Denki.
Chci jít domů...
I kdybych měl už zítra chcípnout tak chci aby to bylo doma a ne tady..
Takže počkám až přijde Kirishima a řeknu mu to.
Přišel asi do dvaceti minut a nesl prášky.. pff ale si nevezmu. ,,jak se cítíš?" Zeptal se mě a já se na něj usmál. Budu dělat že se cítím dobře.
,,cítím se dobře. A tohle si nevezmu.." podíval jsem se na prášky. ,,ale musíš.." ,,nemusím! Nechci do sebe srát prášky! Já chci domů!" Zařval jsem a prášky mu vzal z ruku a odhodil na druhou stranu. On se na mě jen nasraně podíval a naklonil se ke mě. ,, takže chlapečku! Tady se ti snažíme jen pomoct! Ty prášky ti pomáhají! Copak chceš umřít v 17!?" Ta zlost.. ty jeho oči.. ,,nikdo by si ani nevšiml že tu nejsem.. všem jsem ukradený!" Začli mě pálit slzy do očí. Ale nenechal jsem je téct. ,,mě ne! Ani Bakugouvi! My ti chceme jen pomoct Denki!" ,,k čemu tohle všechno je!? Stejně chcípnu! Tak mě nechte ať je to teď! Nechci žít s tímhle!" On se sebral a nasraně odešel. Já si otřel slzu a podíval se na Izuka který na nás čuměl.,,na co koukáš!? Copak tohle tobě nevadí!?" Zeptal jsem se a on jen sklopil pohled. Já si vyndal kapačku z ruky vzal si oblečení a šel se na záchod převléct. Když jsem byl vzal jsem si věci. ,,kam jdeš?" ,,domů?" ,,Denki nemůžeš jít domů!" ,,tak to teda můžu. A opováž se zazvonit." Řekl jsem vzal si mobil a nenápadně se vypařil.
Izuku.
To je kokot. Vzal jsem zvonek a začal zvonit. Přišla sestřička. ,,mohla by jste mi zavolat Bakugoua prosím?" Usmál jsem se a ona přikývla. Když vešel Bakugou zadíval se na prázdné místo kde ještě před chvílí byl Denki. On se na mě nechápavě podíval.
,,utekl.." pípl jsem. ,,proč!?"
,,to já nevím.." řekl jsem a Bakugou vzal mobil a zavolal Kirishimovi. A všechno mu řekl.Kirishima.
Tak zbláznil se!?
Vzal jsem si budnu a vyběhl před nemocnicí. Začal jsem se rozhlížet ale on nikde. ,,kurva!" Vzal jsem mobil. Denki.. Denki Kaminari!!Najel jsem na instagram a našel si ho.
Já: PŘIJDE TI TO NORMÁLNÍ!?
Já: JAK SI TO DO PRDELE PŘEDSTAVUJEŠ!?
Já: JEN TAK ODEJDEŠ VZ NEMOCNICE!? HNED SE VRAŤ!
jsem tak nasranej! No vy by jste nebyli!?
ČTEŠ
štěstí nám nepřálo [ BkDk KiriKami ]
Fantasía,,Kacchan budeš semnou do konce?" ,,lásko budu s tebou i potom konci." Izuku má vážně těžkou nemoc. Co když ho bude mít na starost doktor do kterého se po nějaké době zamiluje? Vyléčí se? Čti a uvidíš. ‼️ Upozornění ‼️ ( Sex, sebepoškozování, sad...