Izuku.
Jen tak jsem odpočíval a poslouchal hudbu. Když se v tom otevřeli dveře a já mohl spatřit kluka možná ve stejném věku jako já. ,,Izu, tohle je Denki bude tu s tebou na pokoji." Řekl mu Kacchan a já kývl. Vypadá jako fajn kluk.
Po nějaké době přišel i ten druhý doktor který nevím kdo je ale občas jsem ho tu viděl. Myslel jsem si že jde za mnou když s ním šel i Kacchan ale ne on šel za Denkim a Baku zase za mnou.
Denki.
Měl jsem divný pocit..
Nikdy jsem tohle nezažil..
Umřu!? Ne hlavě to ne!
,,ahoj Denki, já jsem Kirishima.
Tvůj nový ošetřující lékař"
Usmál se ale mě k smíchu nebylo.
Spíš bych jen spal a spal.
,,dobrý den, už víte co semnou je?"
Zeptal jsem se a on kývl.
,,bohužel nemám pro tebe dobré zprávy.. zjistili jsme že máš rakovinu.." já se snažil nadechnout ale nějak to nešlo. ,,c-cože mám!" Zařval jsem. Začínám šílet! Tohle je jen sen!
,,kluk co leží vedle tebe už jednou rakovinu prožil.. a teď ji má znova a tak jako jemu tak ani tobě nedovolíme aby jsi to nezvládl dobře!? Budeme dělat vše pro to aby jsi se uzdravil." Tohle ne prosím... Nechci být plešatý!
,,kolik procent?" Podíval jsem se na něj. ,,30% na vyléčení."
Já se uchechtl. ,,super takže chcípnu v 17 letech! To je dobré!" Kirishima si povzdechl a koukl se na toho druhého doktora. ,,tak jo kluci prospěte se.." řekl a odešel i s tím druhým. Já se podíval na Izuka který mi pohled vrátit. ,,Denki věřím že to zvládneš" řekl a já si otřel oči.Baku.
,,no nevzal to moc dobře.."
Řekl jsem a dal si papíry na stůl.
,,a kdo podle tebe vezme dobře rakovinu? A ještě ke všemu je tak mladý.." Kirishima nikdy neměl rád když měli nemoc zrovna tak mladý lidi. ,,on to zvládne" povzbudil jsem ho. A on vytáhl fotku. ,, vydíš ty plíce?" Já si to vzal do ruky a přestal jsem dýchat. ,,to si děláš prdel." On zavrtěl hlavou a já si sedl. ,,tu rakovinu má minimálně už rok.. ale příznaky se objevili ať teď.. a jelikož až teď je defakto léčba úplně zbytečná.. toho kluka nezachráníme Bakugou.." já se na něj podíval. ,,hele Denki je mladý a silný úděleme vše proto! A i kdyby to nezabrslo aspoň jsme něco udělali!" On si jen povzdechl a vzal si zpět fotku.
ČTEŠ
štěstí nám nepřálo [ BkDk KiriKami ]
Fantasía,,Kacchan budeš semnou do konce?" ,,lásko budu s tebou i potom konci." Izuku má vážně těžkou nemoc. Co když ho bude mít na starost doktor do kterého se po nějaké době zamiluje? Vyléčí se? Čti a uvidíš. ‼️ Upozornění ‼️ ( Sex, sebepoškozování, sad...