Selamlar herkese. Öncelikle özelden doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ederimm💗💗
Bu bölümü çok zorlanarak yazıyorum. Dip not olarak kalsın bu bilgi ahahahsk. Nedenini soracak olursanız birazcık tıkandım diyebilirim. Yazacak sahne bulamıyorum açıkçası. Ama yavaş yavaş adımları attırıyoruz asel ile asafımızın. Tam istediğim hızda ilerliyor açıkçası benim. Hemen sevgili yapmayı düşünmüyorum açıkçası ama benim fikirlerime güven olmaz her an kararımı değiştirebilirim 🙈Neyse hadii sizi bölümle baş başa bırakıyorummm.
💗💗💗
"Allahım sen tekrardan mezuna kalmama izin verme lütfen. Kafayı yiyeceğim ya!"
Biraz deli olabilirdim. Yks sağ olsun beni yeterince deli birisi yapmıştı. Kafayı yiyecektim resmen artık. Günlerden pazardı. Yani bugün dershanenin tatil günüydü. E ama tabii biz yks öğrencileri tatil matil dinlemeden her an ders çalışmak zorundaydık. O yüzden bugün gözümü açtığımdan beri evde ders çalışıyordum desem abartmış olmazdım. Yaklaşık 8 saattir çalışıyordum işte. Zaten dün regl ağrım yüzünden dershaneden erken çıkmıştım o yüzden bugün o açığı kapatmam lazımdı.
Beynim artık daha fazla bilgiyi ve soruyu kabul etmeyecekti. Kalemi masaya hırsla bırakarak ayaklarımı bağdaştırdığım sandalyede geri yaslandım ve esnedim. Gözüm masaya kaydığında halimin içler acısı olduğunu gördüm tekrardan.
Her yerde silgi tozları, üst üste onlarca test kitabı, konu anlatım kitabı ve özet defterlerim vardı. Etraf bir hayli dağılmıştı yani. Masada duran telefonum titremeye başlayınca gözüm ona takıldı. Hızlıca elime alarak gelen bildirimlere baktım. Bizimkiler YKS İŞİNE BAK KARDEŞİM grubuna mesaj atmışlardı.
Ecrin kuşum🐣: KAFAYI YEMEK ÜZEREYİM.
Ecrin kuşum🐣: Soruları çift görmeye başladım ya resmen.
Ecrin kuşum🐣: Beni bu iletten kurtarın nolurrr.
Aleynoşş💗: Ay vallahi ben bir yarım saat önce bıraktım çalışmayı. Başım çok ağrıdı dayanamadım daha fazla.
Selimm:
Beni bu iletten kurtarın nolurrr.
↪️ Zorlama kendini sabahtandır çalışıyorsun bırak.Ecrin kuşum🐣: Bıraktım vallah dayanamıyorum.
Murda: Ay benim canım sevgilimin başı mı ağrıyormuşş
(Murda murat oluyor aşklar)
Aleynoşş💗: Evet 🥺
Murda: Gençler kapatın kitapları kalkın çıkıyoruz.
Ecrin kuşum🐣: Ay evett çıkalım ya.
Aleynoşş💗: Çıkalım aşkımm.
Selimm: B** kafeye gidelim sahilinin oradaki.
Murda: Tamamdır. Aşkım hazırlan seni alırım ben.
Aleynoşş💗: Tamam aşkımm
Ecrin kuşum🐣: Kız aselllll
Aleynoşş💗: @Asel aşkım bak buraya
Siz: ya mesajları okuyordum buradayımm.
Siz: Bende şimdi bitirdim çalışmayı uyar bana.
Ecrin kuşum🐣: Tamam bebeğim kafe zaten sana iki dakika yürüme mesafesinde o yüzden sen yarım saate çık evden biz gelmiş oluruz.
Siz: Tamam canım.Murda: Bu mehmet nerede oğlum.
Murda: Niye bakmıyor mesajlara
Siz:
Niye bakmıyor mesajlara
↪️Çikolatamı yerken geberdi herhalde. Ahım tuttuysa artık 🙄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEV +18
RomanceDershanede -öğrenci öğretmen- kurgusudur. Yetişkin içerik barındırır. (Pedofili gibi bir durum söz konusu değildir) Bu kadar ciddiyet yeter aşkolarr şimdi eğlenelim gülelim. 💓 - Ve sen güzelim Bir yandan konuşurken aynı zamanda parmakları ile kil...