☕on bir☕

205 32 24
                                    

02.11.2023

"Ne zaman çıkacağım hastaneden?"

"İyileşince."

"Ama zaten iyileştim."

"Hayır, iyileşmedin."

"James iyiyim ben."

"Hayır."

"Off!"

James, Regulus hastaneye yattığından beri her gün yanında olmaya çalışıyordu. Kırmaması gereken derslere gidip hemen soluğu Regulus'un yanında alıyordu. Sirius ile beraber değişimli nöbet tutuyorlardı Regulus'un başında.

Her gün aynı tartışmayı yapıyorlardı. Regulus çıkmak istiyordu, James ve Sirius ise henüz vakti olduğunu söylüyordu.

Regulus sızlanıyor sonra uyumaya çalışıyordu. Arada James ile beraber film izliyorlardı.

James, Regulus'a bir şey olacak diye korkuyordu. Yanında nefes alırken bile Regulus'un nefesini kontrol etme isteği duyuyordu.

"James, bana meyve suyu verir misin? Canım çekti."

James, hızlıca dolaptan meyve suyunu verdi.

"Bekle, bu fazla soğuk. Biraz ısınsın."

James, eliyle meyve suyu şişesini ileri geri yaparak ısıtmaya çalıştı. Regulus onun bu haline gülümsedi.

"James, ne yapıyorsun?"

"Hasta olma diye ısıtıyorum. Bundan sonra sana özel muamele yapacağım."

Elindeki meyve suyunu Regulus'a uzattı. Uzatıp yattığı yerde diklenmesini sağladı.

Regulus'un saçını okşadı.

"Regulus, seni seviyorum. Bunu sakın unutma."

Artık aklından geçeni söylemekten korkmuyordu. Hayatın ne kadar anlık olabildiğini, insanların her an gidebileceğini fark etmişti.

Regulus utangaç bir bakış attı.

"Bunu senden duymak çok güzel."

"Regulus, seni zorlamak istemiyorum kesinlikle. Ama duygularımı ifade etmek için o kadar uzun zamandır bekliyorum ki."

"Bir aydır tanışıyoruz sadece."

"Bana çok uzun geldi. Sana ulaşamadığım her an çok uzun geldi."

Sahip olamadığım diyecekti yanlışlıkla. Ağzından çıksaydı kendini affetmezdi. Regulus'u üzerse kendini affetmezdi.

"Ben, seni hep yanımda istedim James. Bunu belli edemedim. Seni terslemek istemesem de tersledim. Güvenemedim başta. İyi niyetli olduğunu anladığımda da başını belaya sokmaktan korktum. Kalbin temiz. Harika bir insansın. Zarar görme diye uğraştım."

Regulus sakindi ama zorlanıyordu.

"Gel buraya."

James onu sarsmadan sarıldı. Regulus'un içinde büyükçe bir güven kıpırtısı oldu. James'in kollarında güvendeydi.

"İyi ki karşıma çıktın." diye mırıldandı.

"Asıl sen iyi ki karşıma çıktın."

Birbirlerine sarılmaları, Sirius ve Remus'un gelmesiyle son buldu.

"Aa bizim çifte kumrular da buradaymış." dedi James. Remus böyle söylemesinden rahatsız oluyordu. Sonuçta Sirius ile tanışalı çok az bir zaman olmuştu.

Yine de Sirius'un sohbetinden keyif alıyordu.

"Size güzel haberle geldik!"

Sirius yerinde duramıyordu.

"Ne oldu abi?"

Sirius hevesle Regulus'un yanına gitti.

"Artık özgürsün. O piçi yakaladılar."

Regulus heyecanla kalkmaya yeltendi. Sirius izin vermedi.

"Dur, dur. Ay hayır ağlama oğlum. Ağla diye mi söyledim sana."

Regulus kendini tutamayıp ağladı. Aylardır içindekileri tam anlamıyla dökemiyordu. Şimdi dökülmüştü hepsi.

James elini tuttu.

"Hepimiz buradayız, yanındayız."

"Biliyorum."

Regulus bir süre içini boşalttı. James hep yanında kaldı. Sirius onları yalnız bırakmak adına koridora çıkmaya karar verdi. Remus da, Sirius'u takip etti.

_____________________

Evettt, bizimkiler sonunda kavuştu.

Ben Regulus ve James'e eridim. Çok saf bir sevgileri var.

Kendinize çok iyi bakın. Görüşürüzz.<3333

12432 // jegulus ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin