2.

5.8K 102 42
                                    

Selammlarrr
Nasılsınızzz??
Bugün YKS sınavına giren tüm arkadaşlara başarı diliyorum. Umarım istediğiniz yerlere yerleşirsiniz. Unutmayın ki bu Dünyanın sonu değil. Olmadı cesaret gösterip bir sene daha hazırlanırsınız.

Çok bekletmeden sizi bölümle baş başa bırakıyorum. Seviliyorsunuz💓💓

💓💓💓


Sabah alıştığım saatlerde uyandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah alıştığım saatlerde uyandım. Gece perdeyi kapatmayı unuttuğum için Güneşin keskin ışınları yüzüme vuruyordu. Sıcaklayan bedinimi ferahlatmak maksadıyla yorganı üstümden itekledim ve yatağımdan kalkarak lavobaya geçtim. Kişisel işlerimi hallettikten sonra odamda bulunan terasa çıktım. Ellerimi korkuluklara yaslayıp bedenimin ağırlığını bıraktım.

Hava dünün aksine güneşliydi. Dün yağan yağmur durmuş, geriye toprağın ıslak kokusunu bırakmıştı. Huzur verici koku burnuma dolarken, dudaklarım benden izinsiz kıvrılmıştı.. Giyinmiş olduğum şort pijama takımında üşümediğime karar vererek bugünde ince bir kombin yapma karar aldım ve daha fazla vakit kaybetmemek için arkamı döndüm.

Arkamı dönerken yan terasta duran asaf hocayı fark ettim. Onun da yeni uyanmış olduğu hafif dağınık saçlarından ve giyindiği gri eşofman ile beyaz tişörtünden belli oluyordu. Elinde duran beyaz kupanın içinden çıkan duman diğer elinde olan sigarasının dumanı ile karışıyordu.

Sabah sabah kahve ve sigara ikilisini sevdiğini öğrenmiş oldum.

Aramızda oluşan sesizliği uyandığımdan beri ağzını bile açmayan ben bozdum.

"Günaydın hocam."

O da başını sallayarak, "Günaydın," dedi.

Daha fazla karşısında pijama ile durmak istemediğimden ufak bir tebessüm yollayarak odama girdim. Hızlıca giyinme odama geçip kıyafet bakındım. Bugün biraz üşendiğim için basit bir kombin yapma kararı aldım. Bacaklarımı saran mavi bir kot pantalon ve üstüne beyaz basic bir tişört giyindim. Üst hafiften iç gösteriyordu ama çokta göze batmıyordu. Tişörtün ucunu biraz yukarı doğru kıvırarak daha estetik bir görünüm sağladım. Kombinim içime sinince makyaj masamın karşısına geçtim.

Dün gece ördüğüm saçlarımı açarak kremledim ve saç parfümü sıktım. Güzel koku bağımlısıydım resmen. Daha sonra çok sade kalan kombinimi biraz hareketlendirmek adına küçük, gold halka küpelermi taktım. İnce ve bakımlı parmaklarıma zarif iki tane yüzük taktım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ALEV +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin