частина 12

25 3 0
                                    

Прибувши в селище, вони оглянулись.Була багато людей, які виконували свою роботу. Землеробство, скотарство, риболовля, ткацтво і тощо. Тобто одним словом сільське господарство.
Дивлячись на людей, Скара сказав:

-Тепер потрібно знайти Райю. Вона живе на околиці, тож це багато часу не займе.

Вони вже йшли до неї, як почули крик.

-Агов, це ж минулий провісник! Ану пішов звідси, а то вижену! -крикнув чоловік великого зросту.

-Ага! Що швидше мало було?! А?! Забирайся! -крикнула пристаріла жінка і взяла вили в руки.

-Геть! -кричали люди, які побачили ситуацію.

-Послухайте! Невже, ви не заспокоїтeсь? Ведете себе гірше за худобу. Ну серйозно, люди! Так, він був провісником, але це у минулому. Невже, ви вірите у всі слухи, що вам говорять?

-А ти ще хто така? Невже агент!?

Люди почали наступати. Скара швидко схопив її за руку і рушив в хащі. Люди бігли за ними,а ті відривались.Зупинившись в печері, вони подивились назад.

-Нікого. -констрактував факт хлопець. Переслідувачі всі по зникали, а хмари збільшувались.

-Думаю буде дощ. Хмари зібрались.

-Ага. Пропоную йти. -сказав він і потягнув її за собою. Як тільки вони ступили, то почав капати дощ. І ось, вони знову біжать,але не додому. Бо він надто далеко, тож вибрали вони базар в Сумеру.
Увійшовши туди, вони прикрились капішонами і попрямували вздовж лавок.
Посуда дзвеніла, аромат їжі охопив прилавки, зброя калатала.Робота на ринку йшла повним ходом. З боку від них, було багато людей. Продавці викрикували оголошення, щоб швидше продати товар, діти бігали по території, а дорослі старались схопити їх.

-Лія?-почувся голос ззаду, після якого вона обернулась.

-Сайно? -побачила вона свого друга.

-Що ти тут робиш? Ти ж можеш попастись.

Лія вже хотіла, щось відповісти, як Скара потягнув її на себе за лікоть, після чого сказав:

-Слухай сюди, що ти від неї хочеш? Ми просто прийшли перечекати дощ. Все? Задоволений? Тож виміри з моїх очей і не появляйся.

-Воу-воу, тихіше. Ти як такі розгони взяв. Взагалі-то я хотів дещо запропонувати.

-Що саме? -поцікавилась Лія, яку ще тримав Скара.

-Зіграти зі мною в карти.

-Які саме?

-Священний виклик сьомих.Які ж ще?

Дівчина тільки кивнула і попрямувала за хлопцем. Скара тільки закотив очі і пішов за ними. Вони зупинились біля невеликого столу в кафе, але за ним вже хтось сидів.
Сайно тільки це помітив, як його очі округлились.

-Ти? -невдоволено спитав він.

-Я. -холодно відповів незнайомець.

Фф з Скарою(Заморожено) Where stories live. Discover now