28.10.2023
İnsanları ne kadar tanıyoruz? Ne kadar tanıdığımızı zannediyoruz? Neler yaşıyorlar? Nelerle baş ediyorlar?
James de Regulus'un hikayesini dinlediğinde olduğu yerde kalmıştı bir süre. Onun bu kadar acı çektiğini bilseydi daha erken yanına giderdi. Kaçmaya çalışmazdı. Uzaklaşmaya yeltenmezdi.
Aklına gelip duruyordu.
"Regulus, bir sene öncesinde bana gelip kafede çalışmak istediğini söyledi. Kendini neden gereksiz yere yoruyorsun desem de istediğini görünce tamam diyerek kabul ettim. Bir yerde çalışmaya başladı. Arkadaşım Peter'a söyledim. Peter de yeri görmek için başka bir arkadaşını alıp gitmiş Regulus'un çalıştığı yere. Arkadaşının adı Nate." söylerken bile tiksinmişti Sirius. Sonrasında devam etti.
"Nate, Regulus'a -kendi deyimiyle- aşık olmuş. Regulus ile takılmak için tek başına kafeye gitmeye başladı. Regulus ona aşık değildi. Yine de onunla zaman geçirmekten hoşlanıyordu. Ben pek bir şey demedim. Regulus rahatsız olursa bana söyler diye. Nate madde kullanıyormuş. Arada da Regulus ile beraber almaya başlamışlar. " yutkunmuştu.
"Bir gün Nate, Regulus'a hislerini söylemiş. Regulus da karşılıklı olmadığını söylemiş. Başta Nate çok anlayışla karşılamış gibi davranmış. İki gün sonra tekrar madde alalım falan demiş. Regulus kabul etmiş. Sonra-" gözleri dolmuştu. Kendisi anlatırken bile bu kadar etkileniyorsa Regulus yaşarken nasıl kötü hissetmişti.
"Nate...Regulus'a zorla dokunmaya kalkmış. Regulus onu ne kadar itmeye çalışsa da başarılı olamamış. Nate, Regulus'u...anladın işte. Dilim varmıyor. Regulus ağlayarak yanıma geldi o olaydan sonra. Hemen şikayette bulunmak için karakola gittim. Şikayette bulundum. Ama Nate, Regulus'u tehdit etmeye devam etti. Polisler bir türlü onu yakalayamadı."
James, ağladı ağlayacaktı.
"Peter'a çok kızdım. Onun arkadaşıydı çünkü. O olmasaydı Nate hayatımıza girmeyecekti. Peter'a arkadaşına sahip çıkmasını söyledim. Regulus'u alıp yeni bir başlangıç için buraya geldim. Regulus bir süre kendine gelemedi. Bedenine bakıp bakıp ağladı. Nate gelir de onu bulur diye korkuyordu."
James, Nate'i bulup öldürmek istiyordu.
"Onu korumak için çok uğraştım. Yerimizi bulamaması için çok uğraştım. Şerefsizin teki. Nasıl yaptı bilmiyorum ama bulmuş yerimizi."
Regulus'un kavga ettiği adam. Aslında Nate'ti. James şimdi anlamıştı.
"Kafede çalışmasını istemedim. Tetiklenir diye. Ama ısrar etti. Hemen hemen her gece onu almaya geldim kafeye. Bu gece dersim uzadığı için gelemedim. Sadece bir gece. Bir gece onu yalnız bıraktım ve olanlara bak."
James, Sirius'a nasıl teselli vereceğini bilemiyordu. Kendisinin de teselliye ihtiyacı vardı. Hayır aslında. En çok, en çok Regulus'un teselliye ihtiyacı vardı.
Her şey yerli yerine oturmuştu. Regulus'un korkusu açığa kavuşmuştu. James'in sandığından daha büyüktü. İnsanlara güvenememesi normaldi.
Yaşadıklarını hak etmemişti. Regulus, mutluluğu, sevgiyi, huzuru hak ediyordu ve James ona bunları sağlamak için elinden geleni yapacaktı.
"Regulus Black uyandı."
Hemşirenin sesi James'i dünyaya döndürdü. Gidecekti, Regulus'a sıkıca sarılacaktı. Evet, bunu yapacaktı.
Yapması gerekiyordu.
_________________________
Ya şey, ben 12. bölümü final yapmayı düşünüyorum da. Yazmaya başlarken de hep öyle planlamıştım. Acaba linç edilir miyim???
Hep kısa bir hikaye olmasını istemiştim. 12 final olursa ve istediğim kadar yazamazsam uzun bir final bölümü yaparım diye düşünüyorum.
Emin değilim.
Regulus için buraya kalp bırakabilirsiniz.
Kendinize çok iyi bakın. Görüşürüz.<3333