15.

69 8 2
                                    

Deku.

Kurva co budu teď dělat? ,,je na mě nasranej?" Zeptal se mě Todo a já se na něj podíval. ,,možná trošku.. ale já nechápu proč mi nevěří! Čivava jedna ji proplesknu! Až z něj toho čokla vymlátím!" Řekl jsem nasraně.. no protože nasraný sem. ,,to tě chci vidět takový vyžle jako jsi ty? Izu Izu.." ,,chceš to vidět? Klidně si to na tobě vyzkouším!" On se mi jen vysmál. ,,vážně? A co by jsi ze mě vymlátil?" ,,nevím třeba tvojí orientaci!" Zařval jsem a on nadzvedl obočí. ,,xd víš o tom že jsem herero a ne buzna?" Já protočil oči. ,,neboj to napravím tě přiteplím" zasmál jsem se a Todoroki semnou. ,,ty seš magor.." ,,nech mě! Zrovna mám Broken hearted!! Debile. Měl by jsi mě utěšovat!" ,,O omlouvám se vám výsosti co si budete přát když máte jak vy říkáte BROKEN HEARTED??" kokot. ,,ty barevnej pomeranči." Co jsem to teď řekl? Jaký pomeranč do piči? ,, pomeranč? Vypadám snad jako pomeranč!?" Já se na něj podíval. Khamoo miluju když se tváří jak PICK ME BOY. ,,ne ty vypadáš jak buzerant" pípl jsem. ,,žabo běž si vzít bundu ať můžeme jít." Já protočil oči a šel si vzít bundu.



Denki.

,,hej ty" ,,já jsem taky popelář" já se na něj nechápavě podíval. ,,co to meleš?"
,,no to je písnička pro děti.." ,,wtf ty posloucháš písničky pro děti?" Úchyl či co? ,,ne vole pracuju v nemocnici Žloutenko takže mám na starosti i děti víš." Já se zasmál. ,,a to se tě nebojí?"
,,proč by se měli bát lol?" ,,no já jen že vypadáš jak.. to je jedno" zasmál jsem se ale on na mě čuměl jakobych mu zrovna ojel matku. ,,kolik je Brumbále?" Zeptal jsem se a on mi ukázal jen fakáče. ,, žloutenko momentálně je půl osmé" usmál se a já mu poslal vzdušnou pusu. ,,ty uchyle!" Zařval na mě a já nadzvedl obočí. ,,broo já nejsem ten co se zamiloval o dost mladšího člověka.." řekl jsem ironicky. ,,takže tím pádem je uchyl i Kirishima!?" Já kývl. ,,a už tě ojel!?" já vzal polštář. ,,TY PRASE JEDNO! VELKY HNUSNÝ PLESNIVÝ! UCHYLE!" zařval jsem. ,,DO PIČI CO SE TO TU DĚJE!? TO SE JEBATE V OBLEČENÍ!?" Řekl Kirishima a já se zasmál. ,,ne on čeká na tebe až tu žloutenku ojedeš ale prosím použij ochranu." ,,drž hubu Brumbále!"
,,taky tě mám rád.. hele tak já už půjdu měj se Kiri nazdar žloutenko" debil yeah je to debil.



Deku.

Právě jdeme do nějakého parku nebo co to je. A já chcu domů. ,,že já s tebou někam šel.. nechceš se vrátit domů?" Zeptal jsem se a on zavrtěl hlavou. ,,co chceš dělat v parku!? To tu chceš chodit do kolečka jak retardy co utekly z nějaké léčebny?" ,,možná si utekl jen ty protože já mám teplotu v normě." ,,ty seš kokot.. můžeš mě přestat urážet?" Pípl jsem. ,,ale copak snad nejsi sad sad." ,,ne je mi na blití když tě vidím jak se muckáš s holkou." Odvětil jsem a sedl si na lavičku. ,,khamoo můžu ti něco říct?" Já se na něj podíval. ,,jo jen říkej." ,,já asi nejsem Bi.. já jsem asi vážně hetero.." ,,aha? A jak to víš? Copak jsi se měřil a zjistil jsi že máš 36°?"
,,ne Izu.. nedávno jsem se vyspal s borcem ale vůbec se mi to nelíbilo.. cítil jsem se pak strašně nechutně.." já nadzvedl obočí. ,,broo já tě nechápu.. ale ať už jsi hetero nebo tak něco jsem tady." Mrkl jsem na něj, a zadíval jsem se na druhou stranu parku kde jsem uviděl Bakugoua.. ,,támhle je tvoje láska.." já se otočil na Todorokiho. ,,žádná láska to není.."
,,Izu znám tě dost dlouho a proto vím že ty se jen tak do nikoho nezamiluješ.. ale když už jsi zamilovaní vypadáš úplně takhle.. stačí ti když někdo jméno Bakugou a máš husí kůži.." já se podíval na ruce. ,,je mi zima vole.. mě nezajímá žádný Ba- Bakugou.." Todoroki se zasmál a zapískal když se na nás Bakugou otočil tak mu Todoroki zamával ať jde sem. ,,co děláš kurva!? Tobě vážně jebe!!!!" ,,no stres, jsme v přírodě" já protočil oči. ,,nazdar kamoo.. já jsem Todoroki nejlepší kámoš Izuka neboj se jsem hetero mám 36° teplotu." ,,kdo se ptal?"
,,tvoje máma?" ,,moje matka se neptá ta hned útočí.. takže ti hetero nebo co seš dej tu ruku z mých zad nebo ty ukážu něco co jsi ještě nikdy neviděl." Todoroki dál ruce v obraném gestu a já se jen smál jak debil. ,,klid brácho. Jen jsem ti chtěl ujasnit že já a tenhle trpaslík spolu nic nemáme.." ,,to je dobře že to vím hele ale mě to jak si nějak ani nezajímá." Auuu.


Denki.

,,ty Kiri?" ,,Hmm?" Já si k němu víc sedl. ,,nevadí ti že jsem nevolal tobě ale že jsem volal Brumbálovi?" On se na mě podíval. ,,jasně že mi to ze začátku vadilo ale chápu tě.." já se usmál a objal ho. ,,a teď.. jasně jsem ti říkal ať ležíš."  ,,ale mě to nebaví... Jen tak ležet a nic nedělat.. slibuju že zítra na žádnou práci ani nešáhnu.." usmál jsem se a dal mu malou pusu na tvář.
,,jsi kjut" řekl mi a já protočil oči. ,,copak? Tobě se nelíbí když ti říkám že jsi KJUT!?". ,,mě se to líbí sle jakým stylem jsi to řekl!? KJUT co to znamená!? CUTE! NE KJUT"  ,,Denki a jak říkáš Cute ty? Určitě ne Cute.."
,,já ho říkám K... No jo vole vyhrál si."
On se zasmál a vzal si ovladač. ,,pustíme si něco?" Já kývl.
,,Okay a co? KinnPorsche?" Zeptal jsem se a on nadzvedl obočí. ,,co máš proti KINNPORSCHE?" ,, proti tomu seriálu nic jen proti tomu jak jsi to řekl hele." Já se na něj nechápavě podíval. ,,a jak se to podle tebe říká?"
,,KINNPORŠ, určitě nebudeš říkat KiNnPoRsChE" já protočil očima a radši jsem mlčel. ,,Okay takže bude kinnporš" usmál se a já kývl. Vole od kdy se říká KINNPORŠ? To není normální.. KinnPorsche.. kinnporš..
Aaaaa já nevím brooo. Kiri pustil kinnporš.. a šel udělat něco k jídlu.


______________________

Jsem chytla moresy od
Dětích😭😭💓 jinak ofc
Oznamuju že tahle kapitola
Má 1000 slov 🙏🏻

štěstí nám nepřálo [ BkDk KiriKami ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat