Увага! Продовження цієї історії, буде від лиця Лії
-Ей! А ну відпусти! -крикнула я йому.
-Ще чого. Не будеш поряд зі мною, не відпущу.
-Вона ж сказала відпустити. Ти порушуєш власний простір Лії. -заступився Сайно.
-Хаа. Господи.. І навіщо я погодився на це завдання. -відповів Хайтам зітхнувши.
-Давай краще я з нею піду. -запропонував Сайно.
–Я почав—Я і закінчу.
-Я з вами. -наполягав генерал Махаматри.
Невдовзі він погодився, й зараз ви йдете троє. Де ж Кавех?Спитаєте ви. А його просто Хайтам послав додому і віддав ключі, бо той не міг зайти.Дійшовши прилавка , ви почали оглядати вироби. Спочатку, Я спробувала приміряти дворучний меч, але для мене він надто важкий. Після нього був лук, але у нього не було зручної ручки. Самим найкращим вибором для мене, виявився—спис.Ним Я могла наносити удари як однією стороною, так і другою. Досить зручна зброя. Сайно пообіцяв, показати з ним класні техніки, бо той і має таку ж саму зброю.
Ось Я вже йду додому. На вулиці вже вечоріє.Але Нахіда попередила, що у мене будуть нічні і ранкові тренування по моєму елементу. Зайшовши, Я увійшла в вітальню. На дивані лежав Скара і спав, Я вирішила підійти. "Милий коли спить.. "–пронеслось у мене подумки, проте Я одразу розсіяла ці думи. У хлопця в око впадало волосся, від чого він морщився. Я вирішила прибрати його, піднісши руку до його обличчя, Я вже майже поправила. Як раптом мене схопили і притягнули.
-Не покидай мене.. -тихо мовив він, в на його очах навертались сльози, він обійняв мене і ліг знову. Мабудь жахи приснились. Через певний час, він прийшов в норму і далі спав. Я акуратно вийшла з обіймів і пішла на поле.
Прийшовши Я помітила багато пшениці і дерев. Вони зверху закривали поляну, від цього робилася тінь і сонце ледве пробиралося.Побачивши палицю, Я вирішила на ній по тренуватися. Спочатку не виходило, але були і моменти у який вдавалося. Через, приблизно дві години Я завершила, пішла додому.Зайшовши Я пішла у кімнату. Так-так, у мене з'явилась кімната, хоч не величка. Вона знаходиться під сходами, що ведуть на другий поверх.Хоч маленька, але затишна. Більшу її частину, займає ліжко, поруч з яким не велика тумба, на якій знаходиться пару книг і вазоночок.Над ліжком тумба, а на ній одяг і інші мої речі. В Нахіди і Скари,також невеликі кімнати, тож з ними б Я не вмістилась.Мені впринципі і ця подобається.
Переодівшись і підготувавшись до сну, Я лягла спати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фф з Скарою(Заморожено)
FanfictionДівчина втикає з лабораторії Дотторе й знаходиться в бігунах.На неї оголошено пошуки. Життя її у небезпеці. Щож її чекає далі.. Пейрінг:Скарамучча/ОЖП. Читайте мої інші історії: Red|White 1889(ОЖП/Сону) Моя волейбольна історія(ОЖП/Суна Рінтаро, ОЖП...