i felt his warm breath

158 3 10
                                    

Spojrzałam na telefon była już 21.23 szybko zleciało.

- Wiesz co? - spojrzałam z chciwym wzrokiem na Hwanga

- Nie -

- Chyba przez ciebie polubiłam ehh... - moja mina się lekko skwiasiła - romantyczne dramy - przewróciłam oczami a Hyunjin tylko się uśmiechnął.

Wstałam po coś do picia, w pewnym momencie ktoś dwoma rękoma złapał mnie za biodra po chwili wylądowałam na kolanach chłopaka. Zrobiło mi się gorąco.

- Hyunjin co ty robisz - zapytałam lekko odwracając głowę w stronę twarzy Hwanga.

- Czemu patrzyłaś na moje usta? - zapytał sam patrząc na moje.

- Co? Kiedy? -

- Kiedy byłem u ciebie ostatnim razem -

Chłopak sam patrzył raz na moje oczy a raz na usta, obróciłam się w stronę chłopaka i usiadłam na nim okrakiem, moje ręcę położyłam na szyi Hyunjina, jedną ręką chłopak złapał mnie w talii i przyciągnął mnie bliżej do niego, a drugą ręką dotknął mojego policzka. Nasze twarze były bardzo blisko siebie, czułam jego ciepły oddech.

W pewnym momencie zbliżyłam jeszcze bardziej swoją twarzą do jego, dotknęłam jego wspaniałych ust. Hyunjin pogłębiał pocałunek, dalej nie przestając mnie całować położył mnie na sofie tak aby nade mną wsiał. Nie ukrywam było wtedy mega przyjemnie co się wtedy działo? Po chwili niechętnie odsunełam chłopaka.

- Hyunjin - powiedziałam powoli siadając.

- Co się stało - zapytał chłopak również siadając naprzeciw mnie.

- Idź już moi rodzice zaraz przyjdą jak ciebie zobaczą nie będą zadowoleni - powiedziałam smutniejszym tonem.

- A która jest godzina - spojrzałam na zegarek.

- 21.31 -

- Ale chce zostać tutaj -

- Proszę jutro się spotkamy -

- W porządku -

Hwang wstał i pokierował się do wyjścia a ja poszłam za nim. Założył buty zarzucił kurtkę i otworzył drzwi, ostatni raz spojrzeliśmy na siebie, uśmiechnełam się do niego i zamknęłam drzwi. Z mojej twarzy uśmiech wcale nie chciał zejść szeroki ten sam uśmiech, pobiegłam na sofę i złapałam telefon musiałam napisać o tym do dziewczyn.

*messenger*

Księżniczki bez Książąt💅😍🍭

Dziewczyny nie uwierzycie co się stało
21.33

Księżniczka Jina
No mów
21.33

Księżniczka Tisoo
TAK
21.33

CAŁOWAŁAM SIĘ Z KIMŚ
21.34

Księżniczka Jina
CO-
21.35

Księżniczka Tisoo
OMGG KTO TO
21.35

pan HWANG
21.35

Księżniczka Tisoo
AAAA

21.35

Księżniczka Jina
Z HYUNJINEM
21.36

Crazy Thought  || Hwang HyunjinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz