Нахіда піднялася до Скари, а Лія поки вирішила потренуватися.Вона вийшла на двір, після чого пішла до озера. Сконцентрувала увагу на руках і в руці з'явилась сфера з повітрям. Дівчина всміхнулась, побачивши результат і пускала сфери одна за одною.
Після розминки Лія зібралась і попрямувала в ліс. Її завжди захоплювали краєвиди, які вона могла побачити в Сумеру. Їй тут подобалось і якщо б дали вибір вибрати між ним і Фонтейна, то вибрала б вона Сумеру. Звісно Фонтейн їй також подобався, проте в Сумеру їй було рідніше і краще.
Йшовши по стежці вона побачила печеру.
-Хм.. Реліквія якраз і повинна бути в печері, може почати пошуки?.. -спитала тихо вона себе. Зробивши вибір, юнка пішла до заглибини і увійшовши нікого і нічого не побачила. Був лише стіл, книги, рукописи і компас.
-Напевне якийсь дослідник був нещодавно. Гаразд, піду но я звідси, а то ще скажуть, що захотіла щось вкрасти,-повернувшись, вийшла з печери.
Вона пішла додому.
Коли вона пішла, то чула як Скара з Нахідою сиділи за столом і пили чай.
-О! Ти вже прийшла, ось сідай на моє місце. -сказала Нахіда і пересіла на сусіднє місце біля Лії. Вийшло так, що хлопець був по праву сторону, а архонт по ліву-Вже дізналась щось про реліквію?
-Так, дізналась. Вона повинна бути в печері, там де поховані мої батьки. Завтра буду досліджувати печери які будуть поблизу.
-Хохо. Цікаво, цікаво. Ось камінь. Я тобі його даю, він показує на тіла з яких вийшли душі, -сказала Архонт і протягнула червоно-синій камінь.
-Тобто вказує на мертвих?
-Вірно, Ліє.
Дівчина взяла камінь і оглядала його. Весь цей час Скарамучча пильно дивився на неї, поки та не подивилась у відповідь. Він швидко відвів очі і сказав.
-Дякую за чай, Нахідо. Бувай, Ліє, -сказав той трохи схиливши голову і швидко поглянувши на неї пішов.
-Бувай, Скаро..
Хлопець обернувся, глянувши на неї, коли та вже відвернулась.Він хотів якомога швидше вибачитись за той випадок, але так і не зібрався духом. Він відвернувся і пішов на вулицю.
-А може сьогодні спробувати шукати реліквію? -пошепки спитала та себе, -так, піду сьогодні!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фф з Скарою(Заморожено)
FanficДівчина втикає з лабораторії Дотторе й знаходиться в бігунах.На неї оголошено пошуки. Життя її у небезпеці. Щож її чекає далі.. Пейрінг:Скарамучча/ОЖП. Читайте мої інші історії: Red|White 1889(ОЖП/Сону) Моя волейбольна історія(ОЖП/Суна Рінтаро, ОЖП...