частина 7

31 4 0
                                    

Вона зустрілась поглядом з Скарою..
Вони дивились, так протягом десяти секунд, як почули голос.
-Я вдо..ма- сказала Нахіда, що увійшла на кухню, побачивши цю картину.
-А, ой. Я йду на ринок. -отямившись сказала та і підморгнула їм.
Лія перша усвідомила ситуацію і почала вибиратись. Хлопець розгубившись, просто забрав руки. У наслідок цього дівчина впала.
-Ай!
-Так, тобі і треба. Не треба було до мене лізти, збоченка! -почав захищатися він.
-Хто би говорив. Сам мене зловив, а тепер Я й винна. -закотила очі та.
-Ну взагалі-то ,це були просто рефлекси рук. -відповів той. Після цього різко шикнув.
З його пальця ще досі, текла кров.
-Дивись, не помри-сказала, та і посміхнулась, вийшла з кухні.
Хлопець присів на диван і почав до торкатись рани.
-Інфекцію за несеш, йди палець промий.-сказала Лія, що появилась в дверях.
Хлопець був здивований, він думав, що вона просто пішла до себе до кімнати.
-Ауу, до кого говорю. -сказала та і поклацала пальцями перед хлопцем.
Той отямився і підійшов до раковини, промивати ранку. Після цього, Лія залатала її і пішла до себе. А Скара так і дивився їй услід..

Ранок.
Лія прокинулась з запізненням. Нахіда підійшла до її кімнати.
-Ауу, Лія. Можна зайти?
-Так, входь.
-Я чула про твій порив вітру з рук. Це означає тільки одне.
-Анемо елемент?
-Правильно думаєш. Але він в тебе тільки проявляється, ти зрозумієш сама, коли він повністю розкриється.
-Зрозуміло.
-Що ж Я йду в місто Сумеру. Сьогодні ти зі Скарою. -відповіла та і вийшла. Лія потягнулась. І одягла це:

Сьогодні вона вирішила по тренуватись

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Сьогодні вона вирішила по тренуватись. Але спершу, вона вирішила вибрати зброю. З цією проблемою, Нахіда сказала, щоб я зустрілась з її знайомим.
Вони повинні зустрітись не далеко міста. Накинувши капішон, та вийшла з хати. Прибувши, Лія побачила хлопця з попелястим волоссям і зеленими очима. Він стояв спершивсь на великий камінь. Раптом його погляд перетнувся на неї.
-Ти той знайомий Нахіди? -вирішила спитати вона.
-Так. Моє ім'я Аль-Хайтам.
"Аль-Хайтам? Це ж той про кого говорив Сайно. Хм.. Він виглядає добрим, але все ж таки доведеться бути на готові"-подумала вона.
-Я Лія. Нахіда повідомила, що ти повинний допомогти у виборі зброї.
-Так,йдемо у місто. Не переживай, Я попіклувався про твою безпеку.
І тоді до неї дійшло. Він знає. Все знає. Дівчина одразу дістала кунай і приклала до його шиї.
-Ти все знаєш? -холодно спитала та.
-Довелося дізнатись. Витягнути інформацію було важко. Я це зробив, щоб знати з ким Я йду. -спокійно відповів він. І перехватив ніж, притиснувши Лію до дерева.
-О, повір. Якщо через тебе, у мене будуть проблеми, то тобі не поздоровиться.-відповів той за міліметри до її лиця.
Вона відштовхнула його і взяла свій кунай.
-Ц. Йдемо вже. -сказала вона, подивившись на того.
Дійшли вони так до базару. Зайшовши в середину, перед дівчиною відкрився вигляд на лавки з товарами. Пройшовши до лавки зі зброєю, Хайтам почав говорити.
-І та-
Не встиг він сказати, як його перебили.
-Хайтам! -крикнув злісно чоловічий голос. -Де ти взяв мої ключі?!
-Оо, господи.. Кавех,слухай сюди. Наразі Я на завданні, тож давай розберемось потім. А?
-О. А це, що за мадам. Мене звуть Кавех. Що ви робите з цим.. занудою? -підібрав підходяще слово він.
-Знов ти за своє? -спитав Хайтам.
-Я тобі зараз зад надеру!
Поки ті спорили, то дівчину схопили за руку і потягли в темний кут.
-Тсс. -сказав невідомий позаду, що приклав руку до її вуст.
-Сайно?-спитала Лія побачивши його.
-Так.. Що ти тут робиш? І ще й з цим лопухом? -спитав той.
-Я шукаю зброю, до свого Анемо елемента. -чесно відповіла та-А ти?
-Доглядаю за порядком. Не подалік ходять воїни зі Сніжної. -пояснив свою поведінку він.
-Ясно..
-Що ви тут робите? -спитав злісно Хайтам, що опинився поруч і перекинув Лію собі на плече.

ДАЛІ БУДЕ!

Фф з Скарою(Заморожено) Where stories live. Discover now