "

Diyen teyzesiyle ona

" Dur, bende sana yardım ederim teyzem. "

Dedikten sonra ayağa kalkıp onunla birlikte mutfağa giden karısını beklemeye başladı.

BİR AŞK HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin