(GUYS JA SI AŽ TEĎ VLASTNĚ UVĚDOMILA ŽE JSEM NAPSALA KÁMOŠE DEKUA TODOROKIHO A NAJEDNOU ŽE JE TODOROKI BRACHA KIRIHO.. SHIT NEŘESTE AŽ BUDU DĚLAT KOREKCI TAK TO OPRAVÍM)Kiri pov.
,,ne lež.. víš co? Uděláš oběd dobře??" Usmál jsem se a on po nějaké chvíli kývl.
Jsem v kuchyňi a nevím co mám udělat..
Vajíčka? Ne ty ne.. lívance? Hm.. moc práce.. palačinky?.. taky moc práce AGRRR! séru na to udělám normálně lívance.
Denki pov.
Proč se cítím dnes úplně jinak?
Jakože úplně jinak než minulé dny.. achjo.. možná se ta rakovina zhoršila.. už dokonce začínám mít halucinace že mluvím z duchem heh. Už se tu neukázal.. takže se přikláním k tomu že mi prostě po těch chemoškach hrabe.Vzal jsem si mobil a najel na Bakugoua.. dlouho jsem o něm neslyšel. Radši mu zavolám jestli je všechno Okay.
,,BAKU!!!" až jsem skoro zapištěl.
,,ahoj? Děje se něco?" Řekl vystrašeně.
,,neeee u mě asi všechno v pohodě co ty? Jak jsi na tom?" Naléhavě jsem se zeptal.
,, všechno je v pohodě.. já i Izuku, dneska se stavíme neva?" Já se pro sebe usmál.
,,vůbec!!! Rádi vás uvidíme.. a emm Baku? Až přijedeš s mým pak s tebou mluvit o samotě?"
,, samozřejmě.. už musím takže se zatím měj ahoj!!"
,,ahoj." Odvětil jsem a zavěsil. Potřebuji aby mě zkontroloval.. já vím můžu říct Kirimu ale kdyby se náhodou ta rakovina zhoršila.. chtěl bych aby na to nemyslel i když je mi jasný že to stejně tak či tak zjistí.
Pov Bakugou.
,,lásko vezmi si aspoň mikinu!" Zařval jsem. ,,ale proč!? Vždyť stejně budeme vás autě a u klukůch." Řekl uraženě. ,,a to ti řekl kdo hm? Notak vem si tu mikinu ať můžeme ject ještě chci do obchodů koupit něco k pití." Pípl jsem a on kývl.
Čekal jsem v autě a přemýšlel co mi asi tak Denki chce o samotě říct.. copak umírá? Ne to ne.. to by zněl jinak.. ,,tak můžeme." Z mého NEGATIVNÍHO promýšlení mě vyrušil Izuku. ,,jojo."
Usmál jsem se a nastartoval. ,,nad čím jsi tak moc přemýšlel?" ,,nad tím jestli jsou oba v pohodě.. já jsem se tedy s Kirim viděl ale nějak se nezmíňil o Denkim.. a dneska volal a ptal se jestli se mnou pak může mluvit.. co když se mezi nima něco stalo? Nebo co když se to Denkimu ještě zhoršilo!?" Izuku si povzdechl. ,, miláčku přestaň myslet negativně.. Denki je určitě v pořádku.. a kdyby se stalo něco mezi nima asi by se chovali jinak ne?"
Má pravdu. ,,máš pravdu." Usmál jsem se.Dojeli jsme ke klukům.
,,nazdarrr!!!!" Řekl jsem a objal je oba.
,,ahoj.. dáte si s námi večeři?" Zeptal se Denki a já kývl. ,,vzal jsem i nějaké pití." Odvětil jsem. ,,to je dobře páč mi tu nemáme absolutně nic bo tady pan Kirishima se od mně nechtěl hnout heh." Řekl Denki s úsměvem. ,,ale vypadáš dobře Denki." Přiznal jsem a Izuku mi to od kývl. ,,vážně? Na to že se cítím příšerně." Viděl jsem Kirishimu jak se zamračil. ,,a jak žijete kluci." Usmál jsem se a sedl si ke stolů. ,,jde to a vy dva? Kiri mi neřekl že jste spolu! Je dobře že spolu jste." Pípl mi. ,,jo ono nebylo nějak moc čas.. přivezli nám tam dalšího kluka s rakovinou. Chvíli jsem si doma prožil prolog o tom ať se opovážim do něj zamilovat." Upřímně jsem se na Izuka podíval. ,,jste roztomilý.." řekl Kirishima a sedl si vedle Denkiho. ,,tak já to jídlo přinesu dobře." Kirishima si povzdechl ale nic neříkal. ,,já ti pomůžu." Mile se ozval Izuku. Oba odešli a já si teď konečně našel chvíli čas na Kiriho.,,děje se něco?" Zeptal jsem se zmateně.
,,ne.. jen se mi nelíbí že pořád něco dělá."
,,ale tak je dospělý žeo takže nemůžeš mu říct ať leží dokud neumře.. Kiri takhle ti uteče když ho budeš poučovat.. on sám ví co je pro něj dobrý a co ne." Usmál jsem se. ,,na vím ale tak bojím se žeo."
,,já tě chápu i já musel dát Izukovi čas a hlavně nesmí mít pocit že ho tu držíš.",,já vím.. a co ty a Izuku? Už je v pohodě s toho že mu umřela máma?" ,,docela jo.. až mě to překvapuje.. buď je vážně v pohodě a nebo to jen předstírá.. pokud se cítí špatně nechci na něj tlačit.. až přijde tak přijde." Usmál jsem se. ,,už se to nese!!!!" Zařval Izuku šťastně.
Po večeři jsem si Denkiho vzal stranou páč vím že mi něco chtěl říct. ,,tak co se děje?" On se na mě nervózně podíval.
,,ne-nemohl bys mě zítra zkontrolovat? Necítím se už od včera ve své kůži ne tak jako kdysi.. teď se cítím jinak.." pípl mi
,,a ono tě něco bolí?" Zeptám se.
,, trošku.." ,,Hmm a zvracel si?" On přikývl. ,,kdy jsi měl naposledy sex s Kirim? A použili jste ochranu?",,ne.. na co ochranu.. ale emm včera jsme to spolu dělali.." pípl stydlivě. ,,a od té doby je ti na zvracení.. hele ty Denki teď popravdě.. mám dvě možnosti.. buď jsi od něj něco dostal což pohybuju.. a nebo.. a nebo jsi těhotný.. hlavně nedělej ukvapené závěry zítra zamnou přijď a já tě prohlédnu dobře?"
,,d-dobře.." pípl. ,,hele hlavně žádný stres dobře." Usmál jsem se a objal ho.
.______________________
Další je tu.. hmmm tak co si
Myslíte? Dostal nějakou nemoc od
Kiriho nebo?????
ČTEŠ
štěstí nám nepřálo [ BkDk KiriKami ]
Fantasia,,Kacchan budeš semnou do konce?" ,,lásko budu s tebou i potom konci." Izuku má vážně těžkou nemoc. Co když ho bude mít na starost doktor do kterého se po nějaké době zamiluje? Vyléčí se? Čti a uvidíš. ‼️ Upozornění ‼️ ( Sex, sebepoškozování, sad...