21

46 4 1
                                    

Kiri pov.

Ach.. je mi ho tak líto.. někdy bych se mohl kontrolovat. ,,pojď ošetřim ti to dobře?" On kývl a já ho vzal pomalu do náruče.. byl jsem si na milión procent jistý že by se neudržel na nohou. Když jsem si svou princeznou odnesl do koupelny kde jsem měl všechno potřebný. Položil jsem ho na pračku.
A usmál se na něj. Vzal jsem si desinfekci a tak dál. Když byl téměř hotový naklonil se ke mě. Stiskl mi polibek a já mu ho oplatil. ,,počkej musím ti to doošetrit.." zasmál jsem se a odtáhl se od něj. Z jeho úst šlo jemně slyšet zakňučení. ,,promiň baby nejdříve se o tebe musím postarat.. pak dostaneš co chceš dobře?" On kývl. Když jsem byl hotový zacal jsem vše uklízet. To by ale nebyl Denki že.. ,,takže jsme už za dobře? Jsme usmíření a tak dál?" Já se zamyslel a zavrtěl jsem hlavou. ,,co? Takže jsi mě ošetřil jen proto abych ti nechcípl v pokoji a aby jsi to neměl na krku?" Jak si tohle může myslet!? Už jsem chtěl něco říct ale Zastavil mě.

,,to byla jen sranda.. takže.. co ti chybí k tomu aby jsme byli za dobré?" Ja se ušklíbl a znovu ho vzal, hodil jsem ho na postel. ,,Hmm co myslíš?" On nic neřekl jen si mě k sobě přitáhl a políbil mě.

Sundal jsem mu tričko.
A začal mu na krku dělat znaménka. 
On mi zavzdychal u ucha a já se potěšeně usmál. ,,Kluci!?" Do prdele!
,,kurva co tu dělá." Já pokročil rameny. A nasadil si rychle tričko.
,,počkej tady." On kývl a já odešel dolů. ,, Todoroki? Co ty tady!?" Usmál jsem se a objal ho. ,,no dalo by se říct že jsem přiletěl." Odpověděl mi. ,,tak jak se má můj brácha?" Usmál se a sedl si na pohovku. ,,docela dobře.. ty?" ,,jde to.. kde je Bakugou?"

,,v práci.. a navíc už spolu nebydlíme.. Nášel si přítele takže je s ním a já zase ze svým." Usmál jsem se. ,,cože!? Ty máš boyfrienda!? Je tady!?" Já kývl.

Šel jsem nahoru a otevřel dveře.. Hmm zase se učí. ,,miláčku dej pokoj s tím učením a pojď dolů chce tě vidět můj brácha." On se na mě překvapivě podíval. ,,tvůj brácha? Ty máš bráchu?" Já kývl. ,,aha.. emm dobře tak za pět minut přijdu." Usmál se. ,,ne  ty hezký zavřeš tu učebnici matiky a půjdeš semnou hned dobře?" On si povzdechl. ,,hele nevzdychej! Ty řekneš za pět minut ale stejně přijdeš až za tři! Šup vstávej! Dneska na to učení ser!" Řekl jsem. Natáhl jsem. K němu ruku a on ji přijal. Spolu jsme pomalu šli dolů. ,,klid Todo je neškodný." On kývl. ,,no to si děláš prdel!? Kurva Kiri od kdy máš tak dokonalý vkus na lidi!? Jo toho ti schvaluju! Emm jo já jsem Todoroki. Nevlastní bratr tohodle žraloka." Usmál se na něj a já protočil očima. ,,ahoj, já jsem Denki.." podali si ruce a šli jsme si sednout na gauč.

,,takže Denki mám na tebe pár otázek." Já si povzdechl. ,,už zase? Kamoo vůbec na něj nemluv!" Zavrčel jsem. Protože vím jak vždy ty jeho otázky končí. ,,v pohodě Kiri.. jasně ptej se Todo." Pípl mu.

,,tak jo první je taková klasická.. miluješ Kiriho?" Hmm tohle je dobrá otázka. ,,emm kdybych ho asi nemiloval tak s ním nejsem pod jednou střechou ne?" Odvětil. Shit!

,,nu dobře.. tak další.. chceš mít rodinu?"

,,já radši budoucnost neplánuju.."

,,proč? Se bojíš že Kiri není ten pravý?" Zasmál se.

,, Todoroki.. přestaň.." zašeptal jsem.

,,ne já chci vědět proč.." řekl nedočkavě. Denki se jen zvedl. ,,dojdu si na záchod dobře?" Já kývl.

,,proč se oba tak moc vyhýbáte slovo ' budoucnost '?" Já se na něj nasraně podíval.

,,protože má rakovinu ty debile! A on se boji že to nepřežije! Takže bych byl kurva rád aby jsi přestal mlet takové sračky! Laskavě!" Zavrčel jsem.

,,promiň.. tohle jsem nevěděl Kirishimo! Tak na mě hned neřvi!"

,,promiň.. nevím co to se mnou poslední dobou je." Ona i jen povzdechl. ,,miluješ ho to je normální.." usmál se.

____________________________

Už je večer a Todoroki odešel k sobě.
A já už můžu jít konečně za Denkim.

,,miláčku chceš se na něco podívat?"
Zeptal jsem se a sedl si k němu na postel. ,,můžeme." Usmál se. Hmmm a nebo můžeme dělat úplně něco jiného.... ,,co takhle dokončit to co jsme kvůli Todorokimu museli ukončit?" Ušklíbl jsem se a on si na mě sedl rozkročmo. ,,co máš přesně na mysli hm??" Usmál se. ,,ty dobře víš co blbče." Skousl jsem se do rtů.

_____________________________

( Yeah jebaní bylo lol.. nebojte přísahám že příště už to bude rozepsané ❤️❤️❤️)

**********

,, pojď musíme do sprchy..." Zašeptal jsem mu do ucha. ,,ne.. nemůžeme to pro jednou vynechat? Vážně jsem unavený.." odvětil a zavřel si oči. ,,dobře. Skočíme si do sprchy hned ráno. Dobrou Denki.. miluju tě." A poté ho libl na spánek. ,,já tebe." Zašeptal potichu až jsem to skoro neslyšel.. to je Bobík. Aspoň jsem nás otřel a sám šel spát.

Ráno pov.

Vzbudil mě divný zvuk.. zvuk z koupelny.. a jejee to už je mu zase špatně? Ach jo.. ,, miláčku dobrý?"
On přikývl. ,,nevypadá to tak.. co se stalo?" Zeptal jsem se ho a položil mu svou dlaň na záda. ,,nevím.. prostě mě vzbudilo zvracení." Pokrčil rameny.
,,to nic.. pojď si lehnout." Usmál jsem se a pomohl mu na nohy jenže on moje ruce odstrčil. ,, zvládnu to sám.." pípl. ,,já vím že jo ale chci ti stejně pomoct.." usmál jsem se. On se na mě slabě usmál. Vyčistil si zuby. A šel si lehnout. ,,udělám snídani dobře?" On se podíval na hodiny. ,,nemůžeš nestihneš práci ale v pohodě já si ji udělám." Odvětil mi a já se na něj zamračil. ,,nee.. já ti ji udělám. Navíc na dnešek jsem dostal volno páč už tam přišel jedenez doktorů." Usmál jsem se. Vzal jsem si mikinu. ,,takže hezky lež a já ti ji donesu dobře?" Políbil jsem ho na čelo. ,,chci ti pomoct.. navíc je mi dobře jen jsem zvracel Kiri.. nemusíš ze mě dělat invalidů." Usmál se a sedl si na postel.

__________________

SHIAAAAAA další
Díl je to 😘 jste čekali
Dlouho co? I'M SO SORRY❤️

štěstí nám nepřálo [ BkDk KiriKami ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat