☕on iki☕

236 37 42
                                    

22.11.2023. /final/

Güneşli bir hava olmasına rağmen hava soğuktu. James, montunun önünü sıkıca kapattı.

Aralık yaklaşıyordu ve bunu hissettiriyordu. Alacaklarının listesini yapmıştı, onları aldıktan sonra eve geri dönecekti.

Şükran günüydü yarın, o yüzden kalabalık vardı.

Aldıklarını market arabasına koyup reyonlar arasında gezdirdi bakışlarını bir türlü istediği şeyi bulamıyordu.

Kalmamış olma olasılığı vardı. En yakın kasaya gidip aldıklarının geçirilmesini izlerken sordu.

Aradığı şey vardı. Gülümsedi.

İşte şimdi alışverişi tamamlanmıştı.

Eve girdiğinde elindeki poşetleri kenara bırakıp ayakkabılarını çıkardı.  Remus her yeri yeni temizlemişti. Eğer pislenirse James'i öldürürdü.

"Gelmişsin."

Regulus'un sesiyle arkasına döndü. Regulus üzerinde James'in kıyafetleriyle evde dolaşıyordu.

Dün gece onlarda kalmıştı. Arada burada kalıyordu. Ama genellikle abisi ile beraberdi.

"Geldim."

Hızlıca poşetleri karıştırdı ve aldığı çikolatayı çıkardı.

"En sevdiğin çikolatadan aldım."

Regulus eline çikolatasını aldı.

"Hatırlıyorsun. Her markete gidişinde bana çikolata almayı hatırlıyorsun."

"Elbette hatırlıyorum."

Sevgili değillerdi. Garip bir şekilde değillerdi. Henüz aralarındaki ilişkiye isim vermemişlerdi. Daha çok flört gibiydi.

Sanki adsız ilişki yürütmek kaderlerinde vardı.

"Sen gelene kadar boş boş oturdum burada."

"Televizyon izleseydin?"

"Canım istemedi."

"Anladım."

Regulus poşetleri mutfağa taşımasına yardım etti. James'in ailesi gelecekti akşam. Şükran gününde beraber olacaklardı.

James, Regulus'u ailesiyle tanıştırmak istiyordu. Sirius ve Regulus'u davet etmişti. Onlar da kabul etmişlerdi.

Remus da gitmiyordu ailesinin evine. O da olacaktı.

James ve Regulus'un aksine, Remus ve Sirius çoktan sevgili olmuşlardı.

"Yarın için tüm yemekleri ben yapacağım."

"Harika yemek yapıyorsun o zaman?"

"Sen beni ne sandın?"

James şükran günü için menü hazırlarken çok zorlanmamıştı. Klasik bir şükran günü menüsüydü ama eğer yemekleri düzgün yapamazsa sıkıntı olacaktı.

"Ee hadi bakalım. Göreceğiz marifetlerini." dedi Regulus çikolatasını ısırırken.

🤎🤎🤎

23.11.2023

"Ay, James. Hindi cidden güzel kokuyor."


Remus üzerini kontrol ediyordu aynadan.

"Zaten yakışıklı olmuşsun oğlum. Neden ikide bir bakıp duruyorsun kendine?"

12432 // jegulus ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin