3.

5.2K 103 37
                                    

Selam canlarr yeni bölüm geldiii. Yorumlarınızı ve oylarınızı bırakmayı unutmayınnnnn. Tabii beğendiyseniz yani beğenmediyseniz usulca okumayı bırakabilirsiniz 😊🫶💓

💓💓

Yüzüme vuran Güneş ışınları ile alarmdan önce kendim uyandım. Geceleri sırf Güneş beni uyandırsın diye perdeyi açık bırakıyordum ve bazen işe yarıyor bazen ise işe yaramıyordu. Bugün işe yaradığı günlerden birisiydi.

Bir süre yatakta esneyerek kendime gelmeye çalıştım. Yanımda uzanan sareli öperek sonunda yatağım ile vedalaştım. Of şu an sadece uyuyasım vardı. Keşke planı iptal etseydik. Evet ben böyle birisiyim. Uykumu her şeye tercih ederim. Ama bu sadece yataktan kalkana kadar böyle olurdu. En zor kısmı aşıp, yataktan kalktığım an her anı dolu dolu geçirmeyi tercih ederdim.

Yataktan kalkıp lavaboya gittim ve kişisel işlerimi halletim. Daha sonra tekrar odama geçtiğimde yatakta duran telefonumun çaldığını gördüm. Ecrin arıyordu. Bekletmeden açtım.

"Günaydınnn."

Enerjik sesi ile yüzüm güldü anında.

"Günaydın kuşum. "

"Ne yapıyorsun?"

"Ne yapayım? Yeni uyandım. Kahvaltıya geliyorsum değil mi?"

"Geliyorum canım yarım saate. İstediğin bir şey var mı?"

"Yok canım, hadi bekliyorum"

Vedalaşarak telefonu kaptıktan sonra hızlıca aşağıya indim ve önce sarele mamasını koydum. Zaten daha paketin sesini duyunca kalkıp gelmişti yanıma bıdık.
O yemeğini yerken ben bizim yemeği hazırlamaya koyuldum.

Klasik kahvaltı için salatalık keserek zeytin, peynir, reçel tarzı şeyeleri şirin tabaklara yerleştirdim. Daha sonra çay demleme kararı aldım ve çayı kısık ateşte demlemeye bıraktım. Her şey hazır olunca hazırladıklarımı masaya taşıdım. Çıkardığım donmuş patatesleri airfryer'e koydum ve son olarak çay demlenirken ve patates kızarırken yumurtaları bir tabağın içine kırıp hızlıca karıştırdım. Omleti hazırladıktan sonra tabağa aldım ve onu da masaya koydum. Kısa bir zaman sonra patatesler olunca onlarıda tabağa alarak üzerlerine tuzunu ekledim.

Soslar vesaire derken masayı şahane bir şekilde hazırlamıştım. Daha sonra çayın altını en kısığa alarak Ecrinin gelmesini bekledim. O sırada masayı çekerek ecrine attım.

Asel: ...fotoğraf*

Asel: Acele et soğumasın yumurta.

Ecrin: Döktürmüşsün balım. Taksideyim geliyorum.

Okuduğum mesaj ile tamam yazarak hızlıca telefonu kapattım ve bu sefer kendimi hazırlamak için odama çıktım. Tabii kucağıma sareli aldım ve odamın kapısını kapattım. Yoksa beyfendi o masayı tek başına silip süpürürdü.

Hızlıca üzerimi çıkarıp bikinilerimin arasından beyaz olanını seçerek üzerime geçirdim. Dolgun ve sıkı kalçalarım, dolgun göğüslerim ve ince belim ile beğendiğim bir fiziğe sahiptim. Beyaz bikini beyaz tenime güzel uymuştu. Göbek piercingi deldirmiştim daha önce ve şimdi onu takmanın tam zamanıydı bence. İnce iki taşlı piercing modelimi taktım göbeğime.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ALEV +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin