26.10.2023
"Güzel oldu bence ev bu şekilde. İyi ki masanın yerini değiştik."
James onayladı Remus'u. Her şeyi halletmiş masanın yerinde takılı kalmışlardı. Ama o da olmuştu artık. Evleri hazırdı.
"Yiyecek bir şeyler alayım ben." dedi James.
Montunu giyip dışarı çıkmıştı. Hafif bir rüzgar esiyordu. İçine işliyordu inceden. Montunun önünü kapatıp ellerini cebine soktu.
Artık yurt hayatı yoktu. İstedikleri gibi takılabilirlerdi. Komşularını rahatsız etmeden tabi ki.
Hamburger almaya karar verdi. İki menü alıp dışarıya çıktığında saati 13.30'u gösteriyordu.
Vizeler bittiği için şükrediyordu. Zor bir hafta geçirmişti. Vizelerin derdi, taşınma ve Regulus...
Ona karşı neler hissettiğini oturup uzun uzun düşünmüştü geçen gece. Kendisine çekiyordu James'i. James bundan emindi. Ona çekiliyordu.
Yanında olmak istiyordu, sıkı sıkı sarılmak istiyordu. Kokusunu içine çekmek istiyordu.
Ama nedeni aşk mıydı bilmiyordu.
Aşk değilse takıntıydı. Takıntılı olacak birisi değildi. Yine de o gece bu ihtimali de düşündü. Her seferinde kendisi terslediği için mi bu çocuktan etkileniyordu. Eğer kendisine anında karşılık verse ondan etkilenmez miydi?
Hayır demişti, hayır. Ben bu çocuktan her şekilde etkilenirdim. Beni sevse de sevmese de severdim. Beni istese de istemese de isterdim. Ben ne yapıp eder bu çocuğa çekilirdim.
Onun bakışlarında, kendisine gülmeyen gözlerinin içerisinde aslında öyle yapmak istemediğini seziyordu.
Son konuşmalarında emin olmuştu.
James'i itmek istemiyordu ama mecburdu. Kendi kafasında böyle olduğuna inanmıştı.
James aksini kanıtlamak istiyordu. Ona yardım edebileceğini, beraber olmalarının sorun yaratmayacağını kanıtlamak istiyordu.
Hadi be kim tutar ki seni, diye düşündü içinden. Ergenlik döneminde arkadaşlarının verdiği saçma en kötü ne olabilir ki gazı kıvamında bir düşünceydi.
Yine de eve gidip hamburgerleri Remus'a verip kafenin yolunu tutmasına engel olamadı bu kıvam.
Remus'un kafası karışmış, arkasından seslenmişti. James hemen gelirim diye cevap verip hızlı hızlı merdivenleri inmişti.
Koşmayı düşünse de yapmadı. Hızlı, büyük adımlarla kafenin yolunu tuttu.
James, Regulus'u kazanmamış olsa da kaybetmekten çok korkuyordu.
Evet, diyordu. Artık yeter bu aramızdaki şeylerin karmaşıklığı. Nokta koyacağız. Adını koyacağız. Artık yeter. Bu sefer olacak.
Kafeye gelmişti, sadece karşıya geçmesi gerekiyordu. Karşıya geçtikten sonra da sadece konuşması. Ama olduğu yerde kaldı.
Çünkü Regulus başka birisiyle beraberdi. Başka bir erkekle beraberdi.
Sevgilisi vardı.
______________________Hemen okuyup oylayıp yorumlayın!!
Farkında mısınız? James ve Regulus hala 2023'te. Muhtemelen hikayenin sonunda da 2023'te kalacaklar.
Sevgilisi var mıdır gerçekten ya?
Kendinize çok çok iyi bakın. Görüşürüzz.<3333