Головну героїню звуть Лія. У своє вісімнадцяте день народження, вона перебуває в лабораторії.
Її батьків вбили фатуї коли їй було одинадцять.Вони вирішили взяти маленьку дівчинку як обєкт експерименту.
Перші три роки перебування в лабораторії кримінальної організації, її лише підготовлювали. Давали їсти тільки-молочні продукти, щоб експеримент пройшов успішно. Його суть полягала в тому, щоб зробити штучні крила.
В п'ятнадцать їй зробили помітку або тату на задній частині шиї, у вигляді метелика.
В міфах метелик означав-волю, але у Лії він був з переламаними крильцями.
І ось коли вона вже повнолітня, то її перетворювання потрохи починається. Головним заснувальником цього експерименту був ніхто інший, як Дотторе.Він же другий провісник Фатуї.
Повз камеру дівчини проходили двоє дослідників, вона почула їхні уривки з розмови:
-Я чув, що через тиждень дівчину з крилами мають вбити.
-Що? Але чому? Хіба вони не хотіли її зробити з крилами?
-Так, але вони збираються взяти її тіло, яке буде новою зброєю Фатуї. Кажуть, що вже роблять спеціальну рідину завдяки якій другий провісник зможе всилитися в її тіло.
-Агов, ви двоє а ну пішли працювати! Чого лінуєтесь?! -пролунав злий голос одного з дослідників.
-Слухаємось! -крикнути ті й розбіглись.
-Мене вбють?Значить потрібно пошвидше звідси вибиратись..
Дочекавшись ночі, дівчина по глянула вниз. Там був маленький проміжок між землею й кліткою.
-Думаю протиснусь..
Лія швидко пройшла першу перешкоду. Далі вона пішла по підземеллі.
-Мене сюди водили, але тут здається має бути вихід.
Взявши капсулу, що лежала неподалік вона вставила її в скелю. Та в свою чергу відсунулась, але не встигла вона зраділи, як по всьому приміщенні оголосили, що вона втикла. Лія швидко побігла на вихід. Вона майже минула територію лабораторії, як її схопили за руку. Вона наче навіжена, крутилась, щоб її випустили. Але випустила вона, вихрем вітру штовхнула фатуйця.
'Що? Анемо елемент? '- подумала вона. Скориставшись моментом вона швидко побігла на вихід.
Після цього моменту пройшов тиждень. Саме в цей день її мали б вбити. Вона вже минула території Сніжної й зараз знаходилась в Фонтейні.
-Мені потрібно в бібліотеку.
Вона ходила й не могла її ніде знайти. Тут перед нею опинився хлопець який показував дітям фокуси, а поряд з ним була дівчина. Вони були дуже схожі, можливо брат і сестра.Лія підійшла до них.
-Перепрошую а ви не знаєте де тут бібліотека?
-А? Так, звісно.
-Давайте ми вас проведемо.
По дорозі до неї вона дізналася як їх звуть. Дівчину-Лінетт, А хлопця-Ліні. Вони були братом й сестрою. Розповіли вони Лії й про свою відомі всім Фонтейном, й не тільки перфомансами.
-Ось. Ми прибули.
-Дякую, бувайте.
-До зустрічі! -крикнув на останок Ліні.
Ввійшовши в бібліотеку вона пішла в розділ історії Тейвату.
'Так мені потрібно знайти якесь безпечне місце перебування, бо тут також є Фатуї.Так.. Може взяти книгу про Сумеру?Так, все ж таки візьму її- перебувала в роздумах вона.
Оскільки З раннього віку вона захоплювалась книгами, то й прочитала її швидко.
-Так значить Дендро архонта мені потрібно знайти. Він мені й допоможе.
Посидівши ще трохи, наша героїня вийшла з будівлі. Вона поставила свій маршрут на вихід з Фонтейну.Наступна її зупинка-Сумеру.***
-Вас затримано!
-Стоп, за що?!
Ось вона вже сперечається десять хвилин з генералом Махаматри. А тобто Сайно.
-По-перше у вас є око бога, по-друге ми перевіряємо всіх хто минає кордон.
-..Добре
Лія дала сумку в його руку.
-Так значить ти мандрівниця? В тебе карта й книга історії Сумеру. Добре, я тебе відпускаю.
-Так би я одразу-закотивши очі прошепотіла вона.
-Я все чую.
-Мені пора. Бувайте.
-До зустрічі, грубіянка.
-Не смішно.
-...
Дівчина була в пустелі, тому їй залишалось не довго.To be continued..
Щож як ви бачите я вже викладаю 3 фф. І цього разу він у мене буде зі Скарою.Надіюся вам сподобається, бо в мене є дуже багато ідей щодо нього.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фф з Скарою(Заморожено)
FanfictionДівчина втикає з лабораторії Дотторе й знаходиться в бігунах.На неї оголошено пошуки. Життя її у небезпеці. Щож її чекає далі.. Пейрінг:Скарамучча/ОЖП. Читайте мої інші історії: Red|White 1889(ОЖП/Сону) Моя волейбольна історія(ОЖП/Суна Рінтаро, ОЖП...