-IZUKU-
Už to budou dva dny co tu jsem
A já nevím co dělat.. prej že mi léčba zatím nezabírá.. pořád do mě cpou jídlo a nebo kapacky. Noa s Bakugem jsme si začli tykat i když to není normální tak co. Nabídl to sám.
,,ahoj, tak jak se cítíš?"
,,ahoj.. Hmm nějak to jde."
Odpověděl jsem a sedl si.
,,tak to jsem rád, snědl jsi aspoň něco?" Zeptal se mě a já kývl.
,,něco málo joooo" odvětil jsem mu
A zívl si. ,,to je dobře, klidně spí.. přijdu se na tebe zase podívat ráno dobře" ,,dobře" usmál jsem se a lehl si.
,,dobrou" ,, Dobrou"Ráno:
Ráno jsme se vzbudil.. a nikdo nikde.
Kolik je vůbec hodin? Natáhl jsem se pro mobil a koukl se na hodiny. 6:10
Bože tak brzo? Spát tady člověk nemůže. Najednou se otevřeli dveře. ,,ahoj" usmál se na mě Kacchan. ,, dobré ráno.. proč jsi tu tak brzy? Nemáš směnu až od sedmi?" Zeptal jsem se a Jednou rukou si protřel oči. ,,mám ale nechtěl jsem být doma když jsem vzhůru od pěti." ,,aha" řekl jsem.
,,jak se cítíš?" Zeptal se a mě už tahle otázka leze těžce na mozek.
,,nám se dobře" usmál jsem se
A zívl si. ,,vážně? Čekej změřím ti tlak" já kývl a čekal. Když mě změřil začal mu zvonit mobil. ,, promiň přivázali nám dalšího pacienta. Hned jak budu hotov se na tebe přijdu podívat dobře?" ,,dobře" on se usmál a odešel.Baku.
,,čau kluci tak co tu máme?"
Zeptal jsem se záchranářu.
,,čau, no volali nás jen k omdlení. Ale když jsem mu změřil tlak a tak měl ho hodně vysoký." Já si převzal složku.
,,Hmm dobře, děkuju kluci už můžete jít." ,,ahoj" já se usmál a koukl se do složky. Zatím jsem hledal jen jméno.
,,takže Denki.. slyšíš mě?" On kývl.
,,víš kde právě teď jsi?" Zase kývl.
,,můžeš mi to říct?"
,,j-jsem v nem-ocnici?" Podíval se na mě a já přikývl. ,,správně. Můžeš mi říct co se ti stalo?" On zavrtěl hlavou. ,,proč?"
,,nic si nepamatuju.." ,,to je v pořádku." Ujistil jsem ho a zavolal na recepční ať mu přípraví pokoj.
,,Denki jelikož jsi omdlel a máš vysoký tlak nechám si tě tu dobře?"
,,ehmm" pípl mi a já vzal telefon.,,tak jo, budeš na pokoji s Izukem. Je to hodný kluk takže se bát nemusíš. Jen tvůj případ je hodně vážný.. a natohle nemám vyznamenání. Proto tvůj ošetřující lékař bude Kirishima. Je to můj kamarád takže se nemusíš bát dobře?" On mi kývl. A já se usmál.
ČTEŠ
štěstí nám nepřálo [ BkDk KiriKami ]
Fantasía,,Kacchan budeš semnou do konce?" ,,lásko budu s tebou i potom konci." Izuku má vážně těžkou nemoc. Co když ho bude mít na starost doktor do kterého se po nějaké době zamiluje? Vyléčí se? Čti a uvidíš. ‼️ Upozornění ‼️ ( Sex, sebepoškozování, sad...