Yeni bölüme geçmeden önce ufak bir hatırlatma yapacağım. Satır aralarında kendinizi hatırlatmayı unutmayınn. Oylarınız ve fikirleriniz benim için kıymetli.
İyi okumalar💓
...Tostumdan son ısırığıda aldıktan sonra bar sandalyemden kalktım ve hızlıca tabağı sudan geçirerek ellerimi yıkadım. Masada kalan kahvemin son yudumunu hızlıca içerek kupayıda sudan geçirdim. Islak ellerimi havluyla kuraldıktan sonra hızlıca odama doğru ilerledim. Odama girer girmez lavaboya gidip dişlerimi fırçalamakla işe başladım.
Dersimin başlamasına bir saaten az bir zaman kalmıştı ve ben saatin farkına varmadan yaylana yaylana yemek yediğim için geç kalmak üzereydim. İlk ders matematik olduğu içindi bu telaşım. Asaf hocanın o disiplinli, sert halini hiç yeniden açığa çıkarmak istemiyordum açıkçası. Ayrıca bugün ödev kontrol günü olduğu için asaf hocayla fazlasıyla yüz yüze gelecektim ve bu ekstradan dikkatli olmam gerektiği anlamına geliyordu.
Dip not geçecek olursam da, bugün o geceden sonra ilk defa baş başkayken yüz yüze bakacaktık ve itiraf etmem gerekiyorsa fazlasıyla gergindim. Dün gece yaşadığım kıskançlığın ardından 'ki bunu zar zor itiraf etmiştim kendime' dün gece eve döndüğümde duştayken kendimle yeterince hesaplaşacak zamanı bulmuştum. Sonuç olarak asaf hocadan uzak durmam gerektiğine karar verdim.
Evet uzak durmalıydım çünkü içimde benden izinsiz yeşeren tohumlar vardı ve bu tohumlar hiç etik değildi. Asla ama asla AMA ASLA değildi! Hoca dediğim adamı kıskanmayı geçtim, düşünmem bile fazlasıyla yanlıştı. O yüzden bu karara varmıştım.
Düşüncelerimi susturarak lavaboda işlerimi hallederek çıktım. Sanırım bugün regl olacaktım. Halsizliğim üzerimdeydi ve karnımda ufak kramplar meydana geliyordu. Ne olur ne olmaz diyerekten ped takmıştım. Lavabodan çıktığım gibi ilk işim ne giyineceğime bakmak oldu. Çokta bir zamanım yoktu o yüzden elimi çabuk tutmaya çalışıyordum. Dünyanın en basit kombini olan şort + crop kombinini yapma kararı aldıktan sonra elime ilk geçen kot şortu aldım. Üstüne pembe tonlarında bir crop seçerek zaman kaybetmeden giyindim.
Giyinmem bitince takı çekmecemi açarak gümüş halka küpelerimi seçerek taktım. Kombinime uyum sağlayacak beyaz spor ayakkabılarımı seçerek hızlıca onlarıda giyindim. Giyinmem tamamen bitince odama geri döndüm ve makyaj masamın karşısına geçtim.
(Manken temsilidir)
Dünyanın en hızlı makyajını yapmaya, önce nemlendirici sürmekle başladım. Nemlendiricimin kurumasını beklerken sırt çantamın içine gerekli kitaplarımı ve kalemlerimi koyarak hazırladım. Çantama cüzdanımı ve evin kartını ekledim. Bu sırada nemlendiricim çoktan kurumuştu. Kuruyan nemlendiricimin üstüne güneş kremimi sürdüm. Güneş kremim emilirken kaşlarımı taradım.
Kirpiklerimde zaten lifting işlemi vardı ve baba tarafı genetiği sağ olsun fazlasıyla hacimli ve dolgun olan kirpiklerim lifting sayesinde daha da çok göze çarpıyordu. O yüzden rimele gerek duymayarak sadece kirpiklerimi özel yağ içeren kirpik tarağı ile taradım. Daha sonra yanaklarıma ve burnuma kırmızımsı bir krem allık sürdüm. Beyaz tenime bu renk fazlasıyla yakışıyordu bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEV +18
RomanceDershanede -öğrenci öğretmen- kurgusudur. Yetişkin içerik barındırır. (Pedofili gibi bir durum söz konusu değildir) Bu kadar ciddiyet yeter aşkolarr şimdi eğlenelim gülelim. 💓 - Ve sen güzelim Bir yandan konuşurken aynı zamanda parmakları ile kil...